Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei osallistu talouden kuluihin?

Vierailija
17.09.2015 |

Olen työttömänä ja mies vakityössä.Jouduin käymään viisaudenhampaan leikkaus poistossa ja tänään tuli n.400 € Lasku.Mies ilmoitti heti,ettei osallistu laskuun.Asumme ilmaiseksi isäni omakotitalossa,joten hänellä jää kuukaudessa aika paljon rahaa.Nyt mies mököttää,kun olen kertonut sille,että esim.asuu ilmaiseksi ym.Maksaa siis vain sähkölaskun n.90 € kk.Mitä oikein teen?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No osallistuuhan hän, jos sähkölaskun maksaa, aika ison sähkölaskun sitä paitsi. Miten muut kulut jaetaan, ruoka, vesi, netti?

Vierailija
2/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävitkö yksityisellä, kun lasku on noin iso? En mä kyllä tajua, miksi miehen pitäisi maksaa sun terveydenhoitomenojasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tässä voi sanoa.

Pörssi sulkeitui 18.30. Plus miinus nolla . Nokia lievästi punaisella.

Vierailija
4/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jssap

Vierailija
5/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi "suomalainen" nuorimies.

Vierailija
6/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme omakotitalossa,mutta jos miehelle jää käteen n.2400€ ja mulle 520 € / kk,eikö tämä ole hieman epäreilua minua kohtaan? Kävin tutulla hammaslääkärillä
koska hänen luonaan olen käynyt jo 15 vuotta.Antaa alennusta -20% ja tarkistuskäynnit on ilmaisia ja kuvat.Maksan perheen ruuat ja teen myös lähes kaiken itse.Harmittaa niin,viimeksi olen käynyt kampaajalla v.2013.Hiuksia ei tarvitse juuri leikata ovat pitkät ja vaaleat luonnostaan.Kaipaan kuitenkin,että edes joskus olisi hemmottelua.

ap

Vierailija
7/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on 44 ja minä 31.

ap

Vierailija
8/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vastuussa naisestaan.

Vierailija
9/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 18:51"]Mies on 44 ja minä 31.

ap
[/quote]

No sitten...

Miten tämä liittyy asiaan?

Vierailija
10/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei siis osallistu myöskään esim. Ruokakuluihin? Maksaa pelkän sähkön? Sinäkö siis maksat kaiken muun yksin työttömyystuestasi? En ihan usko.

Vierailija
11/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän loisii sun ja isäsi lompakolla.

Vierailija
12/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala ottaa mieheltä vuokraa 400e/kk

Vierailija
13/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä isäsi sanoo? Hänellä on asiaan sanomista, jos antaa teidän asua ilmaiseksi hänen talossaan.

Vierailija
14/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisit töihin? Turha ulista kampaajasta ja hammaslääkäristä.

Vierailija
15/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin ikämme,kun joku "puhui" nuoresta miehestä.Olen tämän asian kanssa niin solmussa,kuin voi olla.Yön pitkinä tunteina pohdin,käyttääkö mies minua hyväkseen.Vai onko isäni niin antelias kun, vaatii vain sähkö maksut meiltä.

ap

Vierailija
16/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tyhmä? Ukko pihalle. Ja annat sille pillua?

Vierailija
17/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 18:49"]

Asumme omakotitalossa,mutta jos miehelle jää käteen n.2400€ ja mulle 520 € / kk,eikö tämä ole hieman epäreilua minua kohtaan? Kävin tutulla hammaslääkärillä koska hänen luonaan olen käynyt jo 15 vuotta.Antaa alennusta -20% ja tarkistuskäynnit on ilmaisia ja kuvat.Maksan perheen ruuat ja teen myös lähes kaiken itse.Harmittaa niin,viimeksi olen käynyt kampaajalla v.2013.Hiuksia ei tarvitse juuri leikata ovat pitkät ja vaaleat luonnostaan.Kaipaan kuitenkin,että edes joskus olisi hemmottelua. ap

[/quote]

Jos on tuttu hammaslääkäri, niin antaisiko hän maksaa osamaksulla tuon laskun? Sehän on valtaosa sun tuloistasi. Pyydät jakamaan laskun osiin ja makselet sitä useamman kuukauden. Miehelle sanot, että koska hammaslääkärilasku on sinun maksettavana, niin et muutamaan kuukauteen pysty maksamaan muita laskuja ja pyydät häntä huolehtimaan niistä.

Asutteko siis ilman mitään kustannuksia isäsi omistamassa talossa? Kuinka näin on päässyt käymään? Riitoja on tiedossa, jos ette ole sopineet asumiskustannuksista. Kannattaisi aina sopia asioista mahdollisimman virallisesti (mustaa valkoisella), kun muuttaa mihin tahansa yhdessä, vaikka kyseessä olisi toisen omistama ja mahdollisesti velaton asunto tai talo.

Vierailija
18/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei haloo todellaki käyttä mies hyväksi ja turhan antelias on isäsi. Joset itse halua mieheltä vuokraa pyytää, laitaisäs pyytämään. Voi sitten vaikka nostaa käteisenä ja ataa sulle jos ei itse tahdo pitää. Nythän käytännössä isäs maksaa miehes asumisen ja sun suku ei hyödy siitä edes omiaan pois.

Vierailija
19/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäsi on antelias, mikä on ymmärrettävää, koska kyllähän hän haluaa työtöntä lastaan auttaa. Miehesi on kusipäinen sika ja hyväksikäyttäjä, noin niin kuin kauniisti sanottuna.

Vierailija
20/25 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minulla on nivelreuma,vielä tosin aika lievä,mutta työssä sen huomaa,sairaanhoitaja olen.Isäni haluaisi minun saavan lapsia mutta en tiedä haluanko enää,kun kipuja on välillä runsaasti.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme