Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aika yksinäinen ja paha olla.

Vierailija
02.04.2022 |

Olen ollut viimeaikoina aika yksinäinen ja pahat ajatukset on vaan mun sisällä. Elämä on vähä menny näin ja näin hyviä asioita tapahtunut sekä huonoja. käyn vaa töissä ja vloput on aina raskaita jotenki koen olevani erilainen kun muut. Yksin oon koneella tai lenkkeilen ja mielialat heittelee.. hetken on hyvin ja monesti on paskaa. Olen sinkku ja mietin vaa että monet mun ikäset heillä on elämä ja multa jotenkin se puuttuu. Mulla ei ole yhtään kavereita ei tuttuja ei pääse mihkää puhelin ei koskaa soi. Se tunne on pahentunut. Jotenki elämä on vaa yksinäistä. Ei huvita yksin mitää ja rahaakaa ei oikein ole. Tää on kamalaa. Mulla on selkeesti masennus. Kaipaisin sosiaalista elämää jotain ihmisiä elämääni. Tää ei ole normaalia.

Kommentit (730)

Vierailija
321/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tyttöjen kans menos ja oltais voitu tulla sulle jutteleen.. siis tulisuudelmaan.. täs just laitellaan meikkiä ja alotellaan

Vierailija
322/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiinnosta heido

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei lääkärit sit tutki mua miksen pääse osastolle tai hullujen huoneelle?

Eiköhän sua ole tutkittu ihan tarpeeksi, jos sulla on jo 10 eri diagnoosia. Oikeastaan ihme, että pystyt töissä käymään.

NIin eikö oo ihmeellistä että sain vakityöpaikan ???

Vierailija
324/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei lääkärit sit tutki mua miksen pääse osastolle tai hullujen huoneelle?

Eiköhän sua ole tutkittu ihan tarpeeksi, jos sulla on jo 10 eri diagnoosia. Oikeastaan ihme, että pystyt töissä käymään.

NIin eikö oo ihmeellistä että sain vakityöpaikan ???

töissä olen erittäin hyvä ja nopea.. mutta naisille en vain kelpaa.

Vierailija
325/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NO EN TULE SAAMAA NAISTA JOO.. TAPANKO SUT.. TUU TAPPELEE TIKKURILAA TÄNÄÄ?

En tule. En ole koskaan lyönyt ketään enkä tule lyömäänkään. Mulla on maailman ihanin aviomies ja perhe. Toivottavasti en koskaan tapaa sua. Onneksi asun eri puolella Suomea. Yhteiskunnan kannalta olis parempi, jos vain vetääisit itses narun jatkoks. Toivon sydämestäni, ettet koskaan tule saamaan naista.

Vierailija
326/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SEKOPÄÄ HALUNKO ELÄÄÄ EN HALUA ELÄÄ HEIDO EN JAKSA ENÄÄ KETÄÄN.

Ei kukaan normaali jaksa sua kattoo.

Sua kuuntelis joku koulutettu hoitaja työnsä puolesta.

Vierailija
327/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No omapahan on sitte ongelmas. Sanoin että oltais voitu tulla jutteleen sulle! Ja ei oltais sua tuomittu vaikka jos olisit jotenkin erikoinen tyyppi tai puhuisit oudosti.

Vierailija
328/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tule. En ole koskaan lyönyt ketään enkä tule lyömäänkään. Mulla on maailman ihanin aviomies ja perhe. Toivottavasti en koskaan tapaa sua. Onneksi asun eri puolella Suomea. Yhteiskunnan kannalta olis parempi, jos vain vetääisit itses narun jatkoks. Toivon sydämestäni, ettet koskaan tule saamaan naista.

Toiv sä paska tapat ittes.. ei mua kiinnosta.. toiv sairastut syöpää ja kuolet pois

Vierailija
329/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putinko se siellä kirjottelee?

Vierailija
330/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TUU TAPPELEE TIKKURILAA PELLE JOS USKALLAT.. KATOTAA MITNE KÄY... MÄ OON PITKÄ MIES.. 195 CM TUU KOKEILEE

Joo ja mää oon 160 cm nainen. En edelleenkään aijo tulla kokeileen. Mitä jos nyt vaan tappaisit ittes!

Vierailija
331/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No omapahan on sitte ongelmas. Sanoin että oltais voitu tulla jutteleen sulle! Ja ei oltais sua tuomittu vaikka jos olisit jotenkin erikoinen tyyppi tai puhuisit oudosti.

Luuletko että uskon sua sairas heido

Vierailija
332/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TUU TAPPELEE TIKKURILAA PELLE JOS USKALLAT.. KATOTAA MITNE KÄY... MÄ OON PITKÄ MIES.. 195 CM TUU KOKEILEE

Joo ja mää oon 160 cm nainen. En edelleenkään aijo tulla kokeileen. Mitä jos nyt vaan tappaisit ittes!

tuu kokeilee.. katotaa kumpi saa turpaa... no niin tapankin tänää heido

Vierailija
333/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiv naiset mädäntyis kaikki helvetissä ku ei ymmärrä mistää mitää haluaa vaa komea rikas status mies.. 

Vierailija
334/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiv sä paska tapat ittes.. ei mua kiinnosta.. toiv sairastut syöpää ja kuolet pois

toiv sydämestäs että sä paska sairastut ja sun miehes jättää sut.. laskekaa ämmät rimaa

Vierailija
335/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIELISAIRAS KEHITYSVAMMAINEN SEKOPÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
336/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO LASKEKAA RIMAA.. KYLKLÄ MÄ SEKOPÄÄ YKSIN PÄRJÄÄN EI MUA KIINNOSTA.. MULLA ON VAKITUINEN TYÖ JA MEEN KOHTA KATTOO NAISIA BAARIIN.. KYTTÄÄN SUU AUKI NAISTEN PERSEITÄ

Vierailija
337/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYTTÄÄN SUU AUKI NAISTEN TIUKKOJA FARKKUPYLLYJÄ HAMEITA JA SÄÄRIÄ AAH KUOLA VALUU..

T. ALLU

Vierailija
338/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIELISAIRAS KEHITYSVAMMAINEN SEKOPÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!

KYLLÄ MIELISAIRAS KEHITYSVAMMAINEN PSYKOPAATTI SEKOPÄÄ

Vierailija
339/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kaltaiset naisten hakkaajat pitäs viiä saunan taakse!

Vierailija
340/730 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MEEN HAISTELEE NAISTEN PYLLYJÄ AAH MÄ TYKKÄÄN

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän