Oletko Prisma- vai Citymarket-ihminen?
Kommentit (1359)
Prisma, Lidl, Cittari. Prismassa tulee eniten käytyä, Cittarin verkkokaupasta tilattua näin korona- aukana myös, kun Prismalla ei ole kotiin kuljetusta. Lidl on myös hyvä. S-ketjulla parhaat bonukset ja valikoima, Cittari on meilläpäin pienempi.
Prisma on työväestölle, Prisma meille varakkaille.
Prisma. Jumbon Prisma tarkemmin sanottuna. Näyttää olevan enemmän porukkaa kuin vastapäisessä Cittarissa.
Ei kumpikaan. Olen jäätelöauto -ihminen. :)
Liiteristä Minimaniin tai Halpa-Halliin. Harvoin Cittarissa, Prismassa tuskin koskaan.
Prisma. Tuli käytyä jo muutenkin kalliissa Cittarissa ja tarkemmin sanottuna Tampereen Turtolan Cittarissa. Nykyään vierailen siellä vain ja ainoastaan jonkun hyvän tarjouksen takia eli melko harvoin. Tämä Cittarihan muuttui viime syksynä 24/7 avoimeksi ja veikkailin tuolloin, että taitaa hinnat nousta. Nousihan ne ja nyt vielä lisää koska diesel on hiukka arvokasta. Ei ihme, että kauppias ja sitä myotä kesko tekee h*lvetillistä tulosta, koska hinnat ovat monesti tarjouksessakin kalliimpia, kuin vaikkapa Lidelissä normihinnat. Ja arvatkaa mitä en voi käsittää...kävin siellä joitain viikkoja sitten perjantaina klo 21 jälkeen ja avoinna oli vaan kaksi (2) kassaa! Kyselin oman vuoroni vihdoin koittaessa, että onko porukkaa sairaana...ei ollu...kuulemma normi miehitys tuo kaksi kassaa tuohon aikaan. Siis wtf??? Kuulemma henkilökunta tulisi mielellään töihin asiakkaita palvelee, mutta kauppias ei halua. Hauskaa oli myös se, että siinä jonottaessani seitsemän asiakasta jätti kamat niille sijoilleen ja lähtivät menee. Itse äänestin lopullisesti jaloillani ja käyn 90%.sti ostoksilla Prismassa. Onneksi on lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Prisma on työväestölle, Prisma meille varakkaille.
Olet varakas työväki
Lähimpään kauppaan on 10 km, joka on K-market. Cittariin ja Prismaan reilu 100 km, käyn jommassa kummassa parin kuukauden välein, jos jotain erityisempää siellä nyt olisi. Yleensä ei ole.
Prisma. Halvempi ja lähialueen Prismoissa on lapsille paremmat leikkipaikat kuin Cittareissa. Joskus käyn Cittarissa pakon edessä koska se on lähin.
Mä käyn vuoroin Prismassa ja vuoroin sittarista, kun kumpaankin on yhtä pitkä kävelymatka. Autoa en hommaa niin kauan kuin tienaan alle 4000€ kuukaudessa. On se auton pitäminen niin perkeleen kallista hupia.
Ex Cittarin kantis kirjoitti:
Prisma. Tuli käytyä jo muutenkin kalliissa Cittarissa ja tarkemmin sanottuna Tampereen Turtolan Cittarissa. Nykyään vierailen siellä vain ja ainoastaan jonkun hyvän tarjouksen takia eli melko harvoin. Tämä Cittarihan muuttui viime syksynä 24/7 avoimeksi ja veikkailin tuolloin, että taitaa hinnat nousta. Nousihan ne ja nyt vielä lisää koska diesel on hiukka arvokasta. Ei ihme, että kauppias ja sitä myotä kesko tekee h*lvetillistä tulosta, koska hinnat ovat monesti tarjouksessakin kalliimpia, kuin vaikkapa Lidelissä normihinnat. Ja arvatkaa mitä en voi käsittää...kävin siellä joitain viikkoja sitten perjantaina klo 21 jälkeen ja avoinna oli vaan kaksi (2) kassaa! Kyselin oman vuoroni vihdoin koittaessa, että onko porukkaa sairaana...ei ollu...kuulemma normi miehitys tuo kaksi kassaa tuohon aikaan. Siis wtf??? Kuulemma henkilökunta tulisi mielellään töihin asiakkaita palvelee, mutta kauppias ei halua. Hauskaa oli myös se, että siinä jonottaessani seitsemän asiakasta jätti kamat niille sijoilleen ja lähtivät menee. Itse äänestin lopullisesti jaloillani ja käyn 90%.sti ostoksilla Prismassa. Onneksi on lähellä.
1980-luvulla asuin Lahdessa, ja siellä oli Eka-market. Jo silloin kasarilla Ekassa harrastettiin sitä, että kassoja oli kymmenen, mutta vain pari palveli.
Valkoisena heteronaisena asioin vain kolmen K:n supermarketissa.
Mistähän johtuu, mutta Prisma näyttäytyy minulle aikamoisen persoonattomana, siisteissä riveissä samaa tavaraa. Käyn välillä Citymarketissa, ihan vain iloisen ilmapiirin, ja myös mahtavien valikoiminen vuoksi.
Mutta Lidlin kassalla koen aina iloisen yllätyksen pienestä loppusummasta. Siinä eivät muut kaupat pärjää.
K-market, K-Supermarket, Citymarket... huippukalliita
Sale, S-market yms. kalliita myös
Prisma ja Lidl , ihan ok Hinta
Olen S-market ihminen.
Prismassakin kävisin jos sellainen olisi lähempänä. Citymarketissa käyn ainoastaan jos siellä on joku yksittäinen tarjous joka kiinnostaa, muuten siellä on niin kallista että ei kiinnosta käydä lahjoittamassa rahaa sinne.
Prismassa halvempaa ja enemmän kassoja. Jotain spessua joskus haen Cittarista apteekkireissulla, tai kampaamossa käydessä, ovat Cittarin vieressä
Viva la revolution kirjoitti:
K-market, K-Supermarket, Citymarket... huippukalliita
Sale, S-market yms. kalliita myös
Prisma ja Lidl , ihan ok Hinta
S-Marketeiden hinnat jonkinverran vaihtelevat paikallisen kilpailun mukaan. Yleensä jos läheltä löytyy Lidl-kauppa niin hinnat ovat melko samat kuin Prismoissa. Mutta vähemmän kilpaillulla alueella hinnat ovat taas Sale-tasoa.
Suosin Citymarketteja ja yleensäkin K-kauppoja. Onhan ne hinnat niissä usein korkeammat kuin S-kaupoissa, mutta ne ovat ilmeeltään viihtyisämpiä ja niissä on paremmat liha- ja kalatiskit.
Aldi, Auchan. En siis asu Suomessa.
Suomessa olin kyllä CM-ihminen. Prismat olivat ainakin silloin jotenkin nuhjuisia.