Oletko Prisma- vai Citymarket-ihminen?
Kommentit (1359)
Vaikea sanoa. En käy citymarketissa ja abc:lla käyn vain paskalla.
Vierailija kirjoitti:
Meidän kaupungissamme on molemmat, mutta en jostain syystä pidä Prismasta. Se on mielestäni jotenkin ankea. CM on kodikas ja mukava.
Juuri näin! Prisma on jotenkin kylmä, kalsea ja kliinisen oloinen. Sittari on kotoisampi ja teen siellä aina tosi kivoja impulssiostoksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prismassa on Pepsi-Max paljon halvempaa kuin Citymarketissa.
Ja cittarissa on coca-cola zero paljon halvempaa kuin prismassa.
Pepsi-Max on parempaa kuin Coca-Cola Zero, joka maistuu kissan kuselta.
Miksi et tehnyt kyselyä tästä aloitukseen?
Näkisi palkeista määrät.
Vierailija kirjoitti:
Citymarket. Kauppa viihtyisämpi ja selkeämpi, kaupan omat merkit laadukkaampia kuin muissa ryhmittymissä.
Käyn Prismassa vain pakon edessä. Viimeksi kun kävin, kysyin myyjältä erään vaatteen hintatietoa, koska se puuttui tuotteen yhteydestä. Hän ilkeästi sanoi että kyllä se hinta siellä on. Sanoin että kun ei ole. Hän jankkasi että kyllä varmasti on, sinä et vain näe sitä. Jouduin pyytämään toisen kerran, että voisiko hän katsoa sen hinnan. No katsoi ja oli selkeästi vihainen ja tiuskaisi hinnan. Menin katsomaan vielä paikkaa, siellä ei todellakaan ollut hintamerkintää missään. Totesin että ei ole mun paikkani tuo prisma.
No olipahan provo. :)
Prisma. Käyn ehkä pari kertaa kuukaudessa hakemassa suuremman erän.
Keskon kauppojen hinnat on aina vähän kalliimpia, toki osin on laadukkaampia tuotteita jos kaupan omia merkkejä hakee. Keskolla huonompi bonusjärjestelmä. Eli raha ratkaisee.
Citymarket, koska:
- Vaate- ja kenkäosasto
- Sushi
- Lähiruokaa enemmän
- Pirkka maidottomat jäätelöt
Prismassa käyn. On tilaa ja pitkät ja leveät käytävät. On kohteliaita myyjiä etenkin automaattikassoilla on fiksuja nuoria töissä, ehkä opiskelijoita. Tunnelmassa ei ole vikaa, iloista puheensorinaa
Miksi maksaa enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Pahin kusetus on tietenkin bonusjuttu, mutta suon sen mielelläni heille, jotta yksinkertaisetkin saisivat olla edes hetken onnellisia.
Tjaa, perusteletko miten se on kusetusta?
Jos on jo valmiiksi halvimmat hinnat ja saat vielä ostoksista selvää rahaa takaisin joka kuukauden 10. päivä, niin en käsitä mikä siinä ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen sen kaupan ihminen, missä vaan sattuu olemaan halvinta.
Eli Prisma.
Ensin pitää selvittää mikä minä olen ja sen jälkeen katsotaan onko kaupat enään edes auki ja mitkä kaupat.
Vierailija kirjoitti:
Pahin kusetus on tietenkin bonusjuttu, mutta suon sen mielelläni heille, jotta yksinkertaisetkin saisivat olla edes hetken onnellisia.
Prisman hinnat on halvempia kuin cm:n, lisäksi tilille kilahtaa joka kuukausi bonukset, minulle kelpaa tuo kusetus.
49,0 km Prismaan
48,9 km Citymarkettiin
Varmaankin olen sitten Prisma-ihminen kun se on lähempänä.