Nainen, oletko saavasi erityiskohtelua olemalla nainen?
Hellempää käsittelyä kuin miehet, hyväksyntää ja lohdutusta jos hormonit heittelee, samaa palkkausta vähemmillä työpanoksilla, oven avauksia, ravintolaillallista treffeillä, miehen panostusta sänkytouhuissa sinun orgasmia varten, yhteiskunnan/miehen tukea pienen palkkasi ja huonon urasi takia, etuoikeuksia lapsien suhteen jne jne.
Ajatteletko, että ihan OK olettaa noita asioita?
Kommentit (77)
Voi pakstasovinistia, taas pitää suoltaa aloituksittain vihaa naisia kohtaan. Eikö äiti halannut kun olit lapsi? No vastataan kuitenkin, saan kaikkea noita vaikka urani on hyvä :) Ja ihan vain siksi että olen nainen <3
Enpä ole erityiskohtelua odottanut saavani naisena olemisen vuoksi. Tosin viimeisillään raskaana ollessa toivoin pääseväni bussissa istumaan, mutta se johtui kivuista. Ovetkin saan itse auki itselle ja muille. Kerran tosin yksi eläkeläismies ei suostunut menemään ovesta sisään vaikka pidin sitä hänelle auki vaan vaati, että minä mene ensin. Jostain syystä miehet eivät isommin kiitä millään tavalla vaikka heille ovea auki pitäisikin, ollaan kuin ei huomaisikaan.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:43"]Kyllä.
[/quote]
Miksi alapeukutatte? Olen nainen ja vielä nättikin. Se on mitä miehet tahtovat. Jos miehet tahtovat kohdella minua hyvin en mä vastaankaan ala pistää :D
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:45"]
Oven avauksia melkein joka päivä, koska mulla on rattaat. Vauvan ansiosta siis :)
[/quote]
Toivottavasti osaat sitten sanoa kiitos :) T. Eräs, jota ei enää kiinnosta availla ovia vaunujen kanssa kulkeville, kun ei sanota kiitos ja käyttäydytään niin kuin toisilla olisi velvollisuus avata ne ovet vaan sen takia, että on onnistunut lisääntymään.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:51"]Enpä ole erityiskohtelua odottanut saavani naisena olemisen vuoksi. Tosin viimeisillään raskaana ollessa toivoin pääseväni bussissa istumaan, mutta se johtui kivuista. Ovetkin saan itse auki itselle ja muille. Kerran tosin yksi eläkeläismies ei suostunut menemään ovesta sisään vaikka pidin sitä hänelle auki vaan vaati, että minä mene ensin. Jostain syystä miehet eivät isommin kiitä millään tavalla vaikka heille ovea auki pitäisikin, ollaan kuin ei huomaisikaan.
[/quote]
Se on miehistä vähän noloa.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:45"]
Oven avauksia melkein joka päivä, koska mulla on rattaat. Vauvan ansiosta siis :)
[/quote]
Toivottavasti osaat sitten sanoa kiitos :) T. Eräs, jota ei enää kiinnosta availla ovia vaunujen kanssa kulkeville, kun ei sanota kiitos ja käyttäydytään niin kuin toisilla olisi velvollisuus avata ne ovet vaan sen takia, että on onnistunut lisääntymään.
[/quote]
Tietenkin käyttäydyn kohteliaasti! Avaan ovia myös muille vaunuihmisille silloin, kun omat on kotona, ei se iso vaiva ole.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:43"]
Olen kuvitellut, että sänkytouhuissa molempien orgasmi on aika iso juttu. Jos miehelle riittää vain omansa, niin voihan hän masturboida.
[/quote]
Mitä nainen tekee yleisesti miehen orgasmin eteen? Huom. pillun antaminen ei ole mikään teko sillä antaahan mieskin kullia naiselle.
En saa hellenpää kohtelua. Olen lähinnä kotiorja.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:48"]
Voi pakstasovinistia, taas pitää suoltaa aloituksittain vihaa naisia kohtaan. Eikö äiti halannut kun olit lapsi? No vastataan kuitenkin, saan kaikkea noita vaikka urani on hyvä :) Ja ihan vain siksi että olen nainen <3
[/quote]
Sivuutat faktan, että todellakin suuri osa naisista kyllä olettaa saavansa takin ojennuksia, tasa-arvoista palkkaus tuloksesta viis ja vielä kokevat olevansa etuoikeutettuja huoltavuusasioista. Koitat miesvihassasi sivuuttaa faktat?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:59"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:43"]
Olen kuvitellut, että sänkytouhuissa molempien orgasmi on aika iso juttu. Jos miehelle riittää vain omansa, niin voihan hän masturboida.
[/quote]
Mitä nainen tekee yleisesti miehen orgasmin eteen? Huom. pillun antaminen ei ole mikään teko sillä antaahan mieskin kullia naiselle.
[/quote]
Tosta ei kyllä kannata olla naisille kateellinen. Minusta on ihan ok että tulen kunhan hinkkaa tarpeeksi kauan - ihan sama mihin ja miten hinkkaa. Ei olisi hääviä jos vaatisi sellaisen sirkuksen pystyyn pistämistä mitä naiset edellyttää.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:54"]
[/quote]
[/quote]
No näinpä. :D Ja vielä meuhkataan miehille että "sitten kun te synnytätte vesimelonin perseestänne niin saatte tasa-arvon". Huikea suoritus muuten kun naarasnisäkäs lisääntyy! Sitähän ei tapahdu luonnossa ollenkaan vaikka siellä eläinmammat tuskin saa sairaalahoitoa ja huumeita! :D lol
[/quote]
Tuntuu olevan turhankin yleistä vetää yhtäläisyyksiä normaalin kohteliaisuuden/kanssaihmisten huomioimisen sekä sukupuolisidonnaisen naisen huomioimisen kanssa.
Itse miehenä olen opetettu avaamaan ovia myös itseäni vanhemmille miehille sekä lapsille ja muutenkin huomioimaan lähimmäiset - ilman mitään velvoitetta vastavuoroisuuteen.
Joitakin naisia on kiva huomioida miehenä erityisesti - mutta silloin puhutaan korkeintaan lähipiirin naisista; vaimo, äiti, sisko. Jos joku nyt tällaisesta toiminnasta nostaa itsensä jalustalle niin kovinpa on vähästä kiinni....
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:59"]
[/quote]
[/quote]
Ai, on sulla surkea seksielämä. Kyllä mun mies saa suuhoitoa, käsihoitoa, ratsastelua jne. Kyllä se seksi ihan tekoa on kummallekin. Mutta sulla vissiin onkin siellä vaan fleshlight.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 12:09"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 11:59"]
[/quote]
[/quote]
Ai, on sulla surkea seksielämä. Kyllä mun mies saa suuhoitoa, käsihoitoa, ratsastelua jne. Kyllä se seksi ihan tekoa on kummallekin. Mutta sulla vissiin onkin siellä vaan fleshlight.
[/quote]
Ohhoh feministi yrittää häpäistä. Yllätys yllätys.
Aloittajalla tuntuu olevan aika paljon katkeruutta naisia kohtaan ja ehkä sen takia et ajattele ihan järkevästi..?
Eihän tasa-arvoisuus tarkoita sitä, että molempien sukupuolien on muututtava samanlaisiksi, tai että naisista pitää tulla miehiä, jotta heitä voi arvostaa! Tasa-arvoisuus tarkoittaa, että vaikka me olemme kaikki erilaisia, olemme kaikki silti yhtä arvokkaita. Se tarkoittaa myös, että me kaikki teemme oman osamme itsemme, perheemme ja yhteiskuntamme eteen ja jokaisen panos on yhtä arvokas, vaikka kaikki eivät samaa teekään.
Jos tunnet jääväsi paitsi jostain tärkeästä, ei kannata raivota vihaisena koko vastakkaiselle sukupuolelle, vaan keskustella avoimesti ja ystävällisesti tilanteesta. Onko ongelma yhteiskunnan tasolla, vai onko kyse sittenkin kahden ihmisen henkilökemioista ja parisuhteesta?
Mistä näitä misogynistisiä aloituksia tulee nykyään kuin sieniä sateella? Ovatko ylilaudan ja homman vätykset juntanneet AV:n kun monet aloitukset ovat niin ala-arvoisia?