Oletko Prisma- vai Citymarket-ihminen?
Kommentit (1359)
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin olla Prisma-ihminen, mutta mun on pakko olla Cittari-ihminen, kun Prisma on niin kaukana, eikä mulla ole autoa 😭
Kuinka kaukana lähin prismasi on?
Vierailija kirjoitti:
Cittari, prisma aina niin täynnä porukkaa
Asutko isossa kaupungissa?
Kävin tiistaina Kuopiossa cittarilla. Olin tuolloin lakossa ja kävin kaupassa klo 14 jälkeen. Nautin rauhasta kaupassa. Enimmäkseen vanhempaa väkeä, ehkä tiistai saattoi vaikuttaa. Yleensä käyn kaupassa töiden jälkeen ja suihke on melkoinen.
Prismaan en menisi vaikka maksettais. Citymarket kodikas ei ruuat suljetuissa jääkappeissa. Prismassa kävijät nyrpeitä kyrpiä
Olen pohjia myöten Citymarket ihminen.
Prismassa käyn harvoin.
Johtuu siitä, että Cittarin valikoimat miellyttää minua eniten.
Myös elintarvike tarjonta on siellä monipuolisempi kuin Prismassa.
Enemmän CM. Käyn harvakseltaan Prismassa luontaistuote ja kynnttilähyllystä lähinnä.
Pakko olla molempia, koska tiettyjä tuotteita ei löydy molemmista erikoisruokavaliolla. Onneksi ovat lähekkäin.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin olla Prisma-ihminen, mutta mun on pakko olla Cittari-ihminen, kun Prisma on niin kaukana, eikä mulla ole autoa 😭
Ilman auton kustannuksia säästää niin paljon että voi käydä vaikka kalliissa lähikaupassa.
Oon kyllä Prismaihminen. Tykkään kyllä Citymarkettien " fiiliksestä", mutta ne on aika paljon kalliimpia ainakin omalle ruokakorilleni.
Lisäksi pidän siitä, että meidän Prismasta saman katon alta löytyy oikeastaa kaikki muukin mitä nyt ikinä keksin tarvita ( en ole mikään shoppailijatyyppi, mutta mm. Suomalainen kirjakauppa , Clas Ohlsson , Pentik ja Sinelli ovat liikkeitä missä toisinaan samalla reissulla asioin).
En kumpikaan. Onneksi meillä on samojen ketjujen pienemmät kaupat tässä kylässä. Minä nimittäin inhoan niitä suuria halleja. Meidän perhe löytää kaiken tarpeellisen ruokatavaran tuosta pienestä lähikaupasta ja loput tilataan verkosta ovelle.
Pikkukaupassa asiointi on paljon nopeampaa ja vaivattovampaa. Miksi ihmiset käy noissa halleissa?
Lidlissä käydään pääasiassa ja ne mitä ei lidlistä saa haetaan cittarista tai prismasta.
SOK: on ylimielinen, vältän jos voin. Matka pakoittaa joskus turvautumaan. Minun ei tarvitse etsiä halvinta.
Citymarketissa on miellyttävämpi käydä.
Asiakaskunta on siistimpää ja käyttäytyy paremmin, palvelu parempaa ja valikoima laadukkaampi ja laajempi. Käyn Prismassa vain jos on aivan pakko.
En lähtökohtaisesti pidä jättimarketeista. Perustarvikkeiden täydennykset teen lähi K-kaupassa ja vihannekset ja hedelmät ostan Lidlistä. Odaa olen viime aikoina käyttänyt eniten, niin säästyy aikaa.
Citymarket. Köyhällistö käy Prismassa. En ilkeäisi asioida siellä, paitsi siellä on viinakauppa niin pakko välillä käydä ja siinä samalla sitten haen saunakaljat.
Ei mitään tarvetta mennä noihin jättikauppoihin.kaikki löytyy lidlistä ja säästän pitkän pennin sekä aikaa että rahaa.
Asioin k- kaupassa ja cittarissa. Tyytyväinen asiakas. Saan plussaa ostoksista.
Prisma, sillä pysyvä hintataso on edullisempi. Mutta tarjouksiahan ei oikeastaan ole. Joten välillä pistäydyn Cittarin puolella ostamassa erilaisia asioita tarjouksesta + joitain Pirkka-tuotteita, kuten ampparijäätelöitä.