Oletko Prisma- vai Citymarket-ihminen?
Kommentit (1359)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cittari, prisma aina niin täynnä porukkaa
Asutko isossa kaupungissa?
Kävin tiistaina Kuopiossa cittarilla. Olin tuolloin lakossa ja kävin kaupassa klo 14 jälkeen. Nautin rauhasta kaupassa. Enimmäkseen vanhempaa väkeä, ehkä tiistai saattoi vaikuttaa. Yleensä käyn kaupassa töiden jälkeen ja suihke on melkoinen.
En asu isossa kaupungissa, mut joka kerta parkkipaikka ihan täynnä autoja, ehkä ihan myöhään illalla jos käy niin ei porukkaa Cittari taasen siellä paljon vähemmän ja tykkään kun sopivan kokoinen, ei liian iso kauppa mitä taasen prisma on. Käyn minä Prismassakin silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin olla Prisma-ihminen, mutta mun on pakko olla Cittari-ihminen, kun Prisma on niin kaukana, eikä mulla ole autoa 😭
Minä taas haluaisin olla CM-ihminen, mutta siellä on niin kallista Prisman verrattuna 😕.
Cittarissa on aina ihanan väljää, paremmin uutuus/lähi/pientuottajien tuotteita, kauppa on kovemmin sisustettu kuin hehtariteollisuushallimainen Prisma
Olen Prismaihminen, siellä on iso maksuton parkkihalli ja paikallinen Prisma on hypermarket. Valinnan varaa löytyy ja edulliset hinnat. Saman katon alla apteekista Alkoon ja Emotion, josta ostan kosmetiikkaa. Täällä on paljon pienempi Citymarket ja hinnat tuote kuin tuote vähintään euron kalliimpi. Saan kaiken Prismasta. Tuhlaan kampaamotuotteisiin jotka antavat iloa päivään.
Vierailija kirjoitti:
Olen Lidl ja Tokmanni ihminen.
Olen Tokmanni,Lidi. Prsima,sitymarket ja saiturinpörssin käyttäjä.Unohtamatta uits S- ketjun kauppoja ja sama muita K-ketjun kauppoja.Poikean usein R-kioski.Kuin kaikki rääsä kaupat Itä-Keskus.
En ole koskaan käynyt kummassakaan. Asun Rauhankadulla, aiemmin Saariniemenkadulla.
Pitäisi matkustaa jonnekin kauas, koska keskustassa ei ole sen paremmin Citymarkettia kuin Prismaakaan. Kaupassa käyn aina kävellen, kalat saan torilta.
Olin vuosia prisma ihminen, mutta käytyäni muutaman kerran cittarissa huomasin, että on ruoka tuotteet laadukkaampia ja maukkaampia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin olla Prisma-ihminen, mutta mun on pakko olla Cittari-ihminen, kun Prisma on niin kaukana, eikä mulla ole autoa 😭
Minä taas haluaisin olla CM-ihminen, mutta siellä on niin kallista Prisman verrattuna 😕.
Cittarissa on aina ihanan väljää, paremmin uutuus/lähi/pientuottajien tuotteita, kauppa on kovemmin sisustettu kuin hehtariteollisuushallimainen Prisma
Onhan siellä väljää kun hinnat ovat kovemmat
Meilläpäin on iso ja väljä Prisma.
Citymarket, paras valikoima ainakin paikallisissa kaupoissa, lisäksi tuotetoiveita kuunnellaan paljon enemmän. Hintataso hieman korkeampi, mutta ei mielestäni merkittävä.
Suomeen saisi kyllä tulla muitakin kuin ketjukauppoja. Nyt on kuluttajamarkkinat vain kahden suuren toimija käsissä kun kesko ja S-ryhmä elävät runsaalla pullalla täällä.
Jos asuisin Ruoholahdessa, niin modernina ja sivistyneenä citymiehenä kävisin usein Citymarketissa.
Mutta käyn pääasiassa Kallion hipsteri-Lidlissä, josta löysin myös halvalla hyvän vohveliraudan.
Minimani on viihtyisin. Siistein ja avarin. Voisin olla Minimani-ihminen, mutta on liian kaukana.
T: Lind-nainen
Vierailija kirjoitti:
Olin vuosia prisma ihminen, mutta käytyäni muutaman kerran cittarissa huomasin, että on ruoka tuotteet laadukkaampia ja maukkaampia.
Prisma ja Citymarket myyvät paljon samoja tuotteita. Täällä saat tuoreen sushi-annoksen, paikan päällä tehtynä vain Prismasta
On suosittu.
S- market ihan paras. Pienempi kuin prisma, mutta hinnat ei juurikaan isompia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prisma ja Citymarket myyvät paljon samoja tuotteita. Täällä saat tuoreen sushi-annoksen, paikan päällä tehtynä vain Prismasta
On suosittu.
Rakastan muita kiinalaisia/ vietnamilaisia ruokia, mutta olen kerran maistanut sushia, enkä maista toista kertaa en siis tykännyt. Ja tämä oli kiinalaisessa ravintolassa.
Inhoan molempia hehtaarihalleja! Miksi ruuat pitää ostaa kaikkein kalleimmista kaupoista, kun samaa ruokaa saa paljon edullisemmin muualta, esim. LIDListä. Paniikki tulee nopeasti, kun astuu näihin ruuhkaisiin kauppoihin.
Lidlissä on vähän tuotteita. Esim. sunnuntai on hiljainen päivä Prismassa. Lidl ei ole enää halvin. Vertaisin hintoja kun kävin molemmissa
Cittarissa on aina hinnoitteluvirheitä.