Olen aika yksinäinen ja paha olla.
Olen ollut viimeaikoina aika yksinäinen ja pahat ajatukset on vaan mun sisällä. Elämä on vähä menny näin ja näin hyviä asioita tapahtunut sekä huonoja. käyn vaa töissä ja vloput on aina raskaita jotenki koen olevani erilainen kun muut. Yksin oon koneella tai lenkkeilen ja mielialat heittelee.. hetken on hyvin ja monesti on paskaa. Olen sinkku ja mietin vaa että monet mun ikäset heillä on elämä ja multa jotenkin se puuttuu. Mulla ei ole yhtään kavereita ei tuttuja ei pääse mihkää puhelin ei koskaa soi. Se tunne on pahentunut. Jotenki elämä on vaa yksinäistä. Ei huvita yksin mitää ja rahaakaa ei oikein ole. Tää on kamalaa. Mulla on selkeesti masennus. Kaipaisin sosiaalista elämää jotain ihmisiä elämääni. Tää ei ole normaalia.
Kommentit (730)
Okei no sulla on aikaa vielä! Nyt otat ittees niskasta kii ja saat elämäs kuntoon.
Ei oo vikaa sun ulkonäössä!
Mäkin oon yleensä hyvin yksinäinen.
Laita meiliosoite tänne.
SItte vois heittää lasit seinää ja miettiä lisää tätä paska elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaa olla.. ku muss aon vain vikoja ja kuulotsan masentuneelta ja ongelmatapaukselta.. näytin kuvaani ja naiset kehui että näytän hyvältä.. ei se silti mitää auta.. yksin mä vaan olen.. ikuisesti.. nyt vosi siivota ja mennä nukkumaa kua vituttaa olla sinkknua ja yksin.. kaipaan rakkautta ja läheisyyttä.
Kaikki kaipaa läheisyyttä ja rakkautta. Joskus sitä joutuu odottamaan pitkään.
oLEN JO ODOTTANUT VUOSIKAUSIA ETTINYT NAISTA MISTÄ VAIN.. MIKSI EN KELPAA VAIN TÄLLÄ NAAMALLA OLEN LASKENUT RIMAAKI?
Kun se naama ei nyt vaan riitä!
Tästä on sinulle sanottu ja jauhettu jo viisi vuotta ainakin. Olet ollut aggressiivinen, käynyt kiinni naisiin, vartijat joutuneet pistämään sinut maahan. Täällä netissä olet huutanut ja haukkunut ja solvannut naisia.
Olet itse auliisti kertonut diagnoosesitasi; epävakaa, aggressiivinen persoonallisuushäiriö. Heikkolahjaisuus. Vaukeuksia ilmaista itseäsi puheen ja kirjoittamisen kautta.
Mieliala laukkaa laidasta laitaan sekunneissa, arvaamaton. Tässä ei rimat vaikuta eikä naama.
Kun ihminen ei pysty itseään hillitsemään eikä kykene normaaliin kanssakäymiseen, vaikka olisi itse Adonis, ei sellaista kukaan halua. Koita tajuta.
Apua sinulla on ollut, psykiatrian poli, psykoterapia, ties mitä, sekä lääkkeet. Itse olet kaikki heittänyt pois ja sitten syyttelet muita.
Olet katkonut välejä ympäristöösi, mm. veljeesi. Isäsi kanssa huonot välit. Vain äiti enää jaksaa.
Kun sinua ei saa tajuamaan että vastuu on vain ja ainoastaan sinulla. Kukaan ei voi tulla ja fiksata ja korjata korvienväliäsi, itse sinun on itseäsi autettava ottamalla apu vastaan ja oikeasti motivoiduttava siihen. Muuten saat jatkaa noin maailman tappiin.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin oon yleensä hyvin yksinäinen.
Laita meiliosoite tänne.
No ei sua kuitenkaa kiinnosta.. mä etin parisuhdetta paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Okei no sulla on aikaa vielä! Nyt otat ittees niskasta kii ja saat elämäs kuntoon.
No kyllä mussa on jotain vikaa.. en ole normaali?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaa olla.. ku muss aon vain vikoja ja kuulotsan masentuneelta ja ongelmatapaukselta.. näytin kuvaani ja naiset kehui että näytän hyvältä.. ei se silti mitää auta.. yksin mä vaan olen.. ikuisesti.. nyt vosi siivota ja mennä nukkumaa kua vituttaa olla sinkknua ja yksin.. kaipaan rakkautta ja läheisyyttä.
oLEN JO ODOTTANUT VUOSIKAUSIA ETTINYT NAISTA MISTÄ VAIN.. MIKSI EN KELPAA VAIN TÄLLÄ NAAMALLA OLEN LASKENUT RIMAAKI?
Tästä on sinulle sanottu ja jauhettu jo viisi vuotta ainakin. Olet ollut aggressiivinen, käynyt kiinni naisiin, vartijat joutuneet pistämään sinut maahan. Täällä netissä olet huutanut ja haukkunut ja solvannut naisia.
Olet itse auliisti kertonut diagnoosesitasi; epävakaa, aggressiivinen persoonallisuushäiriö. Heikkolahjaisuus. Vaukeuksia ilmaista itseäsi puheen ja kirjoittamisen kautta.
Mieliala laukkaa laidasta laitaan sekunneissa, arvaamaton. Tässä ei rimat vaikuta eikä naama.
Kun ihminen ei pysty itseään hillitsemään eikä kykene normaaliin kanssakäymiseen, vaikka olisi itse Adonis, ei sellaista kukaan halua. Koita tajuta.
Apua sinulla on ollut, psykiatrian poli, psykoterapia, ties mitä, sekä lääkkeet. Itse olet kaikki heittänyt pois ja sitten syyttelet muita.
Olet katkonut välejä ympäristöösi, mm. veljeesi. Isäsi kanssa huonot välit. Vain äiti enää jaksaa.
Kun sinua ei saa tajuamaan että vastuu on vain ja ainoastaan sinulla. Kukaan ei voi tulla ja fiksata ja korjata korvienväliäsi, itse sinun on itseäsi autettava ottamalla apu vastaan ja oikeasti motivoiduttava siihen. Muuten saat jatkaa noin maailman tappiin.
Olen kaikki miettinyt.. mun maine on menny.. kaikki tuntee mut alluna en jaksa enää luovutan ja tuun vain hullummaksi.. kaipaan rakkautta... mä en jaksa... haen nyt sitä viinaa.. mulla on laaja alainen oppimisvaikeus heikkolahjaisuus.. en tuu koskaa olemaa normaali!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Lue nyt tämän apinan viestejä, ja mieti sitten, haluaisitko kenenkään naisen joutuvan tuon kelkkaan?!?! Aggressiivinen itkupotkuraivareita heittävä kakara, jonka mielestä on OK edes VITSAILLA naisten ottamisesta väkisin???!!! Tämä tyyppi kuuluisi suljetulle, ennen kuin jotain vakavaa tapahtuu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kaikki miettinyt.. mun maine on menny.. kaikki tuntee mut alluna en jaksa enää luovutan ja tuun vain hullummaksi.. kaipaan rakkautta... mä en jaksa... haen nyt sitä viinaa.. mulla on laaja alainen oppimisvaikeus heikkolahjaisuus.. en tuu koskaa olemaa normaali!!!!!!!!!!!!!
Oon tässä miettiny kerta oon näin hullu ja sekopää... niin voisin vain kertalaakista tappaa itseni.
t. allu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo vikaa sun ulkonäössä!Lue nyt tämän apinan viestejä, ja mieti sitten, haluaisitko kenenkään naisen joutuvan tuon kelkkaan?!?! Aggressiivinen itkupotkuraivareita heittävä kakara, jonka mielestä on OK edes VITSAILLA naisten ottamisesta väkisin???!!! Tämä tyyppi kuuluisi suljetulle, ennen kuin jotain vakavaa tapahtuu!
tuu pistää mut osastolle tuu kokeilee tappamee.. nähää tänää tikkurilassa.. katotaa kumpi saa turpaan?..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo vikaa sun ulkonäössä!Lue nyt tämän apinan viestejä, ja mieti sitten, haluaisitko kenenkään naisen joutuvan tuon kelkkaan?!?! Aggressiivinen itkupotkuraivareita heittävä kakara, jonka mielestä on OK edes VITSAILLA naisten ottamisesta väkisin???!!! Tämä tyyppi kuuluisi suljetulle, ennen kuin jotain vakavaa tapahtuu!
tuu pistää mut osastolle tuu kokeilee tappamee.. nähää tänää tikkurilassa.. katotaa kumpi saa turpaan?..
Heikkolahjainen apina mieslapsi 5 v pojan kehossa... Tuu tappelee ???????
Ei mullakaan ole ikinä mitään kokoontumisia tai peli-iltoja viikonloppuisin eikä ikinä. Lepään viikonloput himassa. Ehkä käyn kävelyllä tai mutsin luona. Äherrän koulutehtäviä. Semmoista se tavallinen elämä on, Allu.
Minä en kyllä kaipaakaan kokoontumisia tai peli-iltoja. Niin me ollaan erilaisia.
Tuo yksi kirjoittaja tiesi sinusta enemmänkin asioita. Lue huolella se viesti. Sen pointti on se, että olet itse vastuussa itsestäsi ja elämästäsi. uudetsaan vaan sinne terapiaan ja hoitotaholle.
NYT MÄ EN ENÄÄ JAKSA.. HAEN VIINAA HEIDO HYVÄSTI
PSYYKKISESTI HULLU SAIRAS SEKOPÄÄ MIESLAPSI KEHITYSVAMMAINEN VELKAANTUNUT HÄIRIÖPÄÄ
T. ALLU
"kävin jo viikko sitte maksullisissa 50 v lihava nainen.. maksoin 100 € ja panin häntä."
Tästä lihavasta viisikymppisestä maksullisesta Allu on puhut jo ainakin vuosi sitten.
Silloin maksoi 50 euroa ja nainen oli venäläinen. Muuten sama tarina.
JOO JUURI NIIN KEHITYSVAMMAINEN JÄLKEENJÄÄNYT.. 25 TUHATTA VELOISSA KULUTUSLUOTTOJA ROMU 2000 € AUTO. RAHAA ON TILILLÄ MUUTA KYMPPI.. KÄYNY MUKAUTETTUA EMU KOULUA JA SAANUT APUA.. KEHITYSVAMMAINEN ALLU
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikkolahjainen apina mieslapsi 5 v pojan kehossa... Tuu tappelee ???????
Tulisin jos asuisin lähempänä. Monottaisin kelleille sen jälkeen kun olisit yrittänyt kouria väkisin.
Jos vitsit on jatkuvasti tätä tasoa, niin en ihmettele, ettei kukaan halua olla kanssasi tekemisissä. Oksettavia juttuja. Sietäisit selkääsi.