Olen aika yksinäinen ja paha olla.
Olen ollut viimeaikoina aika yksinäinen ja pahat ajatukset on vaan mun sisällä. Elämä on vähä menny näin ja näin hyviä asioita tapahtunut sekä huonoja. käyn vaa töissä ja vloput on aina raskaita jotenki koen olevani erilainen kun muut. Yksin oon koneella tai lenkkeilen ja mielialat heittelee.. hetken on hyvin ja monesti on paskaa. Olen sinkku ja mietin vaa että monet mun ikäset heillä on elämä ja multa jotenkin se puuttuu. Mulla ei ole yhtään kavereita ei tuttuja ei pääse mihkää puhelin ei koskaa soi. Se tunne on pahentunut. Jotenki elämä on vaa yksinäistä. Ei huvita yksin mitää ja rahaakaa ei oikein ole. Tää on kamalaa. Mulla on selkeesti masennus. Kaipaisin sosiaalista elämää jotain ihmisiä elämääni. Tää ei ole normaalia.
Kommentit (730)
OON PAHASTI SEONNU EN SAA APUA.. KEHITYSVAMMAINEN... EN OO NORMAALI JÄÄNY LAPSEN TASOLLE KÄYNY MUKAUTETTUA EMU KOULUA
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet velkaantunut? Mihin rahat on mennyt Allu?
Ps. Oon fanisi
PELANNU NOIN 10 TUHATTA EUROA.. OTTANU LISÄÄ VELKAA AUTO 2000 € LISÄÄ KULUTUSLUOTTOJA.. EN TIEDÄ RAHAT ON VAA MENNY
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ps. Oon fanisi
PELANNU NOIN 10 TUHATTA EUROA.. OTTANU LISÄÄ VELKAA AUTO 2000 € LISÄÄ KULUTUSLUOTTOJA.. EN TIEDÄ RAHAT ON VAA MENNY
EN OO SAANU TÖITÄ OTTANU VAIN VELKAA LUOTTOJA.. KU EI OLLUT KOSKAA RAHAA
EHKÄ MUN PITÄS PÄÄSTÄ OSASTOLLE MIELISAIRAALAAN
Vierailija kirjoitti:
Ps. Oon fanisi
Allulla on kaiken muun hyvän lisäksi vielä peliriippuvuus😂
MENNY VAA PAHEMMAKSI AIKUSENA.. OON TODELLA SEKOPÄÄ MIELISAIRAS HULLU JA EI KIINNOSTA.. TÄÄ ON MUN YKSINÄINEN ELÄMÄ.. EI MULLA OLE KETÄÄN.. PERHE ON HYLÄNNY MUT..
MUN ELÄMÄ ON OLLUT 15 V PASKAA.. JA AINA TULEE OLEE PASKAA.. EN SAA EES KAVEREITA.. MITÄ MUSSA ON VIKANA.. EN KELPAA EES LIHAVALLE 100 KG NAISELLE
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ps. Oon fanisi
Allulla on kaiken muun hyvän lisäksi vielä peliriippuvuus😂
Oikea unelmien poikamies siis🤣🤣🤣
KUN PYSTYIS JOTENKI TAPPAMAA ITSENI OLISIN JO SEN TEHNY VUOSIA SITTE.
MUTTA NYT EN JAKSA ENÄÄ.. ELÄN TÄLLÄSTÄ PASKA ELÄMÄÄ JA KÄYNM MAKSULLISISSA.. SE ON MUN ELÄMÄ. HEIDO
Allu kulta, ottaisitko sen Caps Lockin pois päältä?
mä halun TAPPAA ITSENI MÄ EN JAKSA ENÄÄÄÄÄ OLLA TÄLLÄNEN SEKOPÄÄ
NYKYÄÄ VAA SYÖN KAIKKIA HERKKUJA JA HALUAN LIHOTA LISÄÄ KOSKA OON TOSI MASENTUNUT JA YKSINÄINEN
no ehkä menis nukkumaa ja otan kaikki ketipinorit naamaan ja toiv kuolen aamulla.
voisin myös hakata päätäni tohon seinää ja huutaa että elämä on yksinäistä paskaa.
eikä ketää välitä vaikka tappaisin itteni.. samapa tuo.. jään haisemaa tänne kunnes poliisit löytää mut.
Vierailija kirjoitti:
no ehkä menis nukkumaa ja otan kaikki ketipinorit naamaan ja toiv kuolen aamulla.
Mee sinne baariin.
Voisitko nyt rauhoittua ja yritetään keskustella asiallisesti. Voitas yhdessä yrittää etsiä ratkasuja sun ongelmiin, jos lopetat raivoamisen. Jooko?
Jos nyt unohdetaan ne naiset hetkeksi, kun se aihe saa sut aina niin kiihdyksiin, niin mikä sun mieltä eniten painaa? Onko ne rahaongelmat nyt päällimmäisenä vai se kavereiden puute?
Vierailija kirjoitti:
Voisitko nyt rauhoittua ja yritetään keskustella asiallisesti. Voitas yhdessä yrittää etsiä ratkasuja sun ongelmiin, jos lopetat raivoamisen. Jooko?
Jos nyt unohdetaan ne naiset hetkeksi, kun se aihe saa sut aina niin kiihdyksiin, niin mikä sun mieltä eniten painaa? Onko ne rahaongelmat nyt päällimmäisenä vai se kavereiden puute?
naisen puute ja kaipaan rakkautta naista sopivaa naista ja läheisyyttä.. haluaisin että nainen nukkuu munkaa ja ottaa kädestä kiinni.. saisin läheisyyttä
Ps. Oon fanisi