Syysi olla ryyppäämättä joka päivä?
Itse en keksi yhtään, KELAn piikkiin viinamukia huiviin.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
En keksi yhtään hyvää syytä ryypätä (tai vetää kannabista).
Terveyttä ylläpitävää ja edistävää yrttiä kannattaa suosia. Suojaa myös koronalta.
Vierailija kirjoitti:
Lapsi.
Minullakin. Saunakaljan voin ottaa kerran viikossa. Kerran kahdessa tai kolmessa viikossa on vapaailta, silloin menen baariin ja juon 2 lonkeroa ja 2 kaljaa.
Mulla on lapsi, viina maistuu pahalta, olen alkoholistin tytär joten ei hotsita nuo hommat muutenkaan
Siitä tuleva hyvä olo (jos edes tulee) on niin hetkellinen etten näe mitään mieltä. Ajatukseni ja mieleni leijailevat pysyvästi jossain korkealla. Alkoholin nauttiminen pakottaisi palaamaan fyysisten aistimusten luo, en pahemmin välittäisi (nälkä, jano ja uni tietysti huomioitava).
Ei huvita. Joskus huvittaa, silloin ryyppään.
Humalassa on kamalaa, krapulassa vielä hirveämpää. Itse en keksi yhtään syytä miksi ryyppäisin milloinkaan.
Liikaa muuta kivempaa tekemistä. Ei ole aikaa eikä intoa kännäilyyn kun on parempaakin tekemistä.
Juomisesta tulee huono olo, jo juodessa ja seuraavana päivänä vasta ärsyttävä olo onkin.
Juomisesta tulee tulee myös seuraavaksi päiväksi henkinen huono olo, outo alakuloisuus ja morkkis vaikka mitään ei olisi tapahtunut.
Tykkään kun voin ajaa autoa milloin vain, minne vain. En ole riippuvainen kenestäkään, kyydeistä, yöbussien aikataulusta, taksijonoista, mahdollisien promillien laskemisesta tai alkometreihin puhaltelusta.
Alkoholiton juoma on paremman makuista.
Hyvä kysymys. Joskus koko juhannuksen ryypännyt mutta ei se kyllä kolmatta päivää enää oikein hauskaa ollut.
Kesälomillakin monesti tullut lähes joka päivä edes yksi juotua, mutta ei se nyt olle sellaista mitä joka päivä kaipaisi. Aika tylsää se viinalle pelkästään turruttaminen on. Selvinpäin paljon muitakin virikkeitä ja tuntemuksia saatavilla.
Eikä se viina samanlailla enää tehoa kun koko ajan juo.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholiton juoma on paremman makuista.
Voi kumpa olisi yhtä hyvän makuisia oluita alkoholittomana. Kaikki alkoholittomat mitä maistanut oikeasti pahoja.
Vierailija kirjoitti:
Elimistö ei kestä, siksi poltan pilvee joka päivä.
Tuo on tosi että elimistö ei kestä jatkuvaa törpöttelyä. Savut on huomattavasti parempi vaihtoehto.
Selvinpäin on tylsää ja päihteistä on haittoja. Eli mitenkään ei ole hyvä.
En voisi kuvitella pilaavani elämääni sellaisella. Surullista, joka on siinä addiktion loukussa - toivottavasti saa apua.
Vierailija kirjoitti:
En kestä krapulan aiheuttamaa morkkista.
Amatööri antaa krapulan yllättää. Muumimukillinen viinaa heti kurkusta alas, kun heräät.
En keksi syitä ryypätä edes kerran kuussa
en pidä alkohoöista. juopot on tymiä
Vierailija kirjoitti:
En voisi kuvitella pilaavani elämääni sellaisella. Surullista, joka on siinä addiktion loukussa - toivottavasti saa apua.
Kuitenkin olet täysin koukussa kahviin, eikä päivä lähde millään käyntiin ilman sitä...
Ei ole mitään mielenkiintoa päihteiden vetämiseen, miksi siis viettäisin päiväni tekemällä jotain mitä en halua tehdä?