Laitoin aamulla pyykkejä koneeseen ja miehen taskusta tippui kondomi
On ollut vähän etäinen jonkun aikaa, olen luullut sen olevan työstressiä. Ja sillä onkin joku toinen. Ollaan puoli vuotta sitten muutettu yhteen, myin kaikki omat kamani ja asuntoni. Ei hemmetti, miten tästä eteenpäin.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aprillia every day on tämä palsta
🤣🤣🤣
Annoit sitten asuntomyyntirahat miehelle? Juu kaikki uskoo. 😅
Kuinka pöljä olet vai etkö ole palstalta järkioppia löytänyt tähän mennessä?Hä, missä niin sanottiin?
Toi virnunaamaviesti on eri ketjusta
Minusta on hienoa, kun Katariina ja Samuli muhinoi autossa....... Oi niitä aikoja
Olkoon provo tai mitä lie mutta mulla on kokemus ihan omasta elämästä. Löysin ex-avomieheni taskusta kondomin. Hän sanoi hyvn vakuuttavasti, että se oli joutunut sinne, kun työpaikan laivareissulla kaveri oli pyytänyt hyttiin hakemaan, kun itse oli "työn touhussa". Mä uskoin, olin hirvittävän naivi, epävarma. Se ei suhdettamme katkaissut, ihan muut (narsisitiset) syyt, onneksi.
Mun nuoruuden avomiehen lompakosta löytyi yllättäen kortsuja. Selitti kirkkain silmin, että on parisuhteessa olevan kaverin, hänellä vaan säilytyksessä. Olin uskovinani. Se oli kuitenkin mulle kunnon herätys, että ei me olla hänenkään mielestä loppuelämän pari ja kun todellinen rakkaus sitten iski, laitoin lusikat jakoon saman tien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein pitkän kävelylenkin. Ja sitten kotona kysyin mieheltä, mikä tää on ja annoin kondomin sille. Oli aidosti hämmästyneen näköinen ja sano, tää on joku vanha. Ja totta, päiväys mennyt 2 vuotta sitten. Nyt en tiedä mitä uskoa. Olisko joku sen kaveri voinut tehdä jäynän??
ApJos oli vanha kondomi, niin miten se siellä taskussa kuitenkin oli? Olettaen, että nämä housut on kuitenkin pesty tässä parin viime vuoden aikana...
Olen kokenut saman, en sanonut asiasta, mutta se vaivasi ihan hulluna, erottiin kyllä sitten jossain vaiheessa.
aprillipiloissa kaikki on mahdollista. Sekin, että pyykkejä pestään vain kerran kahdessa vuodessa
Vierailija kirjoitti:
Mun nuoruuden avomiehen lompakosta löytyi yllättäen kortsuja. Selitti kirkkain silmin, että on parisuhteessa olevan kaverin, hänellä vaan säilytyksessä. Olin uskovinani. Se oli kuitenkin mulle kunnon herätys, että ei me olla hänenkään mielestä loppuelämän pari ja kun todellinen rakkaus sitten iski, laitoin lusikat jakoon saman tien.
no juu, juuri ennen sua kirjoitin samantyylisen kokemuksen. Laivareissulta jäänyt. Ja uskoin.
Feikki ap:t vois häipyä aprillipilaväitteineen.
Mies häipyi nyt töihinsä. On loukkaantunut, kun en usko hänen selitystään.
Ap.
Eikös kondomeissa ole yleisesti aika pitkät päiväykset? AP:n mies muistanut, että hänellähän on vielä kondomeja ennestään, ja ottanut niitä mukaansa lähtiessään muihin naisiin, hoksaamatta tarkistaa, onko kortsut menneet vanhaksi. Ja kun sellainen löytyy, miehellä on heti selitys valmiina, että vanha kondomihan se on. No onhan se vanha, mutta miten se yhtäkkiä taskun olisi ilmestynyt jos sille ei olisi ollut mahdollista käyttöä?
Vierailija kirjoitti:
Mies nukkuu vielä. On yrittäjä ja tekee välillä myöhään töitä. Tai ainakin on jossain myöhään. En voi kenellekään tästä edes livenä puhua, oon niin hehkuttanut meidän elämää ja suunnitelmia. Mun asunnosta saadut rahat ja säästövakuutuksessa. Piti niiden turvin jäädä pois töistä ennen eläkeikää.
Seuraava kämppikseni on kissa.
Ap
Mä en voi käsittää, että joku myy oman asuntonsa ja vasta puoli vuotta olette asuneet yhdessä?
Ei ei ei tytöt noin.
Se oma omistusasunto laitetaan vuokralle kun muutetaan yhteen ja se pidetään omana omaisuutena ja varalla, jos tulee ero jossain vaiheessa. Ymmärtäisin, jos teillä olisi lapsia ja he tarvitsisivat rahaa johonkin isompaa tai opiskeluihin niin sitten ylimääräisen kämpän voisi myydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi myit kamasi ja asuntosi ? Muutit siis miehen asuntoon ? Mitäs niille kämpästä saaduilla rahoilla on tehty ? osta uusi kämppä ja muuta sinne.
Ne rahat on tietenkin miehen omaisuutta.
Ap
No sitten jatkat suhdetta rahan takia ja imet ukon kuiviin rahoistaan ja sanot sen jälkeen morjes.
Mies loukkaantuu ja mököttää niin kauan, että ap pyytää anteeksi. Mies voittaa ja hymyilee itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on mainoskondomeja samalla lailla Pippa löysi ukkonsa aurinkolasikotelosta "mainos" kortsun
Juuri niitä tai sitten ne on kaverin nimeltä Pentti, joka antoi säilytykseen, kun ei voi viedä omaan kotiin, ettei vaimo näe.
Ja omat ovat vastaavasta syystä Pentillä säilytyksessä?
Ihan ohiksena tarina nuoruudesta. Oltiin reissussa kaverin kanssa, olin siis joku 20v, kaveri eri sukupuolta. Ja tosiaan ihan kaveri, ikinä ei mitään tapahtunut. Oon laiska siivoamaan matkalaukkua ja siellä olikin jotain just päiväyksen menneitä kortsuja. Kännipäissään niistä puhallettiin ilmapalloja ja täytettiin niitä vedellä jne. Yhden heitin vitsinä kaverin laukkuun, kun se oli avoinna. En ajatellut kovin pitkälle tuota, lähinnä että kaveri sitten kotona sen löytää. No, ilmeisesti sen kumppani sen näki myös kun se laukkua kotonaan purki. Oli se vissiin uskonut selityksen, mutta voi näitä oikeasti käydä, että kaveri laittaa toisen taskuun tms.
Vierailija kirjoitti:
Siis käyttämätön kortsu taskussa on varma merkki siitä, että mies pettää? Melkoset oletukset.
No ei se varma merkki ole, mutta aika todennäköinen. Toki muistakin syistä voi olla. Itse sain joskus naisten polttariseurueelta kortsun, enkä enää muista laitoinko sen taskuun vai minne, eli voi toki olla joku tällainenkin tapaus ja löytyy sitten pahalla hetkellä (vaikea selittää uskottavasti, vaikka olisi syytön), mutta aika huolissani olisin, jos olisin ap, koska todennäköisesti selitys ei ole viaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko sopineet että ei saa tapailla muita kodin ulkopuolella?
Aika selviö parisuhteessa että ei tapailla muita kun on vakiinnuttu ja muutettu yhteen. Ennemmin siitä pitää sopia erikseen että tapaillaan muita ekkä toisin päin. Kyllä ensioletus on että suhteessa ollaan uskollisia toisilleen, ellei toisin ole sovittu.
Tällainen ajattelu kuulostaa kyllä hyvin vanhanaikaiselta.
N45
No onneksi vaimoni on sitten vanhanaikainen, jos uskollisuus on vanhanaikaista. Ja itse olen samoin tosi kalkkis kai sitten.
Menitte tosiaan lankaan.
Tämä oli mun keksimä juttu.
Kyllä olette höynäytettäviä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis käyttämätön kortsu taskussa on varma merkki siitä, että mies pettää? Melkoset oletukset.
Joo siis mieshän puhaltelee varmasti vain ilmapalloja näillä kortsuilla, joita kantaa mukanaan.
Näin se yleensä menee ;D Lisäksi sillä yhdelläkin voi tiukan paikan tullen tehdä hyvän tilin, kun joku kaveri sattuu tarvitsemaan, eikä ole mistään sopivasti saatavailla.
Eli palloleikki, kaverin puolesta säilytys, mainoskortsu tai sitten myyntitarkoitus. Ja onhan voinut aloittaa uuden keräilyharrastuksenkin. Mutta että pettäminen, ehei, ei ei...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko sopineet että ei saa tapailla muita kodin ulkopuolella?
Aika selviö parisuhteessa että ei tapailla muita kun on vakiinnuttu ja muutettu yhteen. Ennemmin siitä pitää sopia erikseen että tapaillaan muita ekkä toisin päin. Kyllä ensioletus on että suhteessa ollaan uskollisia toisilleen, ellei toisin ole sovittu.
Tällainen ajattelu kuulostaa kyllä hyvin vanhanaikaiselta.
N45
Jatka sinä horoilua entiseen malliin, älä anna meidän vanhanaikaisten häiritä. Muista kortsut.
Menitte lankaan.
Aprillia :)
Ap