Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko Prisma- vai Citymarket-ihminen?

Vierailija
31.03.2022 |

?

Kommentit (1359)

Vierailija
41/1359 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarissa on aina hinnoitteluvirheitä.

Vierailija
42/1359 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cittari, prisma aina niin täynnä porukkaa

Asutko isossa kaupungissa?

Kävin tiistaina Kuopiossa cittarilla. Olin tuolloin lakossa ja kävin kaupassa klo 14 jälkeen. Nautin rauhasta kaupassa. Enimmäkseen vanhempaa väkeä, ehkä tiistai saattoi vaikuttaa. Yleensä käyn kaupassa töiden jälkeen ja suihke on melkoinen.

En asu isossa kaupungissa, mut joka kerta parkkipaikka ihan täynnä autoja, ehkä ihan myöhään illalla jos käy niin ei porukkaa Cittari taasen siellä paljon vähemmän ja tykkään kun sopivan kokoinen, ei liian iso kauppa mitä taasen prisma on. Käyn minä Prismassakin silloin tällöin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1359 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin olla Prisma-ihminen, mutta mun on pakko olla Cittari-ihminen, kun Prisma on niin kaukana, eikä mulla ole autoa 😭

Minä taas haluaisin olla CM-ihminen, mutta siellä on niin kallista Prisman verrattuna 😕.

Cittarissa on aina ihanan väljää, paremmin uutuus/lähi/pientuottajien tuotteita, kauppa on kovemmin sisustettu kuin hehtariteollisuushallimainen Prisma

Vierailija
44/1359 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittari!

Vierailija
45/1359 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Prismaihminen, siellä on iso maksuton parkkihalli ja paikallinen Prisma on hypermarket. Valinnan varaa löytyy ja edulliset hinnat. Saman katon alla apteekista Alkoon ja Emotion, josta ostan kosmetiikkaa. Täällä on paljon pienempi Citymarket ja hinnat tuote kuin tuote vähintään euron kalliimpi. Saan kaiken Prismasta. Tuhlaan kampaamotuotteisiin jotka antavat iloa päivään.

Vierailija
46/1359 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Lidl ja Tokmanni ihminen.

Olen Tokmanni,Lidi. Prsima,sitymarket ja saiturinpörssin käyttäjä.Unohtamatta uits S- ketjun kauppoja ja sama muita K-ketjun kauppoja.Poikean usein R-kioski.Kuin kaikki rääsä kaupat Itä-Keskus.

Vierailija
47/1359 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt kummassakaan. Asun Rauhankadulla, aiemmin Saariniemenkadulla.

Vierailija
48/1359 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi matkustaa jonnekin kauas, koska keskustassa ei ole sen paremmin Citymarkettia kuin Prismaakaan. Kaupassa käyn aina kävellen, kalat saan torilta.

Vierailija
49/1359 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuosia prisma ihminen, mutta käytyäni muutaman kerran cittarissa huomasin, että on ruoka tuotteet laadukkaampia ja maukkaampia.

Vierailija
50/1359 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpikaan.

T: Lidl-nainen

Vierailija
51/1359 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin olla Prisma-ihminen, mutta mun on pakko olla Cittari-ihminen, kun Prisma on niin kaukana, eikä mulla ole autoa 😭

Minä taas haluaisin olla CM-ihminen, mutta siellä on niin kallista Prisman verrattuna 😕.

Cittarissa on aina ihanan väljää, paremmin uutuus/lähi/pientuottajien tuotteita, kauppa on kovemmin sisustettu kuin hehtariteollisuushallimainen Prisma

Onhan siellä väljää kun hinnat ovat kovemmat

Meilläpäin on iso ja väljä Prisma.

Vierailija
52/1359 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarket, paras valikoima ainakin paikallisissa kaupoissa, lisäksi tuotetoiveita kuunnellaan paljon enemmän. Hintataso hieman korkeampi, mutta ei mielestäni merkittävä.

Vierailija
53/1359 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeen saisi kyllä tulla muitakin kuin ketjukauppoja. Nyt on kuluttajamarkkinat vain kahden suuren toimija käsissä kun kesko ja S-ryhmä elävät runsaalla pullalla täällä.

Vierailija
54/1359 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asuisin Ruoholahdessa, niin modernina ja sivistyneenä citymiehenä kävisin usein Citymarketissa.

Mutta käyn pääasiassa Kallion hipsteri-Lidlissä, josta löysin myös halvalla hyvän vohveliraudan.

Vierailija
55/1359 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minimani on viihtyisin. Siistein ja avarin. Voisin olla Minimani-ihminen, mutta on liian kaukana.

T: Lind-nainen

Vierailija
56/1359 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin vuosia prisma ihminen, mutta käytyäni muutaman kerran cittarissa huomasin, että on ruoka tuotteet laadukkaampia ja maukkaampia.

Prisma ja Citymarket myyvät paljon samoja tuotteita. Täällä saat tuoreen sushi-annoksen, paikan päällä tehtynä vain Prismasta

On suosittu.

Vierailija
57/1359 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

S- market ihan paras. Pienempi kuin prisma, mutta hinnat ei juurikaan isompia.

Vierailija
58/1359 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prisma ja Citymarket myyvät paljon samoja tuotteita. Täällä saat tuoreen sushi-annoksen, paikan päällä tehtynä vain Prismasta

On suosittu.

Rakastan muita kiinalaisia/ vietnamilaisia ruokia, mutta olen kerran maistanut sushia, enkä maista toista kertaa en siis tykännyt. Ja tämä oli kiinalaisessa ravintolassa.

Vierailija
59/1359 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan molempia hehtaarihalleja! Miksi ruuat pitää ostaa kaikkein kalleimmista kaupoista, kun samaa ruokaa saa paljon edullisemmin muualta, esim. LIDListä. Paniikki tulee nopeasti, kun astuu näihin ruuhkaisiin kauppoihin.

Vierailija
60/1359 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä on vähän tuotteita. Esim. sunnuntai on hiljainen päivä Prismassa. Lidl ei ole enää halvin. Vertaisin hintoja kun kävin molemmissa