Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveen ihmisen ruokakorista löytyy nämä

Vierailija
19.09.2015 |

Kasviksia, rasvaista lihaa, kalaa, normaalirasvaisia maitotuotteita, pähkinöitä, manteleita, kaakaota, prossasuklaata.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:08"]

Entäs kun olen kasvissyöjä?

[/quote]

Olet varmaan heti Saatanasta seuraava, jos tämän keskustelun kulkua seuraa. :-)

Vierailija
62/65 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin.

Oikein: kasviksia, täysjyväviljoja, hedelmiä, papuja, ituja, siemeniä, kasviksia, vaaleaa lihaa, kanaa ja kalaa. 

EI: prosessoitua, purkista, maitotuotteita, sokeria.

Näin meillä kotona ja meidän molempien puolisoiden vanhempien perheillä on aina syöty tehty ja perheiden naiset painavat n. 50kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:01"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:55"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:52"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:50"]Mulla on hirveä pähkinähimo ja ostan niitä usein. Erityisesti parapähkinöitä jotka sisältävät paljon seleeniä, joka ilmeisesti puhdistaa maksaa ja pitää aineenvaihduntaa käynnissä. Muuten syön ihan kaikkea, myös herkkuja, mutta pähkinöitä on saatava ainakin pari kertaa viikossa. [/quote] Niin ja bmi 19,5 vaikka siis rasvaisia pähkinöitä ahminkin.

[/quote]

Eihän rasva lihota, vaan sokeri.
[/quote] Ei niin. Sen olen huomannut. Tosin syön kyllä hieman karkkejakin, mutta mistään en ylipäänsä kieltäydy. Pyrin syömään niin, että aineenvaihdunta pysyy käynnissä. Ja toki liikun suht paljon myös. Syön ihan kunnon lihaa, perunaa, leipää, vihanneksia ja toisinaan rahkaa, ananasta. Ihan mitä vain ja paljon.
[/quote] Ja tämä parapähkinäinnostus lähti "olet mitä syöt" ohjelmasta. Siinä lapsettomuudesta kärsivää ylipainoista naista kehotettiin syömään parapähkinöitä, koska ne parantaa myös hedelmällisyyttä ja vähentää syöpäriskiä. Mulla tosin on lapsia, mutta ostin parapähkinöitä ja diggasin niiden mausta. Ehkä sen yhden lapsenkin voin vielä hankkia.

Vierailija
64/65 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:10"]Väärin.

Oikein: kasviksia, täysjyväviljoja, hedelmiä, papuja, ituja, siemeniä, kasviksia, vaaleaa lihaa, kanaa ja kalaa. 

EI: prosessoitua, purkista, maitotuotteita, sokeria.

Näin meillä kotona ja meidän molempien puolisoiden vanhempien perheillä on aina syöty tehty ja perheiden naiset painavat n. 50kg.
[/quote]
Koska siis painohan kertoo oletko terve... Jos itse painaisin tuon verran niin olisin alipainoinen.

Vierailija
65/65 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 12:08"]

Entäs kun olen kasvissyöjä?

[/quote]

Olet varmaan heti Saatanasta seuraava, jos tämän keskustelun kulkua seuraa. :-)
[/quote]
:DD ilmeisesti olen.