Mitä sipsejä viikonloppuna?
Jee!! Viimein herkuttelupäivä koittaa! Jos ostaisin jotain valkosipulisia... Pakko saada!
Kommentit (24)
Hearts-sipsit on ihan parhaita<3 Taco-cheese taitaa olla niiden maku..
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:59"]Hearts-sipsit on ihan parhaita<3 Taco-cheese taitaa olla niiden maku..
[/quote]
Joo nää on ihan parhaita!! Just ite ootan et mies tuo kaupasta mulle noita, oon himoinnu niitä jo monta päivää :D
Taffelin bravot <3 tai sitten ne pippuriset (eivät maistu pelkältä pippurilta, 100 kertaa parempia mitä luulisi)
Edoradon normaalit on aivan parhaita
Myös Estrellan Manhattanit
Ja normaalit pringlesit
Hot rodit <3
Siinä omia lemppareita :)
Salt and vinegarithan on ihan hirveitä :D mulla on tilalle astetta juntimpi ehdotus: Real snacksin Kaikilla mausteilla -nimiset sipsit. Maistuu ihan täsmälleen snägärimätöltä. Ainoo sipsipussi joka jaksetaan miehen kanssa syödä kerralla :D
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:10"]Salt and vinegarithan on ihan hirveitä :D mulla on tilalle astetta juntimpi ehdotus: Real snacksin Kaikilla mausteilla -nimiset sipsit. Maistuu ihan täsmälleen snägärimätöltä. Ainoo sipsipussi joka jaksetaan miehen kanssa syödä kerralla :D
[/quote]
No ei tod. junttia vaan isänmaallinen teko! Kotimaista perunaa ja työtä, ja vieläpä hyviä. Koko perhe tykkää meillä.
Nämä Lidlin Crusti Crocsin Salted Crisps ovat selvästi hinta-laatusuhteeltaan parhaita, eli 0,87 €/200 g. Mitenköhän monta euroa ekstraa maksatte kapitalistimarketeille ekstraa jostakin tietystä merkistä :DD T. mies.
Lay's perussipsit ja juustosnacksit. En syö sipsien saralla mitään muita =)