Laitoin aamulla pyykkejä koneeseen ja miehen taskusta tippui kondomi
On ollut vähän etäinen jonkun aikaa, olen luullut sen olevan työstressiä. Ja sillä onkin joku toinen. Ollaan puoli vuotta sitten muutettu yhteen, myin kaikki omat kamani ja asuntoni. Ei hemmetti, miten tästä eteenpäin.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Veemäinen juttu.
Seuraile, tarkkaile miehen käytöstä jonkin aikaa. Älä paljasta löytöäsi ihan heti. Jatkuuko miehen etäisyyden pitäminen edelleen. Pohdi rauhassa, miten kerrot kortsulöydöstä. Tee plan b eli lähetkö piis suhteesta, jos paljastuu pettäminen ja mihin muuttaisit jne.
Tai. Jätä kortsu näkyville ja tuumaa ukolle ääneen esim: Ai, oliks sulla joku tauti, kiitti kun välität musta.
Tai että: Et sitten vielä haluu lasta mun kanssa. Pitäiskö noita ostaa extrapakkaus.
Mitä on jonkin aikaa? Aika vaikea vältellä esim seksiä viikko tolkulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi myit kamasi ja asuntosi ? Muutit siis miehen asuntoon ? Mitäs niille kämpästä saaduilla rahoilla on tehty ? osta uusi kämppä ja muuta sinne.
Ne rahat on tietenkin miehen omaisuutta.
Ap
Tarkoittaako yhteenmuuttaminen sitä, että aletaan vedellä paljaalla?
Vierailija kirjoitti:
Menitte tosiaan lankaan.
Tämä oli mun keksimä juttu.
Kyllä olette höynäytettäviä.
Ap
Miksi joillain on pakottava tarve tulla esiintymään ap:na?
Ap
Oletko ap saanut selvyyttä asiaan?
Vierailija kirjoitti:
Ihme salamyhkäistä on av-mammojen elämä. Av-palstalle tullaan kyllä meuhkaamaan, muttei sitten pysty kävelemään sen oman miehen eteen kortsu kädessä ja näyttää hänelle, että "me ei tietääkseni käytetä näitä". Siinä ilme kertoo enemmän, kuin se änkytys ja "en tiedä mistä se on", "varmaan Pera laittoi mun taskuun".
Entäs jos lähestulkoon kaljun miehen taskusta löytyy naisten hiuspinnejä?
Polttarisankarit laitetaan usein myymään kortsuja. Ehkä ostanut kannatuksen vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme salamyhkäistä on av-mammojen elämä. Av-palstalle tullaan kyllä meuhkaamaan, muttei sitten pysty kävelemään sen oman miehen eteen kortsu kädessä ja näyttää hänelle, että "me ei tietääkseni käytetä näitä". Siinä ilme kertoo enemmän, kuin se änkytys ja "en tiedä mistä se on", "varmaan Pera laittoi mun taskuun".
Entäs jos lähestulkoon kaljun miehen taskusta löytyy naisten hiuspinnejä?
Kepponen. Hoidon kepponen (jos hoito on vapaa, tuskin varattu uskaltaisi?)
Jonkun joka tietää jotain ja haluaa käräyttää.
Tuo on aivan kauheata. Ikävä kuulla. Minulla on toisenlainen ongelma - vaimo monesti epäilee, mutta ilman syytä! Ei sekään ole kivaa, ei kenellekään. Ja minkä tähden?
Miten meni omasta mielestä, näin puolentoista vuoden jälkeen?
Huh. Oon kipuillut tämän aamun eron jälkeensä jättämää tyhjyyttä. Sitä, että exällä on uusi onni ja rakentaa uutta perhettä. Sitä että minulla ei ole ketään eikä mitään.
Tämä taas muistuttaa mulle, miten paljon parempi on olla yksin. Ei tarvitse enää törmätä kortuihin, niiden kääreisiin tai muihin. Ei tarvitse elää siinä epätietoisuudessa, huonossa suhteessa.
Suosittelen sulle avointa keskustelua asiasta. Vaikka, mies varmasti valehtelee jotain selitykseksi. Niin ne toimii.
Ja meitä petettyjä on paljon. Puhu vaan ihmisille, vaikka olisit onnea vasta hehkuttanut. Elämä on raadollista ja heittää välillä häränpyllyä
Tsemppiä!!
Vierailija kirjoitti:
Huh. Oon kipuillut tämän aamun eron jälkeensä jättämää tyhjyyttä. Sitä, että exällä on uusi onni ja rakentaa uutta perhettä. Sitä että minulla ei ole ketään eikä mitään.
Tämä taas muistuttaa mulle, miten paljon parempi on olla yksin. Ei tarvitse enää törmätä kortuihin, niiden kääreisiin tai muihin. Ei tarvitse elää siinä epätietoisuudessa, huonossa suhteessa.
Suosittelen sulle avointa keskustelua asiasta. Vaikka, mies varmasti valehtelee jotain selitykseksi. Niin ne toimii.
Ja meitä petettyjä on paljon. Puhu vaan ihmisille, vaikka olisit onnea vasta hehkuttanut. Elämä on raadollista ja heittää välillä häränpyllyä
Tsemppiä!!
Exät ja kortsut ja ties mitä, hiuksia tummia ja vaaleita "väärissä" paikoissa, pinnejä ym.
Eron jälkeen oli uusi mies juuri eronnut myös. Sen patjan välistä löytyi kortsun muovi, selityksiä kunnes oli pakko myöntää että ex-rouva kävi siellä vielä pan tavana.
Julkisissa kulkuvälineissä sujauttelen aina salaa kondomeja miesten ja naisten taskuihin. Se on suuri palvelus terveydelle että löytyy kondomeja.
Todennäköisesti mies pettää mutta mahdollisuus on että ei. Mä sain kerran illanistujaisissa kaverilta kondomin ns. läpällä mutta kotimatkalla tajusin heittää roskikseen sillä olis ollu kyllä vuoden selitys jos olis käynyt kun AP:lle. Bileistä kotiin tullessa "kaverilta saatu" kortsu taskussa. 😆