Te jotka olette painavempia kuin miehenne
Miten pystytte seurustelemaan itseänne pienemmän miehen kanssa?
Eikö häiritse kun olet suhteessa se isompi osapuoli, eikä miehesi pysty suojelemaan sinua kovan paikan tullen koska olet itse esim. vahvempi kuin miehesi?
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 12:25"]Miten pystytte seurustelemaan itseänne pienemmän miehen kanssa?
Eikö häiritse kun olet suhteessa se isompi osapuoli, eikä miehesi pysty suojelemaan sinua kovan paikan tullen koska olet itse esim. vahvempi kuin miehesi?
[/quote]
Suojella? Millä vuosisadalla sä elät?
Olen 170cm ja noin 57kg. Tapailen tällä hetkellä miestä, joka on noin 180-185cm väliltä. Painoa en osaa sanoa, mutta LUISEVA. Olemme käyneet treffeillä ja pussailleet ja kaikki on ihanaa, mutta en tiedä pystynkö ikinä etenemään pidemmälle. Vaatteet päälle en tunne itseäni isoksi, mutta nakuna.. Ja ajatus nakuna hänen vierellään järkyttää! Olisin alasti häneen verrattuna kamala tonnikeiju. Huh.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 12:25"]Miten pystytte seurustelemaan itseänne pienemmän miehen kanssa?
[/quote]
Suojella? Millä vuosisadalla sä elät?
[/quote]
Miehiä kiihottaa edelleen suojelu. Eikä ne naiset mitä mulla on ollut, ole laittaneet "suojelua" lainkaan pahakseen...
Ajatteleeko jotkut oikeasti näin viktoriaanisesti. Tehkää te sirot ja heikot niitä ristipistotöitänne ja odottakaa suojelua ja pelastajaa. Meillä on onneksi kaikin tavoin tasavertainen suhde enkä mä tuota miestäni sinne liekkeihin jättäisi vaan yrittäisin raahata sen mitä jaksaisin.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:38"]Tollaset parit on jotenkin, no, kuinka sen kauniisti sanoisi... Outoja.
[/quote]Millä tavalla?
Voi, kyllä minä ainakin tunnen oloni oikein turvalliseksi mieheni seurassa vaikka meillä on huomattava koko ero. Mies 180/73 ja minä 170/110. Ja suhde toimii loistavasti, myös siellä makkarin puolella ;)
Olen 180cm/65 kg ja poikaystäväni 173 cm/60 kg. Ei ole haitannut ja hän on pituus/painoerosta johtumatta kuitenkin meistä se huomattavasti vahvempi.
Mulla ja miehellä on 40kilon painoero :D en oo koskaan ainakaan huomannu että kukaan ois kattonu semmosella ilmeellä niinku miettis et mitähän hittoa noi tekee yhdessä, pari kertaa baarissa tultu sanomaan että sulla on vähän turhan kuuma muija, pidä kii tai vien. pidämme toisiamme viehättävinä eikä hän oo koskaan saanu mua tuntemaan itteeni huonoks sen takia että oon reilusti isompi. jaksaa nostaa mut ilmaan koska ei oo mikään riisitikku kuitenkaan, sirorakenteinen, vähän mua pidempi mutta kuitenkin jäntevä ja lihaksia löytyy.
Painaahan tuo nainen mua sen just muutaman kiloa enempi. Mutta on myös yli 180cm. Ja itse harrastanut nyrkkelyä ja 187cm ja 79kg. Ei yhtään ylimääräistä, kyllä minä sitä pystyisin suojelemaan.
Itse olen viisi kiloa miestä kevyempi ja 15cm lyhyempi, joten en ihan ole isompi. Meillä tosin naapurissa pulkannaru ja sotanorsu. Mitat varmaan miehellä 190/70 ja nainen 165/110...
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 12:25"]Miten pystytte seurustelemaan itseänne pienemmän miehen kanssa?
[/quote][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 12:25"]Miten pystytte seurustelemaan itseänne pienemmän miehen kanssa?
[/quote]
Suojelemaan? Susilta?
Lähinnä tulee mieleen, että miksi mies olisi naisen kanssa joka on niin hidas/heikko että tätä pitää suojella?
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:49"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:38"]Tollaset parit on jotenkin, no, kuinka sen kauniisti sanoisi... Outoja.
[/quote]Millä tavalla?
[/quote]
Poikkeaa liikaa ihanteestani eikä näytä hyvältä.
http://www.adornedmagazine.com/wp-content/uploads/2012/04/olivia-palermo-boyfriend-johannes-huebl-9.jpg
Minä olen 174 cm ja 78 kg, mieheni on 176 cm ja 65 kg. Hän hoikka mutta kaljamahainen, minä tiimalasimallin mukainen mutta pullea. En ole kertaakaan tuntenut parisuhteemme aikana tarvetta millekään miehen suojelulle, voin suojella itse itseäni ja siinä vaiheessa kun voin, ei luultavasti yhden miehen lisävoimat auttaisi asiaa, ellei mies ole joku Hulk.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 17:01"]Minä olen 174 cm ja 78 kg, mieheni on 176 cm ja 65 kg. Hän hoikka mutta kaljamahainen, minä tiimalasimallin mukainen mutta pullea. En ole kertaakaan tuntenut parisuhteemme aikana tarvetta millekään miehen suojelulle, voin suojella itse itseäni ja siinä vaiheessa kun voin, ei luultavasti yhden miehen lisävoimat auttaisi asiaa, ellei mies ole joku Hulk.
[/quote] Äh, siis siinä vaiheessa kun EN voi, niin...
Osaan puolustaa kyllä itseäni aivan itse, kiitos vain. Juhlin kavereideni kanssa ja sillon jos uhkaava tilanne tulee, ei siitä kotona/kaverillaan/toisessa baarissa olevasts miehestä paljoa apua olisi, oli paino mikä vain. Poikaystäväni on alipainoinen, joten minunkin pitäisi sitten olla, jotta kelpaisin? Ehei, pidän läskini mielummin kuin alan vain miellyttäjäksi.
Miehen korkea testosteronihormonitaso takaa myös pienikokoiselle miehelle riittävän lihasvoimakkuuden verrattuna naiseen. Vaikka nainen olisi isokokoinen ja kohtuullisesti treenattukin, hänen on vaikea pärjätä esim. palomiehen tai rakennustyömiehen ammateissa.
Minä olin suhteen alussa 10 kg painavampi kuin mieheni. Nyt minä olen laihtunut ja mies puolestaan vähän kerryttänyt vähän kiloja, ja muutos on tehnyt molemmille hyvää.
En kyllä koe tarvitsevani mieheltä mitään erityistä fyysistä suojelua, eikä minua hävettänyt se että painoin enemmän. Mutta nykyään näytämme sopusuhtaisemmalta ja tasapainoisemmalta parilta kuin ennen, jo ihan siitäkin syystä että nyt olemme molemmat normaalipainoisia ja toisekseen siksi, että naiset nyt keskimäärin sattuvat olemaan pienempikokoisia kuin miehet ja siihen ainakin minun silmäni on tottunut.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:31"][quote author="Vierailija" time="21.09.2015 klo 16:28"]Olen aina halunnut itseäni pienemmän miehen jota voisin sitten "suojella". Harmi vain että suurin osa miehistä on isompia ja vahvempia kuin minä, joten se ei taida oikein onnistua...
[/quote]
Mutta monet miehet ovat koostaan riippumatta hyviä taantumaan hoivattaviksi naisen äidilliseen otteeseen...
[/quote]
On huomattu :D