Te jotka olette painavempia kuin miehenne
Miten pystytte seurustelemaan itseänne pienemmän miehen kanssa?
Eikö häiritse kun olet suhteessa se isompi osapuoli, eikä miehesi pysty suojelemaan sinua kovan paikan tullen koska olet itse esim. vahvempi kuin miehesi?
Kommentit (58)
Jos mies jaksaa nostaa mut kevyesti niin ei se heikompi tai "pehmeämpi" osapuoli ole. Oon silti se heikko nainen vaikka painan enemmän :)
Minä oon 100 kg(180cm) ja mies 80kg(190cm).
Miten ihmeessä minun läskini tekisivät miehestäni fyysisesti heikon nössykän?
Suhteen alussa olin 6kg painavampi kuin poikaystäväni. Nyt poikaystävä on 7kg painavampi kuin minä. Molemmat olemme lihoneet suhteen aikana. Pituuseroa 15cm.
Mun exä oli 174/70 ja itse 163/64. Olimme melko samankokoisia ja pidin siitä. Kiinnostun useimmiten miehistä, jotka ovat 170-183cm. En tiedä miksi pidemmät miehet ei ole se juttuni.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 13:07"]
Jos mies jaksaa nostaa mut kevyesti niin ei se heikompi tai "pehmeämpi" osapuoli ole. Oon silti se heikko nainen vaikka painan enemmän :) Minä oon 100 kg(180cm) ja mies 80kg(190cm).
[/quote]
Jännä kyllä miten erilaisia me ihmiset ollaan. Mulla sama koko 180/100 ja mieheni 174 pitkä, painoa enemmän kuin pitkällä miehelläsi ja silti oma mies näyttää hoikalta.
Meillä mies 65 kg ja itse 60 kg eli ei kovin iso ero. Mies toki paljon pidempi kuin minä. Pieni painoero ei näin normaalitilassa haittaa ollenkaan, mutta täytyy myöntää että raskausaikoina kun meni lopulta 70 kg rikki, niin oli se aina kova pala olla sen verran omaa miestään painavampi. Vaikkakin viimeisillään raskaana.
Mutta onpahan ainakin hyvä tavoite, että koitan pysyä aina kevyempänä kuin mies, niin ei pääse lihomaan tulevaisuudessa. Mies siis geeneiltään juuri tätä "syön mitä vaan ja miten paljon vaan, enkä liho" -porukkaa.
Mä olen huomattavasti painavampi kuin mieheni. En kuitenkaan koe painoeroa parisuhteessamme minään ongelmana, sillä arjessa se ei näy mitenkään, ja aika harvassa taitavat olla sellaiset tilanteet, joissa mies joutuisi suojelemaan mua kantamalla mut paikasta A paikkaan B niin ettenkö yhtään voisi itse auttaa itseäni.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 12:25"]Miten pystytte seurustelemaan itseänne pienemmän miehen kanssa?
Eikö häiritse kun olet suhteessa se isompi osapuoli, eikä miehesi pysty suojelemaan sinua kovan paikan tullen koska olet itse esim. vahvempi kuin miehesi?
[/quote]
Mistä ihmeestä olet saanut ajatuksen, että painavampi=vahvempi?
Enkä minä ole myöskään miestäni isompi, vaikka olenkin viitisen kiloa painavampi. Hänellä sentään on 8 cm enemmän pituuttakin. Ja jaksaa kevyesti nostaa minut ilmaan.
Hähä :) Mun mies on 162cm / 57kg ruipelo ja minä olen 167cm / 78kg tanttara. Kaikki toimii, suhde on loistava ja paranee päivä päivältä.
Se on se rakkaus.
Suojella miltä? Vetää turpiin nakkijonossa jos joku aukoo päätään? Ei ole tuollaiset miehet mun juttu kuitenkaan.
En tiedä onko miesystävä kevyempi, ehkä on, kun on lyhyempikin ja sillä paino kertyy vain vatsaan.
Meillä minä painan n. 10 kg enemmän kuin mies. Silti hän pyörittelee minua sängyssä mielensä mukaan, jaksaa nostaa minut käsivarsilleen ja aika varmasti saisi kannettua ulos palavasta talosta. Eli eipä kyllä painoeroa huomaa juurikaan meidän parisuhteessa. Tilanne olisi ehkä eri jos mies painaisi 60 ja minä 160kg.
Yksi täti totesi kerran, että "Eihän se hiirikään heinäsuovan alle kuole".
Me olemme saman pituisia ja minä painan kilon enemmän. Hän näyttää isommalta koska on harteikkaampi. Lihasvoimassa olemme aivan eri tasolla. En ole koskaan ajatellut että tämä olisi ongelma. :D
Olen aina halunnut itseäni pienemmän miehen jota voisin sitten "suojella". Harmi vain että suurin osa miehistä on isompia ja vahvempia kuin minä, joten se ei taida oikein onnistua...
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 12:25"]
Miten pystytte seurustelemaan itseänne pienemmän miehen kanssa? Eikö häiritse kun olet suhteessa se isompi osapuoli, eikä miehesi pysty suojelemaan sinua kovan paikan tullen koska olet itse esim. vahvempi kuin miehesi?
[/quote]
Eihän tuossa kysymyksessä ole mitään järkeä.
Jos nainen on jo ISO, niin mihinkä hän tarvitsee suojelua.
Meinaatko että iso nainen ei ole lähellekään yhtä vahva kuin vaikka keskikokoinen mies?
Aivan tarpeeksi vahva on. Vahvempi kuin moni miehistä.
Painan 45 kiloa ja kykenen puolustamaan itseäni.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:28"]Olen aina halunnut itseäni pienemmän miehen jota voisin sitten "suojella". Harmi vain että suurin osa miehistä on isompia ja vahvempia kuin minä, joten se ei taida oikein onnistua...
[/quote]
Mutta monet miehet ovat koostaan riippumatta hyviä taantumaan hoivattaviksi naisen äidilliseen otteeseen...
Olen painavampi mutta mieheni huomattavasti vahvempi. Mutta ei hänen ole tarvinnut avioliiton aikana mua suojella!
Tollaset parit on jotenkin, no, kuinka sen kauniisti sanoisi... Outoja.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 12:29"]Miehellä on hyvempi kunto ja siksi enempi voimaa.
[/quote]
Hyvempi :DDDD ei helvetti ihan oikeasti -.-