Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko Prisma- vai Citymarket-ihminen?

Vierailija
31.03.2022 |

?

Kommentit (1359)

Vierailija
61/1359 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma-ihminen. Satunnaisesti myös s-market, k-market sekä alepa-ihminen.

Vierailija
62/1359 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hintalaatusuhde. Eli Prisma ja Lidl. K=kallis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/1359 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut Citymarket ihminen eli asioin mieluiten K-kaupoissa. Käyn toki Prismassakin, ja olen S-Pankin kesäloma-asiakas. Lähin kauppa on silloin Prisma.

Vierailija
64/1359 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarket ihan pelkästään sen vuoksi, että siellä on paljon parempi valikoima laadukkaita tuotteita. Eron huomaa ainakin meidän seudulla selvästi siinä, että Prismassa käy hintatietoiset ja Citymarketissa ne, joille laadukas valikoima on hintaa tärkeämpi.

Vierailija
65/1359 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ihan rehellisesti sanotaan, niin Prisma on niille, joille halpa hinta ja hyvä perusvalikoima ovat ykköskriteerejä. Citymarkettiin menee ne, jotka on valmiita maksamaan sen kalliinkin hinnan, kunhan hyllystä löytyy ne laatutuotteet.

Vierailija
66/1359 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän kaupungissamme on molemmat, mutta en jostain syystä pidä Prismasta. Se on mielestäni jotenkin ankea. CM on kodikas ja mukava.

Lisäksi Cm on parempi ruokapuoli. Paremmat, laajemmat ja tuoreemmat vihannekset ja hedelmät. Prisma on köyhien kauppa.

Vierailija
67/1359 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Citymarket ihan pelkästään sen vuoksi, että siellä on paljon parempi valikoima laadukkaita tuotteita. Eron huomaa ainakin meidän seudulla selvästi siinä, että Prismassa käy hintatietoiset ja Citymarketissa ne, joille laadukas valikoima on hintaa tärkeämpi.

Sama kokemus minulla. Cittarissa käyn.

Vierailija
68/1359 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko vain s- ryhmän, mutta maailman parhaita kana-cesar panineita (chef lunden) olen ostanut nyt muutaman kerran s- marketista ja salesta, NAM!

Vierailija
69/1359 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma. Mutta mulla on keskon osakkeita. 😁

Vierailija
70/1359 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sittari-ihminen, mutta käyn kuitenkin prismassa. Bonusten vuoksi. Jos niitä ei saisi, niin kävisin sittarissa.

Vierailija
71/1359 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän kaupungissamme on molemmat, mutta en jostain syystä pidä Prismasta. Se on mielestäni jotenkin ankea. CM on kodikas ja mukava.

Lisäksi Cm on parempi ruokapuoli. Paremmat, laajemmat ja tuoreemmat vihannekset ja hedelmät. Prisma on köyhien kauppa.

Näin talvella varsinkin käytämme enemmän CM. Käytännössä hedelmä- ja muut tarjoukset riittävät kattamaan muuten Prismaa kalliimpien tuotteiden hintaerotuksen. Mutta varmaan perisuomalaisella ruokavaliolla ja parilla kolmella lapsella höystetylle perheelle Prisma tulee edullisemmaksi.

Vierailija
72/1359 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempi Citymarket, yhdessä Lidlin kanssa. Mutta käyn minä toisinaan Prismassakin.

Vierailija
73/1359 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella valinta voi liittyä siihen mikä on lähimpänä kotia tai työmatkan varrella.

Vierailija
74/1359 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittari, Prisma ja Lidl ovat täällä kaikki vierekkäin — käyn myös kaikissa.

Vierailija
75/1359 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mielialasta ja siitä mitä haluaa ostaa. Prismahan odoittautui kalliimmaksi.

Vierailija
76/1359 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma-ihminen, koska se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa.

Vierailija
77/1359 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että. Prisma on edullisempi, mutta Sittarissa on parempi valikoima. Enemmän tulee kyllä käytyä Prismassa.

Vierailija
78/1359 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittari on lähempänä. Prismassa käyn ehkä kerran vuodessa jos siellä päin satun jostain syystä olemaan muutenkin.  Useimmiten käyn kyitenkin K-supermarketissa kun se on tuossa ihan vieressä tai sitten lidlissä

Vierailija
79/1359 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma. Tykkään halvemmista hinnoista.

Vierailija
80/1359 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma, ehdottomasti, suurin ja paras valikoima edullisimmin. Lidlin kanssa samat hinnat tai halvemmat. Sitten toisena on MiniMani, siellä on esim. liha edullista, parempi valikoima eläimille kuin Prismassa. Joskus käyn Cittarilla ja HalpaHallissa jos on hyviä tarjouksia. 

Meillä tulee bonuksia useampi kymppi kuukaudessa S-ryhmän ostoksista, joka on ehdottomasti plussaa, koska silloin kun kävin enimmäkseen Cittarilla, plussaseteleitä tuli hyvin harvakseltaan.