Nainen, oletko saavasi erityiskohtelua olemalla nainen?
Hellempää käsittelyä kuin miehet, hyväksyntää ja lohdutusta jos hormonit heittelee, samaa palkkausta vähemmillä työpanoksilla, oven avauksia, ravintolaillallista treffeillä, miehen panostusta sänkytouhuissa sinun orgasmia varten, yhteiskunnan/miehen tukea pienen palkkasi ja huonon urasi takia, etuoikeuksia lapsien suhteen jne jne.
Ajatteletko, että ihan OK olettaa noita asioita?
Kommentit (77)
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:43"]
Tietyissä tapauksissa joo. Esimerkiksi mies auttaa takin päälle ja oven avaukset ja mies tarjoaa treffeillä. Sitten taas työelämässä ja kaveriporukassa tasa-arvoista kohtelua.
[/quote]
Ok. Eli silloin pitää olla tasa-arvioinen kun se naiselle sopii. Muuten ei.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:44"]
Jos mies joutuu nuolemaan joka kerta panon jälkeen on ongelmana joko aivan liian aikainen siemensyöksy tai sitten muuten varustus ja taidot ei riitä naista tyydyttämään sellaisinaan. Kannattaisi nuolla ennen panoa, nainenkin kuumenisi ja voisi hyvällä lykyllä tulla panossa.
[/quote]
OT, mutta toiset naiset vain eivät saa orgasmia yhdynnässä, ilman klitoriksen stimulointia. Toki tämä lämmittely kannattaa aloittaa ennen yhdyntää. Ja yleensä hoidan vaimolle orgasmin ensin, koska tuon jälkeen pillukin on paljon otollisemmassa tilassa ;)
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:04"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 14:03"]
Perinteinen palstakommentti. Jos nainen ei saa orkkuaan panossa ---> vika on miehessä :D
Mitä tekee naisella jota pitää erikseen "kuumentaa" etukäteisnuolennalla? Kuinka moni alkaisi suhteeseen jossa naisen pitäisi AINA ensin ottaa hartaasti suihin ja jos mies ei laukea niin saa niskoilleen tilitys kuinka löysä ja huonon tuntuinen on muijan pillu? Naisen vika kun miehen muna ei seiso ja laukea!!!
[/quote]
Jos sulla nainen on ja seksi on noin vaikeaa, kannattaisi miettiä eroa.
[/quote]
En ole tuo aikaisempi kirjoittaja, mutta kyllä taas on toinen niin palstamainen kommentti. Miehen pitää panostaa kaikkensa suhteeseen, mutta naisen ei ilmeisesti tarvitse.
Ja voidaanhan näiden keskusteluiden perusteella tulkita, että:
jos nainen ei saa --> mies ei osaa hommiaan
jos mies ei saa, tai hänellä ei seiso juuri silloin --> miehessä on jotain vikaa.
Näin se tällä palstalla menee.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:44"]Enpä ole tainnut saada mitään mainituista erityiskohteluista kuin sen että kyllä sänkykumppanini ovat minun nautintooni panostaneet, kuten minäkin heidän... Enkä mitään erityiskohteluita kaipaakaan.
Outoja ennakkoluuloja naisista kyllä tuntuu tämä aloitus vilisevän. Miten niin pieni palkka ja huono ura? Minä ainakin olen teknisen alan akateeminen ja minulla on varsin hyvä palkka. Työtä urani eteen on ehkä tarvinnut tehdä enemmän jopa kuin miesten, koska helposti minua on pyritty "tytöttelemään", ei olla tahdottu uskoa että olen oikeasti kova osaaja. Enkä minä ainakaan, eikä varmasti useimmat naiset, ruinaa mitään ihme lohdutusta jos hormonit heittelee, vaan kestävät sen itsessään, eivät näytä sitä ulospäin.
[/quote]
Juuri noin. Miksi harrastaa seksiä jonkun kanssa jos ei molemmat saa? Minä olen myös akateemisesti koulutettu ja teen enemmän ja paremmin kuin miehet samassa tehtävässä. Se näkyy sitten myös minun suurempana palkkana. Sitä milloin minulla on se aika kuukaudesta ei tiedä eikä huomaa kukaan. Aloittaja on selvästi niitä miehiä joka ei näe johtuen omasta ajattelukyvyn kehittymättömyydestään naisessa muuta kuin jalkovälin ja on sitä mieltä että nainen antaa pienemmän työpanoksen kuin mies jos tekee saman verran kuin mies ja että vasta kun nainen tekee paljon enemmän kuin mies tekee nainen aloittajan kaltaisten mielestä edes jotain. Lapset on muuten äidin ja isän. Hoitovastuu myös.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:43"]Olen kuvitellut, että sänkytouhuissa molempien orgasmi on aika iso juttu. Jos miehelle riittää vain omansa, niin voihan hän masturboida.
Näin. Mies jota ei kiinnosta naisen orgasmi, itkee pian tälläkin palstalla, että sai viimeksi seksiä 2 kuukautta sitten vaimoltaan.
Miehellä ja naisella on erilaiset anatomiat ja siitä seuraa se että nainen ainakin keskimäärin tarvitsee enemmän miehen apua orgasmiin kuin mies naisen. Enkä suinkaan tarkoita etteikö naisen pitäisi myös tehdä osaansa .
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:37"]
Aloittajalla tuntuu olevan aika paljon katkeruutta naisia kohtaan ja ehkä sen takia et ajattele ihan järkevästi..?
Eihän tasa-arvoisuus tarkoita sitä, että molempien sukupuolien on muututtava samanlaisiksi, tai että naisista pitää tulla miehiä, jotta heitä voi arvostaa! Tasa-arvoisuus tarkoittaa, että vaikka me olemme kaikki erilaisia, olemme kaikki silti yhtä arvokkaita. Se tarkoittaa myös, että me kaikki teemme oman osamme itsemme, perheemme ja yhteiskuntamme eteen ja jokaisen panos on yhtä arvokas, vaikka kaikki eivät samaa teekään.
[/quote]
Kunnon maailmaa syleilevää paskaa.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 08:36"]
Aloittajalla tuntuu olevan aika paljon katkeruutta naisia kohtaan ja ehkä sen takia et ajattele ihan järkevästi..?
Eihän tasa-arvoisuus tarkoita sitä, että molempien sukupuolien on muututtava samanlaisiksi, tai että naisista pitää tulla miehiä, jotta heitä voi arvostaa! Tasa-arvoisuus tarkoittaa, että vaikka me olemme kaikki erilaisia, olemme kaikki silti yhtä arvokkaita. Se tarkoittaa myös, että me kaikki teemme oman osamme itsemme, perheemme ja yhteiskuntamme eteen ja jokaisen panos on yhtä arvokas, vaikka kaikki eivät samaa teekään.
[/quote]
[/quote]
Eli suomennos = Olet oikeassa enkä osaa argumentoida mitään järkevää vastaan, joten yritän ohittaa kommenttisi satunnaisella, merkityksettömällä loukkausyrityksellä.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 08:48"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 08:36"]
[/quote]
[/quote]
Eli suomennos = Olet oikeassa enkä osaa argumentoida mitään järkevää vastaan, joten yritän ohittaa kommenttisi satunnaisella, merkityksettömällä loukkausyrityksellä.
[/quote]
Totta, oli huono ja lyhyt kommentti kun ajatus katkesi.
Joka tapauksessa tavat kuten mies ojentaa takin, avaa ovia, maksaa ravintolassa tai puolustaa naistaan nyrkein ovat kaikki lähtöisin siitä että miehet yrittävät saada pillua ja naiset saada miehen huomiota jotta tuntevat luontevaksi antaa miehelle pillua. Jos tasa-arvon mukaan alettaisiin maksamaan saman verran treffeillä, availemaan ovia ja miehet alkaisivat haluamaan takin ojennuksia yhtäpaljon niin puoli suomea olisi ilman parisuhdetta koska suurimmalle osalle naisista ei vain kelpaa mies joka ei erityisesti huomioi. Naiselle taas riittää kun räpsyttää silmiä "täsähä mää oon".
Ja sängyssä, sen kun avaa jalat ja antaa pillua. Miehen homma toki on saada nainen kiihottumaan, panna ja vielä päälle tai alle räplätä tai nuolla naiselle orkut. Mies joka toteaa, että on se kumma jos ei pano riitä, tuomitaan moukaksi. Sen sijaan nainen joka toteaa, että kyllä miehelle aina pillu kelpaa, on vain oikeassa.
Naiset saa erityiskohtelua huoltajuusasioista. Naisen pitää olla narkkihuora jos menettäisi lapsensa ja miehen pitää olla erityisen hyvä ihminen jotta saisi edes 50/50 huoltajuuden.
Naiset harvoin unelmoi alle 185cm miehistä. Taas jos mies sanoo, että mitään kirahvia en itselleni ota vaan naisen pitää olla pieni ja siro, niin helvetti on irti kuinka sovinistista paskaa kun norminainen ei kelpaa!!!1
Kuinka moni nainen auttaa kadulla örveltävää juoppoa vaan kävelee kiivaasti ohitse arvostelleen moukkaa? Taas jos miesporukkka ei auta kaatuilevaa juopponaista, ovat he edes vastuuttomia.
Naisten tekemää väkivaltaa vähätellään. Jos nainen on saanut turpiinsa, on mies sika. Jos parisuhteen mies on saanut naiselta naamalleen, ajatellaan helposti mitä mies on tehnyt että naisen noin piti suuttua! Jos nainen käy miehen päälle niin SUURI OSA naisista olettaa, että mies rauhallisesti tyynnyttelee naista ja estää aiheuttamasta harmia. Tasa-arvoista oikeastaan olisi jos mies vain tinttaisi riehujan katuun. Mutta ei, naiset olettavat että mies oletettavasti isompana ottaa jopa riskin ja vain rauhoittelee ja sitoo riehujaa.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:39"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:17"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:07"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:03"] ... kuka nainen nuolee munaa JOKA kerta 20min panon päälle ja siirtää tulojaan miesten loisittavaksi? [/quote] Miksi sitä päälle (=jälkeen) pitäisi nuolla, eikö sen voi ihan yhtä hyvin tehdä ennen? [/quote] Niin, sen mitä olen täälläkin ymmärtänyt niin suurinta osaa naisista ei todellakaan kiinnosta seksi jos mieheltä pitäisi ottaa aina ja pitkään suihin esim. saadakseen munan seisomaan. Jossakin gallupissa suuri osa vastasi "en todellakaan jaksaisi sellaista seksiä". Silti miehen odotetaan nuolevan naisille orkut eikä kylmäksi saa jättää. [/quote] En hirveästi ihmettele jos kuvailemasi kaltainen seksi ei kiinnosta. Terveessä suhteessa sellaista ei onneksi esiinnykään, kun mies saa erektion ilman 20 minuutin imemistäkin ja molemmat osapuolet panostavat niin kumppanin kuin omaankin nautintoon.
[/quote]
Niin no ei muakaan kiinnostaisi suhde naisen kanssa, jota pitäisi nuolla pitkään ja kaikkea mahdollista, kun nykyinen saa orgasmin nopeasti käytännössä millä tahansa tyylillä.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:44"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:39"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:17"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:07"] [quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 13:03"] ... kuka nainen nuolee munaa JOKA kerta 20min panon päälle ja siirtää tulojaan miesten loisittavaksi? [/quote] Miksi sitä päälle (=jälkeen) pitäisi nuolla, eikö sen voi ihan yhtä hyvin tehdä ennen? [/quote] Niin, sen mitä olen täälläkin ymmärtänyt niin suurinta osaa naisista ei todellakaan kiinnosta seksi jos mieheltä pitäisi ottaa aina ja pitkään suihin esim. saadakseen munan seisomaan. Jossakin gallupissa suuri osa vastasi "en todellakaan jaksaisi sellaista seksiä". Silti miehen odotetaan nuolevan naisille orkut eikä kylmäksi saa jättää. [/quote] En hirveästi ihmettele jos kuvailemasi kaltainen seksi ei kiinnosta. Terveessä suhteessa sellaista ei onneksi esiinnykään, kun mies saa erektion ilman 20 minuutin imemistäkin ja molemmat osapuolet panostavat niin kumppanin kuin omaankin nautintoon.
[/quote]
Jos mies joutuu nuolemaan joka kerta panon jälkeen on ongelmana joko aivan liian aikainen siemensyöksy tai sitten muuten varustus ja taidot ei riitä naista tyydyttämään sellaisinaan. Kannattaisi nuolla ennen panoa, nainenkin kuumenisi ja voisi hyvällä lykyllä tulla panossa.
[/quote]
Mites on naiset? Tuleeko teistä kaikki yhdynnässä jos vaan mies tietää mitä tekee ja on hyvin varusteltu? :D
Mulla kun on jääny jotenkin sellanen kuva, että moni ei ikinä saa yhdynnässä. Ehkä olen vaan hölmö mies...
Aika erikoista jos naisen suorittama suihinotto saisi kullin seisomaan.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 10:30"]
Aika erikoista jos naisen suorittama suihinotto saisi kullin seisomaan.
[/quote]
Suosittelen tutustumaan miehen anatomiaan.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 09:29"]
Totta, oli huono ja lyhyt kommentti kun ajatus katkesi.
Joka tapauksessa tavat kuten mies ojentaa takin, avaa ovia, maksaa ravintolassa tai puolustaa naistaan nyrkein ovat kaikki lähtöisin siitä että miehet yrittävät saada pillua ja naiset saada miehen huomiota jotta tuntevat luontevaksi antaa miehelle pillua. Jos tasa-arvon mukaan alettaisiin maksamaan saman verran treffeillä, availemaan ovia ja miehet alkaisivat haluamaan takin ojennuksia yhtäpaljon niin puoli suomea olisi ilman parisuhdetta koska suurimmalle osalle naisista ei vain kelpaa mies joka ei erityisesti huomioi. Naiselle taas riittää kun räpsyttää silmiä "täsähä mää oon".
Ja sängyssä, sen kun avaa jalat ja antaa pillua. Miehen homma toki on saada nainen kiihottumaan, panna ja vielä päälle tai alle räplätä tai nuolla naiselle orkut. Mies joka toteaa, että on se kumma jos ei pano riitä, tuomitaan moukaksi. Sen sijaan nainen joka toteaa, että kyllä miehelle aina pillu kelpaa, on vain oikeassa.
Naiset saa erityiskohtelua huoltajuusasioista. Naisen pitää olla narkkihuora jos menettäisi lapsensa ja miehen pitää olla erityisen hyvä ihminen jotta saisi edes 50/50 huoltajuuden.
Naiset harvoin unelmoi alle 185cm miehistä. Taas jos mies sanoo, että mitään kirahvia en itselleni ota vaan naisen pitää olla pieni ja siro, niin helvetti on irti kuinka sovinistista paskaa kun norminainen ei kelpaa!!!1
Kuinka moni nainen auttaa kadulla örveltävää juoppoa vaan kävelee kiivaasti ohitse arvostelleen moukkaa? Taas jos miesporukkka ei auta kaatuilevaa juopponaista, ovat he edes vastuuttomia.
Naisten tekemää väkivaltaa vähätellään. Jos nainen on saanut turpiinsa, on mies sika. Jos parisuhteen mies on saanut naiselta naamalleen, ajatellaan helposti mitä mies on tehnyt että naisen noin piti suuttua! Jos nainen käy miehen päälle niin SUURI OSA naisista olettaa, että mies rauhallisesti tyynnyttelee naista ja estää aiheuttamasta harmia. Tasa-arvoista oikeastaan olisi jos mies vain tinttaisi riehujan katuun. Mutta ei, naiset olettavat että mies oletettavasti isompana ottaa jopa riskin ja vain rauhoittelee ja sitoo riehujaa.
[/quote]
Aika vahvaa naisten aliarviointia taas. Ei tule varmaan yllätyksenä, että miehet suosivat niitä kauneimpia naisia ja toivovat naisten olevan mahdollisimman naisellisia? Tämä tarkoittaa sitä, että kun mies lähtee treffeille, hän käy suihkussa, ostaa ehkä uudet vaatteet (yleensä ei), laittaa puhtaat vaatteet ja maksaa mahdollisesti illallisen. Samoille treffeille nainen käy kampaajalla, käy suihkussa, ostaa kalliit alusvaatteet ja mekon, kulkee epämukavissa ja terveydelle haitallisissa korkokengissä, käyttää kalliita meikkejä ja tuhlaa aikaa itsensä ehostamiseen miestä miellyttääkseen. Onko mielestäsi todellakin niin, että mies on tässä tapauksessa jäänyt tappiolle, kun hän on maksanut naisen illallisen (sanotaan vaikka 50€) ja että mies on ainut, joka on treffeihin panostanut..? Voit toki väittää vastaan ja selitellä naisten valitsevan itse laittautuvatko vai eivät, mutta fakta on, että miehet toivovat naisilta laittautumista ja yksikään suomalainen mies ei tahdo luonnontilassa (=säärikarvat, kainalokarvat, meikkaamattomat ja hoitamattomat kasvot, hoitamattomat hiukset, mukavat, löysät vaatteet jne.) olevaa naista. Aletaanko tasa-arvon vuoksi siis molemmat meikkaamaan ja kuluttamaan satoja euroja kuukaudessa ulkonäön ylläpitoon, vai alkavatko naisetkin hyvillä mielin kulkemaan ilman laittautumista?
Seksiasioissakin tunnut olevan hieman pihalla. Naisen seksuaalinen elin ei ole emätin, vaan klitoris. Eli kun naisen emätin stimuloi miehen penistä, ainoastaan mies saa silloin seksuaalista mielihyvää. (Kyllä, tiedän, joillakin naisilla klitoriksen sisemmät osat osuvat niin, että niitä voi stimuloida emättimen sisältäkin, mutta tähän ei nainen voi itse vaikuttaa ja tämä on aika harvinaista.) Onko siis sinusta oikein, että seksissä hyväillään vain toisen elimiä ja toisen tehtävänä on vain "levittää jalat"? Jos molemmat hoitavat itsensä, niin miksi naisen edes pitäisi olla läsnä miehen seksissä?
Naiset eivät saa erityiskohtelua huoltajuusasioissa, kun otetaan huomioon eroa edeltänyt tilanne. Edelleen ylivoimainen valtaosa naisista hoitaa lapset pääasiassa, jolloin on selvää, että nainen valitaan lähivanhemmaksi myös eron jälkeen. Miehet eivät valitettavasti osallistu lastenhoitoon tai pidä vanhempainvapaita, jolloin heitä ei myöskään voi lähivanhemmaksi valita. Suuri osa huoltajuussopimuksista on yhteishuoltajuuksia, näin tehdään nykyään käytännössä lähes aina kun se vain on mahdollista. Viikko-viikko-järjestelmän edellytyksenä on vanhempien hyvät välit ja monta muuta asiaa (lasten iät, asuinpaikkojen valinta, jne.), eikä tällaista huoltajuutta voida määrätä mikäli vanhemmat eivät ole täysin sitoutuneita siihen.
Molemmilla sukupuolilla on paljon erilaisia kriteereitä joita kumppanilta odotetaan, ja haaveissa ne ovat vielä paljon tiukempia. Samoin molemmat sukupuolet loukkaantuvat verisesti, jos eivät koe kriteereihin kelpaavansa tai jos kokevat, että heitä arvostellaan väärin tai epäkunnioittavasti. Isot rinnat, isot penikset, pyöreä peppu, lihaksikkuus, laihuus, pitkät hiukset, blondit, brunetet, pitkät ja lyhyet, kaikki toivovat jotain, ja jokaista harmittaa, jos ei itse sovi oman ihastuksensa toiveisiin. Jokaisen pitäisi myös muistaa, että vaikka kriteereitä omassa päässä pyörisikin, ei niitä ole kohteliasta laukoa päin naamaa. Kannattaa myös katsella ympärilleen; valtaosa tuntemistani ihmisistä on ihan taviksia, ja he seurustelevat ihan samanlaisten tavisten kanssa. Minun unelmamieheni on 190cm lihaskimppu, mutta silti olen onnellisesti naimisissa 170cm pullukan kanssa.
Auttamisella ei ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa. Ihan kuka tahansa, joka kävelee maassa makaavan ihmisen ohi, on vastuuton ja itsekäs pelkuri. Oli ohikulkija ja maassa makaava kumpaa sukupuolta tahansa. Missään tapauksessa ei ole sellaista oletusta, että naisten pitäisi hätätilanteessa ensisijaisesti auttaa miehiä ja miesten naisia, vaan ihmisten pitäisi auttaa toisiaan.
Myös väkivallassa miehet ovat edelleen ylivoimaisia ykkösiä, niin toisiin miehiin kohdistuvassa kuin naisiinkin kohdistuvassa. Eikä tasa-arvo tarkoita edelleenkään, että kaikki tekevät samaa. Jos pieni mies lyö täysillä isoa bodaria, itsepuolustuksen nimissä iso bodari ei saa luonnollisestikaan lyödä takaisin täysillä, koska hänen lyöntinsä aiheuttaisi ihan eri seuraukset kuin pienen ja heikon miehen isku. Aivan kuten esimerkiksi äiti ja taapero; molemmat ovat yhtä arvokkaita ihmisiä eikä kumpaakaan saa lyödä, mutta on täysin eri asia lyökö taapero äitiä vai äiti taaperoa.
En. Minut on opetettu siihen, että itse pitää tehdä, pärjätä ja maksaa, niin en ole tullut asiaa edes ajatelleeksi :D
Tietyissä tapauksissa joo. Esimerkiksi mies auttaa takin päälle ja oven avaukset ja mies tarjoaa treffeillä. Sitten taas työelämässä ja kaveriporukassa tasa-arvoista kohtelua.
Olen kuvitellut, että sänkytouhuissa molempien orgasmi on aika iso juttu. Jos miehelle riittää vain omansa, niin voihan hän masturboida.
Enpä ole tainnut saada mitään mainituista erityiskohteluista kuin sen että kyllä sänkykumppanini ovat minun nautintooni panostaneet, kuten minäkin heidän... Enkä mitään erityiskohteluita kaipaakaan.
Outoja ennakkoluuloja naisista kyllä tuntuu tämä aloitus vilisevän. Miten niin pieni palkka ja huono ura? Minä ainakin olen teknisen alan akateeminen ja minulla on varsin hyvä palkka. Työtä urani eteen on ehkä tarvinnut tehdä enemmän jopa kuin miesten, koska helposti minua on pyritty "tytöttelemään", ei olla tahdottu uskoa että olen oikeasti kova osaaja. Enkä minä ainakaan, eikä varmasti useimmat naiset, ruinaa mitään ihme lohdutusta jos hormonit heittelee, vaan kestävät sen itsessään, eivät näytä sitä ulospäin.
Oven avauksia melkein joka päivä, koska mulla on rattaat. Vauvan ansiosta siis :)
Kyllähän naiset noin maailmanlaajuisesti saavatkin miehiltä "erityiskohtelua", olettivat tai eivät.