Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lihavat, mitä te OIKEASTI syötte?

Vierailija
18.09.2015 |

Minä olen varmaan jo pari vuotta mutustanut ja lipittänyt makeaa suorastaan törkeän paljon ja viimeisen vuoden aikana olen jopa laihtunut muutaman kilon ja olen tällä hetkellä pari kolme kiloa lievän ylipainon puolella.
Juon käytännössä joka päivä 1,5 litraa kokista ja syön 200 grammaa suklaata ja askillisen salmiakkia, VÄHINTÄÄN. Toisaalta viimeaikoina olen liikkunut (pyöräillyt) melko paljon ja noiden mainitsemieni lisäksi syön ainoastaan tuhdin aamiaisen, yhden lämpimän ruuan, sekä iltapalan.
Nyt kiinnostaisikin kuulla, että mitä ihmettä te naamariinne vedätte, joilla bmi huitelee neljänkymmenen pahemmalla puolella? Siis rehellisesti.

Kommentit (200)

Vierailija
161/200 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ylipainoinen, ja syön hyvin, parasta mitä kaupasta saa.

Aamiainen on ensimmäinen ateria jonka syön, ja jos se menee myöhäiseen, niin lounas jää välistä, tai siirtyy myöhäisemmäksi. Aamiaiseni on aina sama eli haudutettua luomukaurapuuroa lautasellinen, joskus pala tai kaksi itse leivottua leipää, päällä juustoa tai avokadoa. Joskus tomaattia. Puuron lisäksi teen juoman, johon tulee vaihtelevasti kasviksia, hedelmiä, marjoja ja jugurttia. Joskus syön myös keitetyn kananmunan.

Lounas on yleensä välipalan kaltainen, jos aamiainen ollut myöhään. Lounas voi olla salaattiannos, voileipiä, hedelmiä, marjoja, muita kasviksia, keittoa jne., ja syön näitä niin paljon, että pärjään illallisaikaan saakka. 

Jos ole jossakin kaupungilla menossa ennen illallisaikaa, niin saatan kahvilassa syödä jonkin kalavoileivän (graavisiika ruisleivällä) ja jonkin ihanan pienen kermaleivoksen kahvin tai teen kanssa. 

Illallinen on yleensä höyrytettyjä kasviksia ja jotakin kalaa tai broileria, tai mitä tahansa kasvisvoittoista kotiruokaa. Jauheliharuokia meillä syödään harvoin, mutta joskus tehdään illalliseksi lihapullia tai Lindströminpihvejä tms. Usein iltaruoka on aika kevyt, riippuu siitä olenko kaupungilla syönyt mitään. 

Usein iltaisin, kun valvon myöhään, niin tulee naposteltua turhaan, vaikka iltapala kuuluu minulla ohjelmaan joka ikinen päivä. Iltapala voi olla näkkäriä, hapankorppua, päälle voita ja juustoa. Hedelmiä tulee syötyä naposteluruokana hyvin paljon. Karkkeja, suklaata yms. syön harvoin, suklaasta en erityisemmin pidä, ehkä enemmän hedelmäkarkeista tai vastaavista. Perunalastuja ym. naksuja en syö koskaan, en myöskään keksejä. Heikkouteni ovat kuitenkin kotileivonnaiset, pulla erityisesti, ja usein iltaisin syön pullan tai korvapuustin, joskus kaksikin, jos en ole juurikaan muuta iltapalaa syönyt. 

Pääpiirteittäin voisin sanoa, että määrällisesti syön päivän mittaan hyvin paljon, mutta paljous tulee ehkä kasviksista ja hedelmistä, koska niitä syön paljon. Ostan kaiken ruoan luomuna, jos vain on mahdollista.

Jauheliha on ainoa punainen liha mitä syön, ja sitäkin harvoin. Broileriakin syön valikoivasti, kalaa enemmän. Virvoitusjuomia ja alkoholia en juo koskaan, enkä kaupasta saatavia mehuja. Maitoa juon harvoin, mutta joskus keitän maitopohjaisia puuroja.

Vierailija
162/200 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihoin ihan tavallisten masennuslääkkeiden aikana 10kg vuodessa. Kun lopetin ne, laihduin 3n vuoden aikana pikkuhiljaa sen saman 10kg vuodessa.
Elämäntavoissa ei minkäänlaista muutosta!
Kaikki kysyy, että miten tein sen. Ei oikeen kehtaa sanoa, että en mitään!
T. Edelleen masentunut ja huonot elämäntavat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/200 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että täälä on paljon kakkan puhujia. Muka annoskoot tavallisia ja paljon terveellistä ruokaa. Ihmeellisen tarkasti muistatte myös kaiken mitä syötte monelta päivältä. Minä 165cm ja 50kg en todellakaan muista mitä söin kaksi päivää sitten. 

Tänään olen syönyt muroja kevytmaidolla. Teetä. Paljon teetä. Lounaaksi vain leipää. Välipalalla kahvia ja kolme palaa pannaria. Päivällisellä kanaa, riisiä ja salaattia. Iltapalana juon vielä kuumaa mustaherukkamehua ja syön pari palaa suklaata. 

Te yli sata kiloiset valehtelette (ellei sairautta/lääkitystä) jos väitätte että ette laihdu/lihotte tuollaisilla ruokavalioilla. Itsepetosta parhaimmillaan. vähän niinku mun mummo. Aina laihduttaa ja sanoo että syö terveellisesti mutta paino vaan nousee.. Mutta eihän ruokiin lasketa naposteluja aterioiden välillä.

Vierailija
164/200 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muista mitä olen syönyt kunakin päivänä, koska pidän ruokapäiväkirjaa. Syön päivittäin paljon vakiojuttuja silloin kun kyse kotiruokailuista, joten helppo muistaa. Syön esim. joka päivä n. 2-3 litraa lehtivihanneksia (lehtikaali, pinaatti, lehtimangoldi, rucola, tat soi jne) erilaisissa yhdistelmissä esim. juomissa, leipien täytteenä, ruuanlaitossa, salaateissa. Syön joka päivä hedelmiä esim. banaania, omenaa, ananasta, viinirypäleitä. Syön joka päivä kaurapuuroa. Syön joka päivä ruisleipää ja/tai näkkileipää, hapankorppuja. Syön joka päivä maustamatonta jugurttia/viiliä/raejuustoa. Illallinen on oikeastaan ainoa ruoka joka vaihtelee.

153

Vierailija
165/200 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla söin kolme voisilmäpullaa, kaksi leipäpalaa Oivariinilla meetwurstilla ja juustolla. Välipalaksi kahvia ja suklaapatukan. Lounaaksi kaksi annosta kebabia ja kermaperunoita. Välipalaksi banaanin, RisiFrutin ja viisi sunlaakonvehtia. Päivälliseksi McFeast-aterian plussaa sokericokiksella. Iltapalaksi aion syödä pussin sipsejä ja huuhdon ne alas pullollaan limua.

Tämänhän sä halusit kuulla?

Oikeasti olen syönyt:

Aamulla: Banaani
Lounas: 2 kalapuikkoa ja kourallinen ranskalaisia
Välipala: Omena
Päivällinen: Tomaattipastaa n. 4 dl
Iltapala: kirsikkatomaatteja ja kaksi näkkileipää juustolla

Vierailija
166/200 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavimmat sukulaiseni eivät käytä alkoholia ja juovat rasvatonta maitoa. Viiniä lipittävät ovat hoikempia. Tuhoaako alkoholi samalla rasvasolut kun aivosolutkin?

Vierailija
167/200 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no niitä lidlin ggggggrrrrrrrroissssssantteja :P

Ne on parasta!!!!

Vierailija
168/200 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä läski joka olen nyt 3 viikossa laihtunu 6 kiloo syön nykyään vaan munia, keittokinkkuu, kasviksia, tonnikalaa, lohta ja marinoimatonta kanaa, maustamatonta jugurttia ja marjoja.

Juomiseni ovat vesi, vichy.

Vierailija
169/200 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen syönyt 100 grammaa mustaherukkajukurttia (piti maistaa - ei hurraamista), kulhollisen eineslohikeittoa, kaksi pientä Jymy-salmiakkia, 150 grammaa hyvältä maistuvaa raakaa kyssäkaalia ja xylitol-purkan.

5:2-kuuri suurien syöpähoitoina saamieni kortisonikuurien jälkeen.

Olisi mukavaa näyttää taas ihmiseltä. 

Vierailija
170/200 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 18:45"]Minä olen ylipainoinen, ja syön hyvin, parasta mitä kaupasta saa.

Aamiainen on ensimmäinen ateria jonka syön, ja jos se menee myöhäiseen, niin lounas jää välistä, tai siirtyy myöhäisemmäksi. Aamiaiseni on aina sama eli haudutettua luomukaurapuuroa lautasellinen, joskus pala tai kaksi itse leivottua leipää, päällä juustoa tai avokadoa. Joskus tomaattia. Puuron lisäksi teen juoman, johon tulee vaihtelevasti kasviksia, hedelmiä, marjoja ja jugurttia. Joskus syön myös keitetyn kananmunan.

Lounas on yleensä välipalan kaltainen, jos aamiainen ollut myöhään. Lounas voi olla salaattiannos, voileipiä, hedelmiä, marjoja, muita kasviksia, keittoa jne., ja syön näitä niin paljon, että pärjään illallisaikaan saakka. 

Jos ole jossakin kaupungilla menossa ennen illallisaikaa, niin saatan kahvilassa syödä jonkin kalavoileivän (graavisiika ruisleivällä) ja jonkin ihanan pienen kermaleivoksen kahvin tai teen kanssa. 

Illallinen on yleensä höyrytettyjä kasviksia ja jotakin kalaa tai broileria, tai mitä tahansa kasvisvoittoista kotiruokaa. Jauheliharuokia meillä syödään harvoin, mutta joskus tehdään illalliseksi lihapullia tai Lindströminpihvejä tms. Usein iltaruoka on aika kevyt, riippuu siitä olenko kaupungilla syönyt mitään. 

Usein iltaisin, kun valvon myöhään, niin tulee naposteltua turhaan, vaikka iltapala kuuluu minulla ohjelmaan joka ikinen päivä. Iltapala voi olla näkkäriä, hapankorppua, päälle voita ja juustoa. Hedelmiä tulee syötyä naposteluruokana hyvin paljon. Karkkeja, suklaata yms. syön harvoin, suklaasta en erityisemmin pidä, ehkä enemmän hedelmäkarkeista tai vastaavista. Perunalastuja ym. naksuja en syö koskaan, en myöskään keksejä. Heikkouteni ovat kuitenkin kotileivonnaiset, pulla erityisesti, ja usein iltaisin syön pullan tai korvapuustin, joskus kaksikin, jos en ole juurikaan muuta iltapalaa syönyt. 

Pääpiirteittäin voisin sanoa, että määrällisesti syön päivän mittaan hyvin paljon, mutta paljous tulee ehkä kasviksista ja hedelmistä, koska niitä syön paljon. Ostan kaiken ruoan luomuna, jos vain on mahdollista.

Jauheliha on ainoa punainen liha mitä syön, ja sitäkin harvoin. Broileriakin syön valikoivasti, kalaa enemmän. Virvoitusjuomia ja alkoholia en juo koskaan, enkä kaupasta saatavia mehuja. Maitoa juon harvoin, mutta joskus keitän maitopohjaisia puuroja.

[/quote]

Kermaleivos päivässä muun ruuan ja iltanapostelun lisäksi on +1 kilo viikossa. Simppeliä matikkaa

Vierailija
171/200 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:57"]no niitä lidlin ggggggrrrrrrrroissssssantteja :P

Ne on parasta!!!!
[/quote]

Niin on myös meidän hoikkien mielestä. Mutta 1/vko

Vierailija
172/200 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

153 vastaa, että vaikka olen ylipainoinen, niin olen ollut oletettavasti samanpainoinen vaikka kuinka kauan. En tiedä paljonko painan, en ole koskaan laihduttanut, mutta olen ollut joskus hyvin hoikka. Yksi kermaleivos vaikka joka päivä ei ole minulle millään lailla ongelma.

Vierailija
173/200 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voihan helekkarin helekkari.. Mitä se sinulle kuuluu ap hyvä mitä kukin syö... ja kiinnostaako OIKEASTI???

Ihan turhaa provosointia!

Sillä mässyttämisellä ei niinkään ole väliä mitään jos liikkuu päivittäin YLIMÄÄRÄSET  kalorit veks. Tämä se on se kompastuskivi.

Että liikkumaan siskot, liikkumaan!

Vierailija
174/200 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 21:32"]

Ja voihan helekkarin helekkari.. Mitä se sinulle kuuluu ap hyvä mitä kukin syö... ja kiinnostaako OIKEASTI???

Ihan turhaa provosointia!

Sillä mässyttämisellä ei niinkään ole väliä mitään jos liikkuu päivittäin YLIMÄÄRÄSET  kalorit veks. Tämä se on se kompastuskivi.

Että liikkumaan siskot, liikkumaan!

[/quote]

Jos syö menemään 8 000 kcal päivässä, niin saa siinä aika pitkään hölkötellä, että ne saa kulumaan.

Vierailija
175/200 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:57"]Kaikki menee alas mikä naaman eteen tuodaan. Aivan sama onko roskaruokaa, terveellistä ruokaa, makeaa tai suolaista, kaikki uppoaa.

M40 183cm/87kg
[/quote]

Hei lopettakaa normiaalipainoiset jo toi ärsyttävä nillitys!!!

Vierailija
176/200 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 167 cm, paino 116 kg.
Tänään olen syönyt kaupan pitsapalan ja skyrin, muutaman kupin kahvia maidollla ja kermaista seitiä+perunamuusia.
Eilen:
2 ruisleipää voilla&juustolla, maitokahvi
Kaali-linssikeittoa, leipää
Paistettu muna
Kermaista juustopastaa
Vähän alle 100g irtokarkkia
Toissapäivää:
Pizzabuffa: n. 6 palaa pitsaa, salaatteja, kokista ja muutama kupillinen pehmistä kastikkeilla
Porkkana-kukkakaalisosekeittoa
Iltapalaksi 4 keitettyä munaa majoneesilla

Vierailija
177/200 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 18:24"][quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:39"]No esim tänään normiruuan lisäksi söin yksinäni 3 berliinimunkkia xD

N22 178 cm 76 kg
[/quote]

Hei luitko otsikon? Siinä kysyttiin mitä LIHAVAT syö..
[/quote]
Tässähän se ketjun huvittavuus onkin. Normaalit ja laihuliinit kertoo ahmimisestaan, kun taas lihavat yrittää todistella, että syövät ihan terveellisesti.

Vierailija
178/200 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan jännää, että se paino ei vaan tipu sieltä 150 kilosta mihinkään, vaikka täällä lähes jokainen lihava käsi raamatulla vannoo, että syövät ainoastaan pari salaatinlehteä päivässä.

Vierailija
179/200 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön tavallista kotiruokaa. Saattaa mennä kolmekin isoa lautasellista per ateria.

Ja eilen tein pelillisen omenapiirakkaa, aamulla söin vikan palan. Just päätin, että tänään en leivokaan.

Vierailija
180/200 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dietit vaihtoon ohjelmassa näytetään että laiha syö pitsaa suklaata sipsejä ja lihava oikeaa ruokaa säännöllisesti. Se on geeneissä kuka lihoo.