Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syysi olla ryyppäämättä joka päivä?

Vierailija
31.03.2022 |

Itse en keksi yhtään, KELAn piikkiin viinamukia huiviin.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä on mukava ottaa 3-6 olutta.

Vierailija
42/54 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voisi kuvitella pilaavani elämääni sellaisella. Surullista, joka on siinä addiktion loukussa - toivottavasti saa apua.

Kuitenkin olet täysin koukussa kahviin, eikä päivä lähde millään käyntiin ilman sitä...

Enkä ole, juon vain joskus teetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lapanen.

Vierailija
44/54 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan niillä rahoilla mieluummin hyvää ruokaa. Alkoholilla en itse tee mitään enää.

Vierailija
45/54 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppäämisessä ei ole mitään hohdokasta pidemmän päälle, kukaan ei ryyppää joka päivä jos voi olla ryyppäämättäkin, jotkut eivät vain voi.

Ryyppäämisellä romantisointi on niin naurettavaa puuhaa kuin olla voi, kaikki jotka todellakin ovat r y y p ä n n e e t tietävät mitä siitä seuraa hyvinkin pian, kusee alleen, paskoo housuun, kolhii itseään, esittää että kaikki on okei ja maailma on minun ja ryyppääminen on mukavaa puuhaa, paskat - ja sitten alkaa nopeasti menemään fysiikka siihen kuntoon että ei paljon naurata - ja tietysti psyyke.

Ryyppääminen on mukavaa tointa jos sen hallitsee ja osaa pitää lapasessa, tietää kaikki sudenkuopat ja osaa vältellä niitä, silloin sitä voi harrastaa ikänsä että elämäänsä liioin ryyppäämisellä lyhentää, tämä oli minun henkilökohtainen mielipide, olen ryypännyt yli 40 vuotta eli en välttämättä kovin paljon jauha paskaa.

Taitolaji.

Vierailija
46/54 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä alkoholin mausta eikä alkoholi muuta minua hilpeään tai surulliseen suuntaan.

Vierailija
47/54 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maistu. Joskus otan lasin-pari viiniä hyvän ruoan kanssa tai hyvässä seurassa muuten vaan.

Mutta juuri olin esim. ravintolassa, jossa tarjoiltiin pitkä tasting-menu ja yhtä pitkä viini-menu (firman piikkiin) - minä join vettä. Ei vaan maistunut.

Vierailija
48/54 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä ryyppäämättä olemiseen ei tarvitse etsiä eikä ryyppäämiseenkään ole kenelläkään mitään syytä, jokainen jolla alkaa ikenet napsumaan keksii mitä ihmeellisimpiä syitä jotta voisi ryyppäämisen aloittaa.

Vierailija
49/54 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dokaaminen on niin pirun nastaa ajanvietettä että sitä ei kannata pilata sillä että tuhlaa kaiken aikansa sen parissa - menee maku - alkaa vatuttamaan koko laji kuten urheilijaa joka treenaa itsensä ylikuntoon.

Vierailija
50/54 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä on mukava ottaa 3-6 olutta.

Mun mielestä tissuttelu on typerintä alkoholin käyttöä. Sillä saa haitat muttei humalan nautintoa.

Vierailija
51/54 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallis hinta.

Vierailija
52/54 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallis hinta.

Oletko kuullut alkoholin nettikaupoista? Paljon halvempia kuin alko.

Vierailija
53/54 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan lukemista ja olen huomannut että alkoholi ja lukeminen eivät toimi kovin hyvin yhdessä.

Vierailija
54/54 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi tehdä mitään järkevää jos joisin päivittäin. Nukkuisin paskasti. En välittäisi liikkua yhtään. Turpoaisin ja möllöttäisin tylsänä vaan. Olisin koko ajan tokkurassa ja vetämätön, innoton, välinpitämätön.

Alkoholilla saa jo itsessään kehitettyä kemiallisen masennuksen. Joka päivä juovien täytyy vihata jotenkin itseään. Muuta syytä en keksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi