Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko Prisma- vai Citymarket-ihminen?

Vierailija
31.03.2022 |

?

Kommentit (1359)

Vierailija
21/1359 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma, sillä pysyvä hintataso on edullisempi. Mutta tarjouksiahan ei oikeastaan ole. Joten välillä pistäydyn Cittarin puolella ostamassa erilaisia asioita tarjouksesta + joitain Pirkka-tuotteita, kuten ampparijäätelöitä.

Vierailija
22/1359 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin olla Prisma-ihminen, mutta mun on pakko olla Cittari-ihminen, kun Prisma on niin kaukana, eikä mulla ole autoa 😭

Kuinka kaukana lähin prismasi on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1359 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarket

Vierailija
24/1359 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cittari, prisma aina niin täynnä porukkaa

Asutko isossa kaupungissa?

Kävin tiistaina Kuopiossa cittarilla. Olin tuolloin lakossa ja kävin kaupassa klo 14 jälkeen. Nautin rauhasta kaupassa. Enimmäkseen vanhempaa väkeä, ehkä tiistai saattoi vaikuttaa. Yleensä käyn kaupassa töiden jälkeen ja suihke on melkoinen.

Vierailija
25/1359 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismaan en menisi vaikka maksettais. Citymarket kodikas ei ruuat suljetuissa jääkappeissa. Prismassa kävijät nyrpeitä kyrpiä

Vierailija
26/1359 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pohjia myöten Citymarket ihminen.

Prismassa käyn harvoin.

Johtuu siitä, että Cittarin valikoimat miellyttää minua eniten.

Myös elintarvike tarjonta on siellä monipuolisempi kuin Prismassa.

Vierailija
27/1359 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän CM. Käyn harvakseltaan Prismassa luontaistuote ja kynnttilähyllystä lähinnä.

Vierailija
28/1359 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla molempia, koska tiettyjä tuotteita ei löydy molemmista erikoisruokavaliolla. Onneksi ovat lähekkäin.

Vierailija
29/1359 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin olla Prisma-ihminen, mutta mun on pakko olla Cittari-ihminen, kun Prisma on niin kaukana, eikä mulla ole autoa 😭

Ilman auton kustannuksia säästää niin paljon että voi käydä vaikka kalliissa lähikaupassa.

Vierailija
30/1359 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä Prismaihminen. Tykkään kyllä Citymarkettien " fiiliksestä", mutta ne on aika paljon kalliimpia  ainakin omalle ruokakorilleni.

Lisäksi pidän siitä, että meidän Prismasta saman katon alta löytyy oikeastaa kaikki muukin mitä nyt ikinä keksin tarvita ( en ole mikään shoppailijatyyppi, mutta mm. Suomalainen kirjakauppa , Clas Ohlsson , Pentik ja Sinelli ovat liikkeitä missä toisinaan samalla reissulla asioin). 

Vierailija
31/1359 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarket ehdottomasti.

Vierailija
32/1359 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl

Vierailija
33/1359 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpikaan. Onneksi meillä on samojen ketjujen pienemmät kaupat tässä kylässä. Minä nimittäin inhoan niitä suuria halleja. Meidän perhe löytää kaiken tarpeellisen ruokatavaran tuosta pienestä lähikaupasta ja loput tilataan verkosta ovelle.

Pikkukaupassa asiointi on paljon nopeampaa ja vaivattovampaa. Miksi ihmiset käy noissa halleissa?

Vierailija
34/1359 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä käydään pääasiassa ja ne mitä ei lidlistä saa haetaan cittarista tai prismasta.

Vierailija
35/1359 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

SOK: on ylimielinen, vältän jos voin.  Matka pakoittaa joskus turvautumaan. Minun ei tarvitse  etsiä halvinta.

Vierailija
36/1359 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

prisma

Vierailija
37/1359 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarketissa on miellyttävämpi käydä.

Asiakaskunta on siistimpää ja käyttäytyy paremmin, palvelu parempaa ja valikoima laadukkaampi ja laajempi. Käyn Prismassa vain jos on aivan pakko.

En lähtökohtaisesti pidä jättimarketeista. Perustarvikkeiden täydennykset teen lähi K-kaupassa ja vihannekset ja hedelmät ostan Lidlistä. Odaa olen viime aikoina käyttänyt eniten, niin säästyy aikaa.

Vierailija
38/1359 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarket. Köyhällistö käy Prismassa. En ilkeäisi asioida siellä, paitsi siellä on viinakauppa niin pakko välillä käydä ja siinä samalla sitten haen saunakaljat.

Vierailija
39/1359 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tarvetta mennä noihin jättikauppoihin.kaikki löytyy lidlistä ja säästän pitkän pennin sekä aikaa että rahaa.

Vierailija
40/1359 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioin k- kaupassa ja cittarissa. Tyytyväinen asiakas. Saan plussaa ostoksista.