Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laitoin aamulla pyykkejä koneeseen ja miehen taskusta tippui kondomi

Vierailija
01.04.2022 |

On ollut vähän etäinen jonkun aikaa, olen luullut sen olevan työstressiä. Ja sillä onkin joku toinen. Ollaan puoli vuotta sitten muutettu yhteen, myin kaikki omat kamani ja asuntoni. Ei hemmetti, miten tästä eteenpäin.

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies nukkuu vielä. On yrittäjä ja tekee välillä myöhään töitä. Tai ainakin on jossain myöhään. En voi kenellekään tästä edes livenä puhua, oon niin hehkuttanut meidän elämää ja suunnitelmia. Mun asunnosta saadut rahat ja säästövakuutuksessa. Piti niiden turvin jäädä pois töistä ennen eläkeikää.

Seuraava kämppikseni on kissa.

Ap

No, herätä se mies hyvänen aika :D kyllä minä ennemmin herättäisin sen miehen ja kysyisin mikä juttu, kuin kirjoittaisin siitä av-palstalle.

Jätin korksun kodinhoitohuoneeseen vaatekasan päälle, näkee siitä, että minä olen nähnyt. Ei tässä hänellä ole kyllä enää mitään selitettävää. En ole mitään rähjääjä luonne, ennemmin sit vaan häivyn, kun ei enää kiinnosta.

Ap

Vierailija
22/93 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on mainoskondomeja samalla lailla Pippa löysi ukkonsa aurinkolasikotelosta "mainos" kortsun

Juuri niitä tai sitten ne on kaverin nimeltä Pentti, joka antoi säilytykseen, kun ei voi viedä omaan kotiin, ettei vaimo näe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai anna rahaa miehelle älkää ikinä antako nehän huijaa. Ei ei ei. Seurat sitä mihin se menee missä käy ja missä juuri nuo vaatteet oli hänen päällään milloin. Nopeasti selvität kenen kanssa sikailee ja missä. Onko ne yhden illan juttuja liftareita baarijuttuja vai mistä. Käykö naapurissa. Ulkomaalaiset miehet kuvittelee että asuminen yhden kanssa rajoittuu vaan siihen asuntoon ja muuten ollaan muiden kanssa ja naiset maksaa. Meillä ei moinen ole hyväksyttyä käytöstä kyllä.

Vierailija
24/93 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies nukkuu vielä. On yrittäjä ja tekee välillä myöhään töitä. Tai ainakin on jossain myöhään. En voi kenellekään tästä edes livenä puhua, oon niin hehkuttanut meidän elämää ja suunnitelmia. Mun asunnosta saadut rahat ja säästövakuutuksessa. Piti niiden turvin jäädä pois töistä ennen eläkeikää.

Ap

No, herätä se mies hyvänen aika :D kyllä minä ennemmin herättäisin sen miehen ja kysyisin mikä juttu, kuin kirjoittaisin siitä av-palstalle.

Jätin korksun kodinhoitohuoneeseen vaatekasan päälle, näkee siitä, että minä olen nähnyt. Ei tässä hänellä ole kyllä enää mitään selitettävää. En ole mitään rähjääjä luonne, ennemmin sit vaan häivyn, kun ei enää kiinnosta.

Ap

No, mikset sitten vaan häivy? Mitä mietittävää sinulla enää on? Mies panee jotain toista, mutta sanoo, että säilyttää kaverin kortsuja tai runkkaa mainoskortsuun tai mitä ikinä sitten selittääkin.

Vierailija
25/93 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet siitä täyttämällä vedellä kivan lelun hänelle.

Vierailija
26/93 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko onnellisempi jos miehesi vetäisi paljaalla? Kyllähän se paremmalta sillä tavalla tuntuu mutta aika empaattinen olisit kyllä.

Vierailija
27/93 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen auto. Voitte alkaa yhtä äkkiä siivota sitä.Siellä on usein oikea aarreaitta. Naisten puhelinnumerot on siellä ja ne kondomit aloita siitä kuskin vieressä olevasta ovesta etenet siihen väliin nostelet luukkuja auki auton muovimaton alla ja hanskalokeron lisäksi ovien sivutaskut ja keskellä irtoaa osia minkä alla on useimmin miehen salaiset jutut piilossa. Tuhkakuppi nousee myös paikaltaan sen alla oli ennen piilossa.Sitten takapenkin alta löytyy. Mattojen alta penkin alta.

Vierailija
28/93 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

No, mikset sitten vaan häivy? Mitä mietittävää sinulla enää on? Mies panee jotain toista, mutta sanoo, että säilyttää kaverin kortsuja tai runkkaa mainoskortsuun tai mitä ikinä sitten selittääkin.

No en ole nyt vielä parissa tunnissa saanut järkättyä asuntoa, mut eiköhän se viikonlopun aikana onnistu.

Ap

Vierailija
29/93 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se oli vaikka aprilli pila?

Vierailija
30/93 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto on bordelli kirjoitti:

Miehen auto. Voitte alkaa yhtä äkkiä siivota sitä.Siellä on usein oikea aarreaitta. Naisten puhelinnumerot on siellä ja ne kondomit aloita siitä kuskin vieressä olevasta ovesta etenet siihen väliin nostelet luukkuja auki auton muovimaton alla ja hanskalokeron lisäksi ovien sivutaskut ja keskellä irtoaa osia minkä alla on useimmin miehen salaiset jutut piilossa. Tuhkakuppi nousee myös paikaltaan sen alla oli ennen piilossa.Sitten takapenkin alta löytyy. Mattojen alta penkin alta.

Mäkin löysin autosta nimenomaan jonkun hiuspinnejä. 

Vierailija
31/93 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se oli vaikka aprilli pila?

Aika julma pila

Vierailija
32/93 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh heh! Ap on lehmä niin ulkonäöltään kuin käytökseltäänkin. Siksi mies on etsinyt itselleen paremman kumppanin.

Heh heh, olet sinä niin vitsikäs!

Vierailija
33/93 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin kaataa kylmenneen aamukahvin ukon päälle. En miettisi sekuntiakaan jäädäkö vai lähteä.

Vierailija
34/93 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi myit kamasi ja asuntosi ? Muutit siis miehen asuntoon ? Mitäs niille kämpästä saaduilla rahoilla on tehty ? osta uusi kämppä ja muuta sinne. 

Ne rahat on tietenkin miehen omaisuutta.

Ap

Kuinka niin, miten ne nyt miehen omaisuudeksi muuttuivat? On kai sinulla oma pankkitili?

Vierailija
35/93 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkauksessa vai käytetty !

Vierailija
36/93 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkauksessa vai käytetty !

Mitä väliä?

Vierailija
37/93 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aprillia every day on tämä palsta

🤣🤣🤣

Annoit sitten asuntomyyntirahat miehelle? Juu kaikki uskoo. 😅

Kuinka pöljä olet vai etkö ole palstalta järkioppia löytänyt tähän mennessä?

Vierailija
38/93 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis käyttämätön kortsu taskussa on varma merkki siitä, että mies pettää? Melkoset oletukset.

Vierailija
39/93 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävisin kaataa kylmenneen aamukahvin ukon päälle. En miettisi sekuntiakaan jäädäkö vai lähteä.

Turhan kilttiä. Tulikuuma aamukahvi suoraan nivusiin vaan.

Vierailija
40/93 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis käyttämätön kortsu taskussa on varma merkki siitä, että mies pettää? Melkoset oletukset.

Joo siis mieshän puhaltelee varmasti vain ilmapalloja näillä kortsuilla, joita kantaa mukanaan.