Olen aika yksinäinen ja paha olla.
Olen ollut viimeaikoina aika yksinäinen ja pahat ajatukset on vaan mun sisällä. Elämä on vähä menny näin ja näin hyviä asioita tapahtunut sekä huonoja. käyn vaa töissä ja vloput on aina raskaita jotenki koen olevani erilainen kun muut. Yksin oon koneella tai lenkkeilen ja mielialat heittelee.. hetken on hyvin ja monesti on paskaa. Olen sinkku ja mietin vaa että monet mun ikäset heillä on elämä ja multa jotenkin se puuttuu. Mulla ei ole yhtään kavereita ei tuttuja ei pääse mihkää puhelin ei koskaa soi. Se tunne on pahentunut. Jotenki elämä on vaa yksinäistä. Ei huvita yksin mitää ja rahaakaa ei oikein ole. Tää on kamalaa. Mulla on selkeesti masennus. Kaipaisin sosiaalista elämää jotain ihmisiä elämääni. Tää ei ole normaalia.
Kommentit (730)
haluan tunkea pään naisen rintoihin tai enempi haluan haistella naisen takamusta.
Haluan olla rajua seksiä 25 v 80 kg lateksihousu naisenkaa.. jolla on isot rinnat ja paljon meikkiä
t allu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarttet lääkkeet.
syön lääkettä venlafaxin 150 mg annos on iso joka päivä masennuslääke.. sitte olantsapin 2.5 mg.. en viitti sitä syödä ku nukun 12 h... ja se lihottaa.
Sun pitäisikin nukkua enemmän. Käyt ylikierroksilla.
Vierailija kirjoitti:
Soita mulle, voidaan jutella vaikka elokuvista.
"voidaan jutella vaikka elokuvista"
Ei vit, kylläpä on todella syvällistä 😂 Ihminen joka edes sanoo noin, niin siitä voi jo tietää, ettei hänen kanssaan ole mitään fiksua ja analyyttistä juteltavaa.
voi nrajusti naida sitä naista ja olla seksiä
Vierailija kirjoitti:
Haluan olla rajua seksiä 25 v 80 kg lateksihousu naisenkaa.. jolla on isot rinnat ja paljon meikkiä
t allu
Osta seksinukke.
Vierailija kirjoitti:
mä en saa ketään.. oon velkaantunut yksinäinen luuseri.. karma kostaa mulle.. oon ruma kaljamaha.. tuskin saan ku ruman lihava nnaisen.
Luin kaikki sivut tähän asti ja tunsin sympatiaa sua kohtaan, vaikka tunnistan itsevihan omasta takaa (itsekin ollut masentunut), mutta näyttää siltä, että myös sun suhtautumisissa toisiin ihmisiin on korjattavaa, jos haluat tulla kiinnostavaksi, viehättäväksi ihmiseksi. Mäkin katsoin sun kuvan, sussa ei ole mitään vikaa. Joku toinen sanoi sen varattuna, mä sanon sinkkuna. Sä tarvitset apua sun masennukseen ja ulkonäkökeskeisyyteen. Mä oon kärsinyt kummastakin, niistä voi toipua terapian, lääkityksen ja esim. psykofyysisen fysioterapian avulla. Aloin toipua pikavauhtia, kun aloin kuunnella, mitä mun sisällä tapahtuu. Kuuntelin vain, annoin myötätuntoa niille surullisille, vihaisille, kriittisille ajatuksille ja olin läsnä itselleni. Vähän kuin mun sisällä asuisi pieni lapsilauma, jolla on paljon suuria tarpeita ja eri tapoja tuoda niitä esiin, ja minä olen tuon lapsilauman äiti, jonka tehtävä on rakastavasti suhtautua heihin. Ilman vaatimuksia muutoksesta - heillä jokaisella on viesti kerrottavanaan. Jopa sillä osalla sun psyykettä, joka sanoo vastenmielisiä, satuttavia asioita sulle sun ulkonäöstä, on jokin tärkeä viesti sen vihan takana, mutta siihen voi olla vaikea päästä käsiksi niin kauan, kuin sun mielellä ja hermostolla on turvaton olo. Sulla on turvaton olo niin kauan, kun et suhtaudu itseesi ehdottomalla hyväksynnällä, joka ottaa aikaa, sitä ei voi pakottaa eikä nopeuttaa, ja vaatii useimmiten jonkun toisen apua. Esim. ammattilaisen.
en todellakaa osta seksinukkea.. halun oman naiseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mä en saa ketään.. oon velkaantunut yksinäinen luuseri.. karma kostaa mulle.. oon ruma kaljamaha.. tuskin saan ku ruman lihava nnaisen.
Luin kaikki sivut tähän asti ja tunsin sympatiaa sua kohtaan, vaikka tunnistan itsevihan omasta takaa (itsekin ollut masentunut), mutta näyttää siltä, että myös sun suhtautumisissa toisiin ihmisiin on korjattavaa, jos haluat tulla kiinnostavaksi, viehättäväksi ihmiseksi. Mäkin katsoin sun kuvan, sussa ei ole mitään vikaa. Joku toinen sanoi sen varattuna, mä sanon sinkkuna. Sä tarvitset apua sun masennukseen ja ulkonäkökeskeisyyteen. Mä oon kärsinyt kummastakin, niistä voi toipua terapian, lääkityksen ja esim. psykofyysisen fysioterapian avulla. Aloin toipua pikavauhtia, kun aloin kuunnella, mitä mun sisällä tapahtuu. Kuuntelin vain, annoin myötätuntoa niille surullisille, vihaisille, kriittisille ajatuksille ja olin läsnä itselleni. Vähän kuin mun sisällä asuisi pieni lapsilauma, jolla on paljon suuria tarpeita ja eri tapoja tuoda niitä esiin, ja minä olen tuon lapsilauman äiti, jonka tehtävä on rakastavasti suhtautua heihin. Ilman vaatimuksia muutoksesta - heillä jokaisella on viesti kerrottavanaan. Jopa sillä osalla sun psyykettä, joka sanoo vastenmielisiä, satuttavia asioita sulle sun ulkonäöstä, on jokin tärkeä viesti sen vihan takana, mutta siihen voi olla vaikea päästä käsiksi niin kauan, kuin sun mielellä ja hermostolla on turvaton olo. Sulla on turvaton olo niin kauan, kun et suhtaudu itseesi ehdottomalla hyväksynnällä, joka ottaa aikaa, sitä ei voi pakottaa eikä nopeuttaa, ja vaatii useimmiten jonkun toisen apua. Esim. ammattilaisen.
En ymmärrä sun juttuja.. mä olen komea mies ja pitkä mutta en kelpaa naisille.
multa puuttuu koulutus raha status.. mä oon naisten mielestä ihan ok näkönen mutta miksi en vaa kelpaa.. tuntuu pahalta.. olen jo seonnut masentunut ja säälin itseeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä sun juttuja.. mä olen komea mies ja pitkä mutta en kelpaa naisille.
Oletko siis ap? Juurihan kuvailit, miten ruma olet.
No, foorumi sulkeutuu pian. Toivotan hyvää yötä ja todella kehotan hakemaan apua uudestaan, sitten kun olet siihen valmis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Allu ymmärrä tuollaisia juttuja. Ilmeisesti liian tyhmälle ei terapia sovi, koska se vaan ei tajua mitään mitä sille yritetään sanoa. Puuttuu itsereflektiokyky kokonaan. Ei osaa peilata ihmisten kanssa, vaan elää viettien ja vaistojen viemänä kuin eläin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarttet lääkkeet.
syön lääkettä venlafaxin 150 mg annos on iso joka päivä masennuslääke.. sitte olantsapin 2.5 mg.. en viitti sitä syödä ku nukun 12 h... ja se lihottaa.
"Olanzapin Orion kuuluu psykoosilääkkeiden ryhmään ja sitä käytetään seuraavien sairauksien hoitoon:
Skitsofrenia, johon kuuluu kuulo-, näkö- tai aistiharhoja, harhaluuloja, poikkeuksellista epäluuloisuutta ja syrjäänvetäytymistä. Tästä sairaudesta kärsivillä ihmisillä voi olla myös masennusta, ahdistuneisuutta tai jännittyneisyyttä.
Kohtalaiset ja vaikeat maniavaiheet, joissa oireina ilmenee normaalista poikkeavalla tavalla kohonnut mieliala ja sairaalloinen hyvänolontunne.
Kaksisuuntaisessa mielialahäiriössä Olanzapin Orion -lääkkeen on osoitettu ehkäisevän näiden oireiden uusiutumista potilailla, joiden maniavaiheeseen olantsapiini on tehonnut."
Kyllä vaan olis syytä ottaa lääke nätisti lääkärin määräyksen mukaan. Ei se purkissa auta.
Tuo sinun tilanteesi Allu on vakava, ei mikään lievä pikku masennus vaan kyseessa on psyykkinen sairaus. Sinua vaan ei saa sitä tajuamaan ja mitä lääkärit ja psykiatrit voi muuta kuin lyödä hansakat tiskiin koska pakkolääkitykseen sinua ei saada ennenkuin teet jotain vakavaa. Sitä odotellessa, ikävä kyllä.
Kuinkahan moni meni eilen illalla Tikkurilan Tulisuudelman nähdäkseen Allun? Hän ei olekaan ihan kuka tahansa mies!
Jaahas, ihan pikkasen on sitten ketju eskaloitunut alkuillan jälkeen. Virtuaalinen nakkikiskajonoriita.
Noniin huomenta huomenta Allu, mites meni eilinen yö sitten?
Kävitkö tulisuudelmas? Haistelmas jonku persettä?
Vai miten vietit loppuillan?
T.Fani
Alluko se yhteen aikaan spämmäsi sitä Onko Marinin pyllyssä haisua -aloitusta?!
en.. haluan haistella naisten takamuksia ja koskea rintoja.