Pk-seutulainen: Millä menet huomenna töihin/kouluun?
Vai jätätkö menemättä ja osallistut mielenilmaukseen?
Itse kuljen normaalisti junalla ja huomenna otan alle polkupyörän.
Kommentit (47)
Normaalisti kuljen bussilla, pyörällä huomenna.
Autolla menen, koska olen vapaalla huomisen.
t. Ratikkakuski.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 18:33"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 18:18"]
Minkälaista etätyötä te teette?
[/quote]
Mä ohjelmoin
[/quote]
Mä ripuloin
Omalla autolla niinkuin yleensä. Joskus fillaroin mutta huomenna on työasiaa ympäri kaupunkia joten ei viitsi fillaroida noin 60-70 km päivän aikana :D
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 18:12"]
AUDILLA
[/quote]
Ajatko yhtä törkeästi kuin muut Audi-kuskit tapaavat ajaa?
Teen huomenna töitä etänä. Normaalisti kuljen bussilla töihin ja koska matkaa on 20 km, oli pakko ottaa joko etäpäivä tai lomapäivä. Tuen kyllä mielenosoitusta.
Mä pääsen kimppakyytiin. Moottoritien varteen vaan odottamaan....
Autolla menen ja osallistun myös mielenosoitukseen työpaikalta käsin. En tee siis töitä ko. aikana. Teen ne tunnit sitten joskus takaisin.
Jään kotiin. En pääse millään ajoneuvolla lähelle keskustaa. Pyörällä liian pitkä matka, varsinkin kun jalassa on vamma. Olen opiskelija, niin ei niin pahasti haittaa. Voin opiskella kotonakin.
Pyöräilen (todennököisesti kaatosateessa) 10km matalapalkkaiseen duuniini. Oisin saanu lakkoilla mutten halua ottaa palkatonta. Ei muuten niin ottais päähän, mut oon kauheesta flunssasta vasta ekaa päivää toipumassa ja saan kamalia yskäkohtauksia ja hommaan varmaan viikonlopuks ittelleni jonkun keuhkotaudin. Ei mee ees kutsubussi näiltä kulmilta :(
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:31"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 18:12"]
AUDILLA
[/quote]
Ajatko yhtä törkeästi kuin muut Audi-kuskit tapaavat ajaa?
[/quote]
joo, mutten niin kuin skodaistit.
Fillarilla kuten normaalistikin. Jos on surkea sää, saan toivottavasti duunikaverilta kyydin. Mahdollinen ruuhka kyllä siinä tapauksessa vähän hirvittää.
En osallistu mielenilmaukseen, koska en halua lähteä ytimeen tunkemaan. Muutenkin mielenilmaus on vähän hätiköiden kutsttu kasaan, monella menee puurot ja vellit sekaisin, mitä sillä halutaan sanoa. Pidän myös hallituksen esitystä provona. Luultavasti lopullinen tavoite on jotain muuta.
En osallistu mielenilmaukseen vaikka sitä kannatan, olen laiska.
Mutta niin, koulua olis ollu vaan yks tunti joten se peruttiin, kun selvää on että harva jaksaa yhden tunnin takia kouluun itseään ilman julkisia raahata.
Itsepidän ylityövapaan, mutta kuskaan lapsia. Yhtä kouluun ja kahta harrastuksiin. Kannatan mielenilmausta, mutta en halua lähteä ryysimään täältä laidalta.
Pyörällä, toivottavasti ei sada ihan koko aamua putkeen.