Oletko Prisma- vai Citymarket-ihminen?
Kommentit (1359)
Vierailija kirjoitti:
Meidän kaupungissamme on molemmat, mutta en jostain syystä pidä Prismasta. Se on mielestäni jotenkin ankea. CM on kodikas ja mukava.
Itse en luuhaa kaupoissa niin kauaa, että niiden kodikkuudella olisi minulle mitään merkitystä. Sen sijaan hintatasolla on erittäin suuri merkitys ja sen takia Citymarketin "kodikkuudesta" minulla ei ole mitään mahdollisuutta nauttia, niin törkeän kallis kauppa se on.
Cittarissa on kiskuri hinnat prisma edullisempi mutta litukka halvin.
Cittarissa käydään koska prismat on täynnä häiritseviä lapsiperheitä ja jotenkin siellä on sekaisin kaikki hyllyt ja monet tuotteet voi olla loppukin. Cittarissa on rauhallisempaa kun niin moni ei siellä käy. Myös siistimpää ja miellyttävämpää. Ymmärrän kyllä että joillakin hinta ratkaisee ja silloin prisma on parempi vaihtoehto.
En kumpikaan. Paikkakunnallani ei ole Prismaa, joten Prismaihminen en voi olla, vaikka ehkä haluaisinkin, niinpä minun on pakko olla S-market- ja Lidl-ihminen. Citymarket paikkakunnaltani kyllä löytyy, mutta siellä minun ei köyhänä ole mitään mahdollisuutta asioida, kun jokaikinen tuote on siellä kalliimpi, kuin S-marketissa ja Lidlissä. Ennen kävin lähes pelkästää Lidlissä, muttya köyhientunnin tulon jälkeen on ostokseni painottunut enempi S-markettiin ja nimenomaan köyhientunnille.
t: köyhä
Cittari, mä inhoan niin paljon s-ryhmän ruokakauppoja. Niistä ei löydä yhtään mitään. Niissä ei ole mitään logiikkaa!
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa. En käy citymarketissa ja abc:lla käyn vain paskalla.
Onhan se hyvä riksaa jättää.
Minä käyn eniten Cittarissa, valikoiman vuoksi. Joitain yksittäisiä tuotteita haen Prismasta. Prismassa ärsyttävimmät asiakkaat
Onhan se sekin tietysti jonkinlaista aivovoimistelua kun kauppojen sisustuksen hyllyjärjestystä muutellaan aika ajoin, ensimmäinen kerta hankalin kun ei meinaa mitään löytää, varsinkaan jos opastekilvet eivät ole vielä paikoillaan, mutta siitä ne uudet kytkennät taas aivojen sisällä kehittyy ja seuraavalla kerralla on jo paljon helpompi löytää tarvitsemansa tavarat.
Vierailija kirjoitti:
Cittarissa on kiskuri hinnat prisma edullisempi mutta litukka halvin.
Litukka ei kylläkään ole halvin, vaan Prisman ja halvimpien S-markettien kanssa aikalailla tasoissa. Sen sijaan ´kaikki K-kaupat cittaria myöten, on näitä kahta kauppaketjua selkeästi kalliimpia.
https://www.komparate.com/fi/ajankohtaista/mika-on-suomen-halvin-ruokak…
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn eniten Cittarissa, valikoiman vuoksi. Joitain yksittäisiä tuotteita haen Prismasta. Prismassa ärsyttävimmät asiakkaat
Prismassa näkee paljon tuttuja. Ihmisiä laidasta laitaan. Ensi viikolla tulee taas bonukset viime kuun ostoksista. Kyllä raha kelpaa
Ensi kuussa tulee ylijäämä palautus vuoden ostoista. Ärsyttäviä asiakkaita, en ole huomannut
Prisma vai Cittari. No Prisma tietenkin. Cittarissa ahtaat käytävät ja pääkäytävät tukkivat tuotteilla, ainakin meillä päin. Pullonpalautusautomaatti toimii joka kerta huonosti cittarissa. Prismassa vaan kaikki toimii paremmin.
Prismasta päivittäidtavarat, cittarista vain jotain jota ei prismasta saa. K-ryhmä on törkeän kallis.
Citymarket. Jostain syystä kaikki mopopojat, pissikset, kansallispuvut, väri-ihmiset ja puliukot pyörii prisman läheisyydessä.
Toivottavasti 121212 ei lue tätä ja traumatisoidu kun joku kysyy Prismasta (hän käy ostoksilla vain Stockan Herkussa).
K-ryhmä on huomattavasti kalliimpi kuin s- ryhmä. Käydessäni cm:ssä olen järkyttynyt hinnoista. Todella suuri ero.
Prisma! Nelihenkiselle perheelle tulee joka kuukausi bonusta 45-65 €, tykkään! Joskus harvoin kälyn Cittarissa vaihtelun vuoksi ja kivaa katsella heidän valikoimaan ja yleensä poiminkin kärryyni jotain heidän erikoistuotteitaan, mutta kyllä pääasiassa ostokset tehdään Prismassa tai lähellämme olevassa S-marketissa.
Käytän molempia. Lisäksi Lidliä ja nyt viimeisimpänä odaa.
Kilpailu on hieno asia ja kaikissa kaupoissa on jotain hyvää!
En pidä jättimarketeista, pienemmistä on helpompi tehdä ostokset. Noista kahdesta molemmissa käyn toisinaan, mutta enemmän pidän Citymarketista. Prismassa pelataan selvästi massalla, eli halpaa laatua myydään halvalla ja paljon. Citymarketissa pelataan laadukkaammalla valikoimalla ja erikoistuotteilla. Plus että Prismassa kaikki juoksevat kulut on ilmeisesti vedetty minimiin - sulkemisaikaan voi olla yksi ainoa kassa auki ym...ei ole reilua henkilökuntaa kohtaan, entä mahtaako sama saituus koskea koko henkilöstöpolitiikkaa ja toimintatapoja? Citymarket taas täällä päin on kaupan alan kaikkein halutuin työpaikka. Hävettää että osuuskauppa kohtelee henkilökuntaa kehnommin kuin kauppiasmalli-franchise.