Onko parisuhteen syntyminen live-rakastumisen pohjalta varattu parhaimmistolle?
Kauniille rohkeille ja rikkaille? Samalla kun loput saa tyytyä nettideittailuun? Onko rakastuminen palavasti IRL hyvinvoivien luksusta ja etuoikeutta?
Kommentit (20)
En ymmärrä. Eikös nettideittailuihmisetkin tapaa irl ja rakastu irl?
On. Mutta parhaimmisto ei tarkoita vauraimmistoa. Ne on ihan muut seikat, jotka tekee ihmisestä parhaan.
No minä ainakin haluan tavata kumppanini livenä, ja rakastua oikeassa elämässä. En ole koskaan käyttänyt Tinderiä.
Vierailija kirjoitti:
No siis nettailu on alusta asti ollut se enempi luusereiden vaihtoehto jota kärkikaarti ei tarvi
Vaikka kommunikaatio netissä onkin usein parempaa ja monipuolisempaa ja hiljaisetkin saavat puheenvuoron
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis nettailu on alusta asti ollut se enempi luusereiden vaihtoehto jota kärkikaarti ei tarvi
Ai niin, tosiaan! Tottakai 😁
En muistanutkaan, miten riemuisa tämä aihe vapaa onkaan XD
Onneksi tapasin puolison ennen Tinderiä. Minusta ei nykydeittailuun olisi.
Ap, olen joskus miettinyt samaa. Lähestyykö rumemman puoleiset toisiaan livenä? Miten esimerkiksi ylipainoinen, tavallisen näköinen ja ei-supliikki 45-vuotias nainen tai mies löytää livenä kumppanin, tullaanko häntä iskemään vai rohkeneeko hän itse lähestyä livenä kiinnostavia henkilöitä? Onko tässä alueellisia eroja esimerkiksi pääkaupunkiseutu, Turku vs. Pohjois-Suomi?
Olen itsekin ulkonäöltä vitosen luokkaa eikä minua ole kukaan lähestynyt livenä yli 10 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Mikö tässä nykydeittailussa on ylitsepääsemätöntä?
Eihän se tinderi ole kuin virtuaalinen baaritiski jossa juttu alkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsestään treffi-ilmoituksen tekeminen on sellainen mihin en pysty. En olisi entisaikoinakaan koskaan tehnyt treffi-ilmoitusta minnekään palstalle. Tapasin puolisoni paikassa, joka ei liity parinhakuun millään tavalla ja pidän sitä kaikista luonnollisimpana tapana tavata toinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsestään treffi-ilmoituksen tekeminen on sellainen mihin en pysty. En olisi entisaikoinakaan koskaan tehnyt treffi-ilmoitusta minnekään palstalle. Tapasin puolisoni paikassa, joka ei liity parinhakuun millään tavalla ja pidän sitä kaikista luonnollisimpana tapana tavata toinen ihminen.
Ah, okei. Tämän ymmärrän. Ei ollut helppoa kyllä muodostaa sitä profiilia.
Ei kai muuta tarvitse kuin mennä baariin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai muuta tarvitse kuin mennä baariin.
Esim. mulle ei käynyt mielessäkään alkaa baareissa käymään miehenmetästys mielessä. Ei kiinnosta juominen eikö baareissa käyminen. Enkä halua semmosta miestä, kuka siellä baarissa luuhaa. Se ei ollut vaihtoehto.
Baarejakin on monen tasoisia, en minäkään mihinkään räkäpubiin menisi tarjontaa katsastamaan.
Internetistä voi etsiä niitä satunnaisia pikapanoja.
Vierailija kirjoitti:
No minä ainakin haluan tavata
kumppanini livenä, ja rakastua
oikeassa elämässä. En ole koskaan
käyttänyt Tinderiä.
Big brotherista näkee miten ne parhaimman näköset pariutuu eikä kukaan muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin, tosiaan! Tottakai 😁
En muistanutkaan, miten riemuisa tämä aihe vapaa onkaan XD
Olen itsekin luuseri mutta rehellinen luuseri 😉 t. Ap
Ps. Voi olla että porukasta 80% on luusereita tai ei-kärkikaartia.
Hyvinvoivan kerman ja eliitin luksusta