Olen aika yksinäinen ja paha olla.
Olen ollut viimeaikoina aika yksinäinen ja pahat ajatukset on vaan mun sisällä. Elämä on vähä menny näin ja näin hyviä asioita tapahtunut sekä huonoja. käyn vaa töissä ja vloput on aina raskaita jotenki koen olevani erilainen kun muut. Yksin oon koneella tai lenkkeilen ja mielialat heittelee.. hetken on hyvin ja monesti on paskaa. Olen sinkku ja mietin vaa että monet mun ikäset heillä on elämä ja multa jotenkin se puuttuu. Mulla ei ole yhtään kavereita ei tuttuja ei pääse mihkää puhelin ei koskaa soi. Se tunne on pahentunut. Jotenki elämä on vaa yksinäistä. Ei huvita yksin mitää ja rahaakaa ei oikein ole. Tää on kamalaa. Mulla on selkeesti masennus. Kaipaisin sosiaalista elämää jotain ihmisiä elämääni. Tää ei ole normaalia.
Kommentit (730)
Vierailija kirjoitti:
eikä ketää välitä vaikka tappaisin itteni.. samapa tuo.. jään haisemaa tänne kunnes poliisit löytää mut.
Mene takaisin sinne terapiaan missä aiemmin kävit. Ja pyydä tujumpia lääkkeitä ettet ole raivoissasi koko ajan. Ja sitten kysy siltä terapeutilta sellaisia paikkoja missä samoista diagnooseista kärsiviä voi tavata. Kyllä sulle sopivia ihmisiä on olemassa kunhan lopetat sen vastaan vänkäämisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikä ketää välitä vaikka tappaisin itteni.. samapa tuo.. jään haisemaa tänne kunnes poliisit löytää mut.
Mene takaisin sinne terapiaan missä aiemmin kävit. Ja pyydä tujumpia lääkkeitä ettet ole raivoissasi koko ajan. Ja sitten kysy siltä terapeutilta sellaisia paikkoja missä samoista diagnooseista kärsiviä voi tavata. Kyllä sulle sopivia ihmisiä on olemassa kunhan lopetat sen vastaan vänkäämisen.
Ei ole.. mua ei ole olemassa.. terapeutti jätti mut.. mulla ei oo apua.
mistä mä löydän samanlaisen lihavan velkaantuneen epävakaan naisen joka on yksinäinen???
naisen puute ja kosketus läheisyys on tehnyt mut sekopääksi ettekö sitä tajua?
on niin paha olla ku ei saa naista että lihoan vaan lisää ja syö nherkkuja..
t. allu
kauniita seksikkäitä nuoria naisia jokapaikassa miksi mä en kelpaa koskaa lihavalle tavis naiselle..???? mä tuun hulluksi näkee jo mun käytöksessä miten sekasi oon... ennen sain nuorena naisia ja pääsin naisen vieree kainaloon ja nukkumaan ja nainen koski minua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko nyt rauhoittua ja yritetään keskustella asiallisesti. Voitas yhdessä yrittää etsiä ratkasuja sun ongelmiin, jos lopetat raivoamisen. Jooko?
Jos nyt unohdetaan ne naiset hetkeksi, kun se aihe saa sut aina niin kiihdyksiin, niin mikä sun mieltä eniten painaa? Onko ne rahaongelmat nyt päällimmäisenä vai se kavereiden puute?naisen puute ja kaipaan rakkautta naista sopivaa naista ja läheisyyttä.. haluaisin että nainen nukkuu munkaa ja ottaa kädestä kiinni.. saisin läheisyyttä
Luulen, et sulla on nyt muita ongelmia, jotka pitäisi ratkaista ensin, ennen kuin sulla on edes mahdollisuuksia lähteä rakentamaan tasapainoista parisudetta.
Voi sitä olla yksinäinen vaikka on parisuhteessa. Olen ollut naimisissa kohta 5 vuotta, meillä on 2 pientä lasta. Mieheni ei osallistu asumisen kuluihin lainkaan, lapsille on ostanut yhteensä 5 vaippa pakettia ja 6 vaatetta ja kerran antoi 30 euroa rahaa lapsille. Ensimmäisen lapsen raskaudenajan neuvolassa kävi mukana kerran, toisen ei ollenkaan, ei halunnut tulla kumpaakaan synnytykseen mukaan ja toista vauvaa ei käynyt edes katsomassa sairaalassa. Vastaan ihan kaikesta yksin enkä tarkoita pelkkää rahaan liittyvää. Mieheni ei halua keskustella kanssani - en kuitenkaan ymmärtäisi häntä. Kavereita minulla juurikaan ei ole eli puhelin ei soi. Ainut "puhekaveri" on 2-vuotias esikoiseni joka tänään totesi -äiti: isä ei auta, mummu ei auta, ei auta kukaan, minä autan. Sanoisin kokemuksesta että kun on parisuhteessa yksin niin on yksinäisempi olo kuin yksin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terapeuttisi ei mitä ilmeisemmin ollut oikea henkilö auttamaan sinua. VAADI päästä puhumaan jollekkin toiselle henkilölle ja VAADI apua itsellesi, että pääset toimivaan hoitosuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö edes terapeuttisi kestänyt sinua? Miten kukaan nainen sitten kestäisi?
Ei se kestäny... no sitte en jaksa elää enää.
Yksin kirjoitti:
Voi sitä olla yksinäinen vaikka on parisuhteessa. Olen ollut naimisissa kohta 5 vuotta, meillä on 2 pientä lasta. Mieheni ei osallistu asumisen kuluihin lainkaan, lapsille on ostanut yhteensä 5 vaippa pakettia ja 6 vaatetta ja kerran antoi 30 euroa rahaa lapsille. Ensimmäisen lapsen raskaudenajan neuvolassa kävi mukana kerran, toisen ei ollenkaan, ei halunnut tulla kumpaakaan synnytykseen mukaan ja toista vauvaa ei käynyt edes katsomassa sairaalassa. Vastaan ihan kaikesta yksin enkä tarkoita pelkkää rahaan liittyvää. Mieheni ei halua keskustella kanssani - en kuitenkaan ymmärtäisi häntä. Kavereita minulla juurikaan ei ole eli puhelin ei soi. Ainut "puhekaveri" on 2-vuotias esikoiseni joka tänään totesi -äiti: isä ei auta, mummu ei auta, ei auta kukaan, minä autan. Sanoisin kokemuksesta että kun on parisuhteessa yksin niin on yksinäisempi olo kuin yksin yksin.
Ja olet tuollaisen mulkun kanssa koska?
No joo eiköhän tää olle tässä allu on ikisinkku ja hyvästi.
t. allu
Vierailija kirjoitti:
No joo eiköhän tää olle tässä allu on ikisinkku ja hyvästi.
t. allu
Heippa! Ei tuu ikävä😄
Juu ei tuu ihmisiä ikävä.. kyllä mä vielä tapan itseni joku päivä..
t. allu
kohta meen baariin katsomaan naisten pyllyjä ja kuolaan ja sitte yksinäisenä kotiin.
katson 20 v nuorten hoikkia pyllyä ja kuolaan... aah
Naiset on numero 1 se ongelma ku en kelpaa ja löydä sopivaa.. ja olen nyt niin sekasin ku en tiedä mitä tehdä?