Terveen ihmisen ruokakorista löytyy nämä
Kasviksia, rasvaista lihaa, kalaa, normaalirasvaisia maitotuotteita, pähkinöitä, manteleita, kaakaota, prossasuklaata.
Kommentit (65)
No mulle riittää yksi kaakaopaketti vuoden, suklaata syön harvoin. En kyllä muutenkaan ymmärrä mitä pirun terveellistä noissa on.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 10:43"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 09:44"]
Kasviksia, rasvaista lihaa, kalaa, normaalirasvaisia maitotuotteita, pähkinöitä, manteleita, kaakaota, prossasuklaata.
[/quote]
Miksi rasvaista lihaa? Miksi kana ei käy tai file?
Ja mitä ihmettä on prossasuklaa ja miksi sitä pitäisi syödä?
[/quote]
Rasvaisesta lihasta saa ravintoakin. Tietty rasvainen kanakin on ok. File on rasvatonta.
Minä sairastum. jos syön suklaaata.
Mun eilisessä ostoskorissa oli ruusukaalia, nugetteja, olutta ja vettä :)
Pähkinöitä, manteielta ja vittuleita ei tarvitse syödä. Suklaa lihottaa ja räjäyrrää sydämen verisuonet tukkoon. Kuollutta ei ole kovin mukanaa nussia.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:03"]
Pähkinöitä, manteielta ja vittuleita ei tarvitse syödä. Suklaa lihottaa ja räjäyrrää sydämen verisuonet tukkoon. Kuollutta ei ole kovin mukanaa nussia.
[/quote]
mukavaa
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:02"]
[/quote]
VETTÄ?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 09:44"]Kasviksia, rasvaista lihaa, kalaa, normaalirasvaisia maitotuotteita, pähkinöitä, manteleita, kaakaota, prossasuklaata.
[/quote]Joo, ei kyllä löydy. Allerginen pähkinöille, manteleille, suklaalle, kalalle ja suurimmalle osalle kasviksista. Voisitko lopettaa ruokakorini kyttäämisen, se ei kuulu sinulle. Kiitos.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:03"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:02"]
[/quote]
VETTÄ?
[/quote]
Kyllä, vettä.
Mitä on prossasuklaa? Muuten löytyy noita kaikkia, mutta suklaana ihan tavallista suklaata.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:06"]
Mitä on prossasuklaa? Muuten löytyy noita kaikkia, mutta suklaana ihan tavallista suklaata.
[/quote]
Prossasuklaa on sitä suklaata, missä suurin osa on kaakaota.
Mitä terveellistä lihassa on? Itse käytän protskunlähteenä papuja. Ja pakko kyllä sanoa, että kevytmaito ei vaan uppoa. Olen niin tottunut rasvattomaan, että kevyttä juostessa maistan sen rasvan hyi. Onko se nyt niin väärin juoda rasvatonta?
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:09"]
Mitä terveellistä lihassa on? Itse käytän protskunlähteenä papuja. Ja pakko kyllä sanoa, että kevytmaito ei vaan uppoa. Olen niin tottunut rasvattomaan, että kevyttä juostessa maistan sen rasvan hyi. Onko se nyt niin väärin juoda rasvatonta?
[/quote]
On väärin. Kurrin juominen on aivan sairasta. Mutta kai se on hyvä, että sekin menee jollain alas, ettei menisi vallan hukkaan.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:09"]
[/quote]
Eihän kevytmaito ole rasvatonta kummenpaa. Oletko edes maistanut rasvaista maitoa?
Ihminen käyttää eläinproteiinia, sitä ei pavuista saa.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:17"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:09"]
[/quote]
Eihän kevytmaito ole rasvatonta kummenpaa. Oletko edes maistanut rasvaista maitoa?
Ihminen käyttää eläinproteiinia, sitä ei pavuista saa.
[/quote]
Mutta sitä saa maidosta, munista, juustosta...Liha on täysin tarpeetonta.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:25"]
Rasvaista lihaa?
[/quote]
nimenomaan
Mun ostoskorista löytyy useimmiten kaks kiloa porkkanaa ja pepsi-max pakkaus. Joskus välillä teen ruokaakin. Hyvin pysyn hoikkana ja kait mä ihan tervekin oon kun jaksan kuitenkin juosta 10km. Koulussa syön päivällä riittävästi. En syö koskaan karkkia tai mitään roskaruokaa, ällöttää jo ajatuskin, toi pepsi-max on ainoa paheeni.
-N20
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:28"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:17"][quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 11:09"] Mitä terveellistä lihassa on? Itse käytän protskunlähteenä papuja. Ja pakko kyllä sanoa, että kevytmaito ei vaan uppoa. Olen niin tottunut rasvattomaan, että kevyttä juostessa maistan sen rasvan hyi. Onko se nyt niin väärin juoda rasvatonta? [/quote] Eihän kevytmaito ole rasvatonta kummenpaa. Oletko edes maistanut rasvaista maitoa? Ihminen käyttää eläinproteiinia, sitä ei pavuista saa. [/quote] Mutta sitä saa maidosta, munista, juustosta...Liha on täysin tarpeetonta.
[/quote]
Liha ei ole ihmiselle suinkaan tarpeetonta.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 10:28"]
Minä en osta kaupasta ikinä kalaa paitsi muutaman kerran vuodessa sillipurkin. En myöskään osta marjoja. Mikä ihme on prossasuklaa? Ja miksi pitää ostaa kaakaota?
[/quote]
Kaakaossa on kuituja. Prossasuklaa on suklaata, jossa suurin osa on kaakaota ja siinä ei ole tavis suklaan haittoja.