Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko Prisma- vai Citymarket-ihminen?

Vierailija
31.03.2022 |

?

Kommentit (1359)

Vierailija
381/1359 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jompikumpi niin prisma. Lidlissä yleensä käyn.

Vierailija
382/1359 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa käydä kalassa. Voi hakee kairan täältä jos tarvitsee.

Onko moottoroitu? Tuotko kotiin. Maksaisin kuukauden päästä.

Siinä moottoroitua kairaa tarvita. Tuossa on lahdella koko talven pariskunta käynyt pilkillä. Vaimo kairaa ja mies onkii. Oon päätellyt että ne on pilkkidietillä, syövät vaan kalaa jos sitä nyt sattuu tulemaan.  Silmämääräisesti olen arvoinut ainakin vaimoihmisen laihtuneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/1359 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että on aivan sama kumpaa käyttää.

Mutta, aina kun menen Prismaan, olo on kuin palaisi vuosikymmeniä taaksepäin..

Vierailija
384/1359 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarissa käydään. En tykkää meidän alueen Prismasta. 

Vierailija
385/1359 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuukaan kirjoitti:

Luulisi, että on aivan sama kumpaa käyttää.

Mutta, aina kun menen Prismaan, olo on kuin palaisi vuosikymmeniä taaksepäin..

Näin minäkin ajattelen. Hintataso nimittäin sama kuin cittareissa joskus kymmeniä vuosia sitten.

Vierailija
386/1359 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarket. Paljon enemmän paikallisten tuottajien tuotteita ja vähän eksoottisempiakin juttuja. Kotiinkuljetus toimii hienosti ja laatuun voi luottaa. Ainakin täällä heviosasto, kala-, liha- ja juustotiski sekä leivät ovat selvästi laadukkaampia. Hyvää sushiakin saa.

Vierailija
387/1359 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl eli Liiteri, Saiturin Pörssi, tokmanni, Prisma, Citymarket

Vierailija
388/1359 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prisman sisustus on nyky0aikana poikkeavan ankea, mitä se ei ollut aikoinaan. Ennen siis joskus 80-luvulla, Prisma oli aivan tavallinen, sitten sen sisustus ankeutettiin, eli kaikki värikkyys pois. Tilalle se kaamea myrkynvihreys. Onko sen kaupan ihan pakko olla sisutettu vain vihreällä värillä. 

Todellakin. Kä-sit-tä-mät-tö-män kelmeä. Vatsaa vääntävän ynseä "ilme" Prismoissa (sekä S-market.. uudistamisista huolimatta) ja kauhea kiima ihmisillä että näitä joka paikkaan pitäs pykätä. Esimerkiksi Tuusulaan oma ja äkkiä, vaikka Keravalla ja Järvenpäässä on jo ihan riittävän lähellä. Myönnetään että jonkin arkivaatteen (farkut, pusero, ulkoilutakki) olen joskus ostanut noista.

Vierailija
389/1359 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittari koska Prisma on sen verran kaukana, että pitäisi mennä autolla. Ei ne niiden halvemmat hinnat auta pätkääkään varsinkin nyt kun bensa maksaa maltaita. Ja muutenkin mieluummin harrastan jalkapatikkaa. 

Vierailija
390/1359 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Citymarket. Paljon enemmän paikallisten tuottajien tuotteita ja vähän eksoottisempiakin juttuja. Kotiinkuljetus toimii hienosti ja laatuun voi luottaa. Ainakin täällä heviosasto, kala-, liha- ja juustotiski sekä leivät ovat selvästi laadukkaampia. Hyvää sushiakin saa.

Jaahans, K-kauppiaatkin näköjään löytäneet ketjun.

Vierailija
391/1359 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma.

Edullinen perushintataso. Ei tarvitse juosta tarjousten perässä. Kun vielä keskittää muutenkin S-ryhmään, bonukset kerryttävät rahaa tilille, siis ihan selvää rahaa. 

Vierailija
392/1359 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Citymarket. Jostain syystä kaikki mopopojat, pissikset, kansallispuvut, väri-ihmiset ja puliukot pyörii prisman läheisyydessä.

Mä en näistä niin välitä :D

En oikein tykkää prismasta, ja olen miettinyt mistä johtuu. Varmaan juuri se ankeus minkä joku mainitsi. Ja sit lapsiperheet, monesti nimenomaan kaupoissa tämä on häiritsevin ihmisryhmä.

Vierailija
393/1359 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen Prisma-ihminen mutta nykyisin CM- ihminen. Pitääkö huolestua?

Vierailija
394/1359 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jodelissa nuoret kysyiy että "onko prismalla ketään?". Ehkä cm ei oo näiden kohtaamispaikka :)

Vierailija
395/1359 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei väliä kunhan saa kotimaisia tuotteita.

Vierailija
396/1359 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon s-market ihminen, kun siellä asioi nopeammin kuin cittarissa tai prismassa. Noin kerran kuukaudessa olen minimani-ihminen. Mammuttipäivillä olen citymarket-ihminen ja ostan lapsille Viking- tai Halti- tai Merrell kengät. Mywearit kierrän kaukaa.

Vierailija
397/1359 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lidl on pääasiallinen kauppani, seuraavaksi CM ja viimeisenä prisma

käyn kyllä kaikissa

Meillä näin myös, lihat/kalat tosin erikoisliikkeestä.

Vierailija
398/1359 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

S bonus on paljon antavampi kun keskon plussaohjelma. Jos vielä on öljylämmitys talossa niin vihreetä korttia vaan ostotilaukseen.

Vierailija
399/1359 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarket. Cittareissa käytetään sisustuksessa lämpimiä sävyjä, kuten punaista, ja niistä saa myös hyvää ruokaa. Prismat ovat kylmiä ja kolkkoja valaistukseltaan ja väreiltään. Niiden viihtyvyyttä ja valikoimaa on kyllä parannettu hienosti, muttei niistä tahdo siltikään löytyä yhtä hyvää syötävää kuin Cittarista. Isännättömiin taloihin on vaikeampi saada hyviä tuotteita.

Vierailija
400/1359 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidukka, Prisma ja Cittari. Tässä järjestyksessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän