Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen aika yksinäinen ja paha olla.

Vierailija
02.04.2022 |

Olen ollut viimeaikoina aika yksinäinen ja pahat ajatukset on vaan mun sisällä. Elämä on vähä menny näin ja näin hyviä asioita tapahtunut sekä huonoja. käyn vaa töissä ja vloput on aina raskaita jotenki koen olevani erilainen kun muut. Yksin oon koneella tai lenkkeilen ja mielialat heittelee.. hetken on hyvin ja monesti on paskaa. Olen sinkku ja mietin vaa että monet mun ikäset heillä on elämä ja multa jotenkin se puuttuu. Mulla ei ole yhtään kavereita ei tuttuja ei pääse mihkää puhelin ei koskaa soi. Se tunne on pahentunut. Jotenki elämä on vaa yksinäistä. Ei huvita yksin mitää ja rahaakaa ei oikein ole. Tää on kamalaa. Mulla on selkeesti masennus. Kaipaisin sosiaalista elämää jotain ihmisiä elämääni. Tää ei ole normaalia.

Kommentit (730)

Vierailija
141/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOis hakee vinaa ja juoda tähä paska elämää.. ku kaikki on vaa paskaa ja en saa parisuhdetta.. on työpaikka ja kaikkee mutta silti en kelpaa.

Vierailija
142/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jaksa enää tätä elämää.. ei vaa jaksa oon niin täynnä itteeni en halua olla tälläinen. haluaisin seurustella ja jakaa elämäni.. tunnen olevani tosi yksin ja en tunne mitää iloa mistään.

Millaisen seurustelukaverin haluaisit?

Ihan normaalin jolle kelpaisin omana itsenäni kaljamahaisena heikkolahjaisena kaljuuntuneena ja velkaantuneena yksinäisenä miehenä.. tavallinen muodokas pyöree.. mun silmää kiva ja nätti nainen kelpaa.

Mutta kun sä et itse ole ihan normaali 10 diagnoosillasi ja heikkolahjaisena.

En olekkaan mitä sitte.. en voi sille mitään.

Samoja diagnooseja saaneita voisi kiinnostaa seurasi. Vertaistukea puolin ja toisin.

Laaja-alainen oppimisvaikeus. Monimuotoinen kehityshäiriö.. puheen tuottamisen häiriö. keski vaikea masennus.. epävakaa persoona.. ahdistuneisuushäiriö.

Näistä piireistä kannattaa nyt hakea sitä seuraa. Varmaan löytyy nettiryhmiä näillä diagnooseilla oleville.

No ei niitä niin vaan löydy. Olen yksin piste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy taas joskus mennä maksullisiin.. ei se auta.

Vierailija
144/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tommosis horoissa käydä.

Vierailija
145/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois seuraavaksi ottaa nuoren hoikan naisen maksaa ja panna häntä.

Vierailija
146/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata tommosis horoissa käydä.

Pakko se on käydä ku on naisille ilmaa. ei pahemmin ole vaihtoehtoja.

Vierailija
147/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä helvettiä, ootko sä taas käynyt nussimassa jotain niin matalatasoista naista jonka voisi saada ilmaiseksikin???

Itse maksaisin vain 18-20v hoikasta timmistä naisesta.

Vierailija
148/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en saa hoikkia ja kauniita naisia.. olen kaljamaha kaljuuntunut pullaposki lihonut.. maksoin 100 € lihavasta 100 kg naisesta 50 v.

Vierailija
149/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No taidan hakee viinaa ja juoda.. paskaa tää elämä silti on... yksinäistä ja muut seurustelee ja panee naisiansa..

t. allu yksinäinen masentunut mies.

Vierailija
150/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän kukaan seurustelemaan haluava halua joutua heti panopuuksi. Sitä panoseuraa olet vailla teksteistä päätellen.

Niitä keskusteluryhmiä kyllä löytyy näistä samoja diagnooseja saaneille.

Vierailija
151/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset on maailman vaikempia ja nirsoja miehiä.. komea tumma amk koulutus hieno mersu mies kelpaa aina.

Vierailija
152/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän kukaan seurustelemaan haluava halua joutua heti panopuuksi. Sitä panoseuraa olet vailla teksteistä päätellen.

Niitä keskusteluryhmiä kyllä löytyy näistä samoja diagnooseja saaneille.

En halua kyllä mutta sitä et tajua... olen yksin ikisinkku.. alkaan juomaa viinaa ja vois ryhtyä alkoholistiksi.

Vierailija
153/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletko yksinäinen ja kaipaat seuraa arkeen vai pikemminkin panon tarpeessa? Viesteistäsi saa sellaisen kuvan, että haluat panna ja nainen on väline.

Käytkö terapiassa masennuksesi takia?

Vierailija
154/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oletko yksinäinen ja kaipaat seuraa arkeen vai pikemminkin panon tarpeessa? Viesteistäsi saa sellaisen kuvan, että haluat panna ja nainen on väline.

Käytkö terapiassa masennuksesi takia?

En vaan elämänkumppania en ole seksin perässä.. etkö sitä tajua.. kävin mutta en käy enää.. en saa oikeeta apua... kaipaan naista... en vaa kelpaa.

Vierailija
155/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tästä on jauhaa.. ei ihmiset koskaa tajua oon sen jo 10  v tajunnu.. oon niin erilainen kun muut.. mä elän jossain haavemaailmassa tai omassa kuplassa.. ei tää oo normaali ei saa parisuhdetta.. mulle kelpaisi moni nainen baaristaki tai tinderistä mutta en kelpaa itse heille kun ei ole statusta.. lisäks mulla ei ole yhtää kavereita.. olen ilmaa.

Vierailija
156/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

oLEN JO ODOTTANUT VUOSIKAUSIA ETTINYT NAISTA MISTÄ VAIN.. MIKSI EN KELPAA VAIN TÄLLÄ NAAMALLA OLEN NOSTANUT RIMAAKI?

Vierailija
157/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo miettiny jos kerta elämä ollut yli 10 v paskaa. miksi en tee jotain itelleni ja tapa itseeni.. sitä välillä mietin.

Vierailija
158/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu voin kertoa sulle, että ei seurustelu takaa säännöllistä seksiä. On erilaisia kausia ja  erilaisia haluja kumppaneiden välillä. Voidaan asua yhdessä, mutta ei jakseta montaa sanaa vaihtaa töiden jälkeen. PArisuhde ei takaa intensiivistä ja inspiroivaa yhdessäoloa eikä säännöllistä seksielämää.

Vierailija
159/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin pahoja ongelmia lisäks ihmiset haukkuu mua.. kukaa ei jaksa mua.. ihmettelee miksei ole kavereita.. miksen saa parisuhdetta voin huonosti olen yksin.. ei tää kivaa ole.. velkaantunut 25 tuhatta.. on tää ihanaa paska elämää.. vois hakee viinaa.

Vierailija
160/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allu voin kertoa sulle, että ei seurustelu takaa säännöllistä seksiä. On erilaisia kausia ja  erilaisia haluja kumppaneiden välillä. Voidaan asua yhdessä, mutta ei jakseta montaa sanaa vaihtaa töiden jälkeen. PArisuhde ei takaa intensiivistä ja inspiroivaa yhdessäoloa eikä säännöllistä seksielämää.

Sori mä en ymmärrä mä olen heikkolahjainen.