Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aika yksinäinen ja paha olla.

Vierailija
02.04.2022 |

Olen ollut viimeaikoina aika yksinäinen ja pahat ajatukset on vaan mun sisällä. Elämä on vähä menny näin ja näin hyviä asioita tapahtunut sekä huonoja. käyn vaa töissä ja vloput on aina raskaita jotenki koen olevani erilainen kun muut. Yksin oon koneella tai lenkkeilen ja mielialat heittelee.. hetken on hyvin ja monesti on paskaa. Olen sinkku ja mietin vaa että monet mun ikäset heillä on elämä ja multa jotenkin se puuttuu. Mulla ei ole yhtään kavereita ei tuttuja ei pääse mihkää puhelin ei koskaa soi. Se tunne on pahentunut. Jotenki elämä on vaa yksinäistä. Ei huvita yksin mitää ja rahaakaa ei oikein ole. Tää on kamalaa. Mulla on selkeesti masennus. Kaipaisin sosiaalista elämää jotain ihmisiä elämääni. Tää ei ole normaalia.

Kommentit (730)

Vierailija
361/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet velkaantunut? Mihin rahat on mennyt Allu?

Ps. Oon fanisi

Vierailija
362/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

OON PAHASTI SEONNU EN SAA APUA.. KEHITYSVAMMAINEN... EN OO NORMAALI JÄÄNY LAPSEN TASOLLE KÄYNY MUKAUTETTUA EMU KOULUA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ps. Oon fanisi

PELANNU NOIN 10 TUHATTA EUROA.. OTTANU LISÄÄ VELKAA AUTO 2000 € LISÄÄ KULUTUSLUOTTOJA.. EN TIEDÄ RAHAT ON VAA MENNY

Vierailija
364/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ps. Oon fanisi

PELANNU NOIN 10 TUHATTA EUROA.. OTTANU LISÄÄ VELKAA AUTO 2000 € LISÄÄ KULUTUSLUOTTOJA.. EN TIEDÄ RAHAT ON VAA MENNY

EN OO SAANU TÖITÄ OTTANU VAIN VELKAA LUOTTOJA.. KU EI OLLUT KOSKAA RAHAA 

Vierailija
365/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EHKÄ MUN PITÄS PÄÄSTÄ OSASTOLLE MIELISAIRAALAAN

Vierailija
366/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ps. Oon fanisi

Allulla on kaiken muun hyvän lisäksi vielä peliriippuvuus😂

Vierailija
367/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MENNY VAA PAHEMMAKSI AIKUSENA.. OON TODELLA SEKOPÄÄ MIELISAIRAS HULLU JA EI KIINNOSTA.. TÄÄ ON MUN YKSINÄINEN ELÄMÄ.. EI MULLA OLE KETÄÄN.. PERHE ON HYLÄNNY MUT..

Vierailija
368/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUN ELÄMÄ ON OLLUT 15 V PASKAA.. JA AINA TULEE OLEE PASKAA.. EN SAA EES KAVEREITA.. MITÄ MUSSA ON VIKANA.. EN KELPAA EES LIHAVALLE 100 KG NAISELLE

Vierailija
369/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ps. Oon fanisi

Allulla on kaiken muun hyvän lisäksi vielä peliriippuvuus😂

Oikea unelmien poikamies siis🤣🤣🤣

Vierailija
370/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUN PYSTYIS JOTENKI TAPPAMAA ITSENI OLISIN JO SEN TEHNY VUOSIA SITTE.

Vierailija
371/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA NYT EN JAKSA ENÄÄ.. ELÄN TÄLLÄSTÄ PASKA ELÄMÄÄ JA KÄYNM MAKSULLISISSA.. SE ON MUN ELÄMÄ. HEIDO

Vierailija
372/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu kulta, ottaisitko sen Caps Lockin pois päältä?

Vierailija
373/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä halun TAPPAA ITSENI MÄ EN JAKSA ENÄÄÄÄÄ OLLA TÄLLÄNEN SEKOPÄÄ

Vierailija
374/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYKYÄÄ VAA SYÖN KAIKKIA HERKKUJA JA HALUAN LIHOTA LISÄÄ KOSKA OON TOSI MASENTUNUT JA YKSINÄINEN

Vierailija
375/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ehkä menis nukkumaa ja otan kaikki ketipinorit naamaan ja toiv kuolen aamulla.

Vierailija
376/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin myös hakata päätäni tohon seinää ja huutaa että elämä on yksinäistä paskaa.

Vierailija
377/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ketää välitä vaikka tappaisin itteni.. samapa tuo.. jään haisemaa tänne kunnes poliisit löytää mut.

Vierailija
378/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no ehkä menis nukkumaa ja otan kaikki ketipinorit naamaan ja toiv kuolen aamulla.

Mee sinne baariin.

Vierailija
379/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko nyt rauhoittua ja yritetään keskustella asiallisesti. Voitas yhdessä yrittää etsiä ratkasuja sun ongelmiin, jos lopetat raivoamisen. Jooko?

Jos nyt unohdetaan ne naiset hetkeksi, kun se aihe saa sut aina niin kiihdyksiin, niin mikä sun mieltä eniten painaa? Onko ne rahaongelmat nyt päällimmäisenä vai se kavereiden puute?

Vierailija
380/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko nyt rauhoittua ja yritetään keskustella asiallisesti. Voitas yhdessä yrittää etsiä ratkasuja sun ongelmiin, jos lopetat raivoamisen. Jooko?

Jos nyt unohdetaan ne naiset hetkeksi, kun se aihe saa sut aina niin kiihdyksiin, niin mikä sun mieltä eniten painaa? Onko ne rahaongelmat nyt päällimmäisenä vai se kavereiden puute?

naisen puute ja kaipaan rakkautta naista sopivaa naista ja läheisyyttä.. haluaisin että nainen nukkuu munkaa ja ottaa kädestä kiinni.. saisin läheisyyttä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän