se kun Jeesus tulee hakemaan
häneen uskovat luokseen on varmaan tosi lähellä. Ainakin toivon niin.
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:07"]
Väitän että kukkaan ei tiiä tempauspäivää vain yksin Jumala.Turha siis hirveenä ootella vaikka kaukana se tuskin on.
[/quote]
Valmiina olemme.
Oli miten oli, mutta tämä on sitä mauttominta ja alhaisinta pilkantekoa. Jokainen pitäköön minun puolestani uskonsa.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 20:17"]
Koskas se nyt tapahtuikaan, 25. päivä tätä kuuta?
[/quote]
23.9, eli jo ensi viikolla! "Jeesus tulee, oleko valmis, viritä virtes, osaatko psalmis /Ismo Alanko"
Joo, se tulee Onnibussilla, niin mahtuu enämpi porukkaa.
On kyllä ihmisellä päässä vikaa ja pahasti jos tuollaista tosissaan uskoo.
Juu, Jeesus tulee ja tempaisee kristityt pois täältä musujen invaasion keskeltä. Ensi viikolla tämä tapahtuu. Sitä odotellessa...
[/quote]
Oliko se verikuu silloin? Entäs jos on pilvessä tai sataa, tuleeko jeesus siiloin?
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 20:23"]
[/quote]
Oliko se verikuu silloin? Entäs jos on pilvessä tai sataa, tuleeko jeesus siiloin?
[/quote]
Täällä näyttää ennusteen mukaan olevan illalla aikamoinen rankkasade. Nähdään siis märkätunika-Jeesus mielenkiintoisine muotoineen. Ehkä se kävelee veden päällä, mutta ei sekään sateesta selviä kastumatta.
Ettei vaan pilkka sattuisi omaan nilkkaan.
Raamattuhan on ennustanut, että ihmiset käyttäytyy just näin eli ihmiset käytöksellään todistaa Raamatun todellisuuden :)
Minä en ole valmis eroamaan rakkaasta kissastani edes paratiisiin pääsyn uhalla! Voisiko Jeesus järjestää uuden ylöstempauksen vaikka tasan 10 vuoden päähän tästä???
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:25"]
[/quote]
No tässä tapauksessa ei taida olla pelkoa moisesta.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:36"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:25"]
[/quote]
No tässä tapauksessa ei taida olla pelkoa moisesta.
[/quote]
Raamattu kertoo myös siitä, että ihmiset ajattelevat näin, kuin sinä. Kiitos, kun vahvistat Raamatun todellisuutta :)
Väitän että kukkaan ei tiiä tempauspäivää vain yksin Jumala.Turha siis hirveenä ootella vaikka kaukana se tuskin on.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 15:08"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 15:00"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 14:58"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 14:55"]Kuuluuko kirjoittaja numero 22-25 Saatanan kirkkoon? [/quote] Mihin sinä uskot?
[/quote]
Olen agnostikko.
[/quote]
Lisäyksenä: en ole koskaan kuulunut kirkkoon koska ei niin uskonnolliset vanhemmat olivat jo eronneet kirkosta lähinnä välttyäkseen kirkollisverolta. Minua ei siis kastettu eikä kotona ikinä puhuttu mistään uskonnollisista asioista, niistä sain tietää vasta tarhassa kun pakotettiin ruokarukousta yms. lausumaan. Ala-asteella olin ET-tunneilla uskonnon sijaan, yläasteella olin jo ihan normaalissa uskonnossa kun ei ollut enää sitä peruskristinuskojankkausta vaan käsiteltiin uskontoja ylipäätään. Lukiossa olin kaikilla uskonnonkursseilla, kyllä nämä asiat mua kiinnostaa vaikka en otakaan sinänsä kantaa asiaan.
[/quote]
Tämä oli asiallisesti kerrottu.
Kusetusta kumminkin, ei se Jeesus tänne tule. Nauraa vaan jossain tuonpuoleisessa universumissa ihmisten hölmöydelle.
Jeesus haki minua päivätansseissa. En lähtenyt.