Mies ei osallistu talouden kuluihin?
Olen työttömänä ja mies vakityössä.Jouduin käymään viisaudenhampaan leikkaus poistossa ja tänään tuli n.400 € Lasku.Mies ilmoitti heti,ettei osallistu laskuun.Asumme ilmaiseksi isäni omakotitalossa,joten hänellä jää kuukaudessa aika paljon rahaa.Nyt mies mököttää,kun olen kertonut sille,että esim.asuu ilmaiseksi ym.Maksaa siis vain sähkölaskun n.90 € kk.Mitä oikein teen?
Kommentit (25)
Pistä siipiveikko lentämään jonnekin muualle loisimaan. Ja niinkuin joku jo totesikin, seuraavalla kerralla muuttaessasi jonkun kanssa yhteen sovi kustannuksien jakaminen etukäteen. Ja siis isäsi todellakin tulisi periä mieheltäsi vuokraa.
Off topic. Kävin ylsityisellä hammaslääkärillä pääkaupunkiseudulla. Röntgen, tarkastus sekä viisaudenhampaan poisto noin 150€. Hammaslääkärisi ryösti sinut.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 20:10"]Off topic. Kävin ylsityisellä hammaslääkärillä pääkaupunkiseudulla. Röntgen, tarkastus sekä viisaudenhampaan poisto noin 150€. Hammaslääkärisi ryösti sinut.
[/quote]
Viisaudenhampaan leikkaus poisto.
Ihan järkyttävää että mies on tuollainen loinen. Menot pitäisi puolittaa tai jakaa sen mukaan mitä ansaitsette (jos miehesi tienaa enemmän niin hän myös maksaa enemmän). Muuten hän tuhlaa tai kerää säästöjä ja sinulle ei jää yhtään mitään. Itse en uskaltaisi hankkia ainakaan lapsia saatikka kotia tuollaisen kanssa, joka ei tunne omaa vastuutaan lainkaan.
Oot puilla paljailla kun lapsi syntyy kun miehesi ei osallistu perheen menoihin. En kattelis.