Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei osallistu talouden kuluihin?

Vierailija
17.09.2015 |

Olen työttömänä ja mies vakityössä.Jouduin käymään viisaudenhampaan leikkaus poistossa ja tänään tuli n.400 € Lasku.Mies ilmoitti heti,ettei osallistu laskuun.Asumme ilmaiseksi isäni omakotitalossa,joten hänellä jää kuukaudessa aika paljon rahaa.Nyt mies mököttää,kun olen kertonut sille,että esim.asuu ilmaiseksi ym.Maksaa siis vain sähkölaskun n.90 € kk.Mitä oikein teen?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot puilla paljailla kun lapsi syntyy kun miehesi ei osallistu perheen menoihin. En kattelis.

Vierailija
22/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä siipiveikko lentämään jonnekin muualle loisimaan. Ja niinkuin joku jo totesikin, seuraavalla kerralla muuttaessasi jonkun kanssa yhteen sovi kustannuksien jakaminen etukäteen. Ja siis isäsi todellakin tulisi periä mieheltäsi vuokraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Off topic. Kävin ylsityisellä hammaslääkärillä pääkaupunkiseudulla. Röntgen, tarkastus sekä viisaudenhampaan poisto noin 150€. Hammaslääkärisi ryösti sinut. 

Vierailija
24/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 20:10"]Off topic. Kävin ylsityisellä hammaslääkärillä pääkaupunkiseudulla. Röntgen, tarkastus sekä viisaudenhampaan poisto noin 150€. Hammaslääkärisi ryösti sinut. 
[/quote]

Viisaudenhampaan leikkaus poisto.

Vierailija
25/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävää että mies on tuollainen loinen. Menot pitäisi puolittaa tai jakaa sen mukaan mitä ansaitsette (jos miehesi tienaa enemmän niin hän myös maksaa enemmän). Muuten hän tuhlaa tai kerää säästöjä ja sinulle ei jää yhtään mitään. Itse en uskaltaisi hankkia ainakaan lapsia saatikka kotia tuollaisen kanssa, joka ei tunne omaa vastuutaan lainkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan