Johan PÖSÄhti, huomenna ei munakasta paistella!
PÖrssiSÄhköilijät palvelevat sähköautoissaan ja puhdistavat aurinkopaneeleja minkä ehtivät.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on bensa auto ja kiinteä sähkösopimus.
Oletkin fiksu.
Mitä ne palvelevat? Asiakkaita vai jumalaa?
Bensa-auto, tankattu reilu viikko sitten alle 1,7€/l hinnalla, vielä reilu puoli tankkia jäljellä. Ja kiinteähintainen sähkösoppari, 7,56 snt/kWh kesäkuun puoliväliin asti. Sitten kesäksi taas muutama kuukausi pörssihintaista halpaa sähköä ja talveksi kiinteä.
Olipa hyvä että pesin tänään pyykit.
Ei kai kukaan suunnittele ruoanlaittoa sähkön hinnan mukaan?
Juuri luin että pörssisähköä käyttävien keskihinta oli vuonna 2025 4,9 senttiä/kwh.
terv. bensalla ajeleva kiinteällä sähkösopimuksella 7,99 senttiä/kwh.
Laitan janssoninkiusauksen uuniin ja lämmitän sähkösaunan. Pörssisähkö on. Kela maksaa laskun.
Meillä ei ikinä lämmitetä ruokaa, eikä tehdä mitään, silloin kun sähkön hinta nousee yli 20snt/kwh.
Tänään on pesty pyykkiä ja pyöräytetty astiat koneessa. Huomenna ei sitten tehdäkään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jaa puita pesään.
Se on ilmastonmuutoksen mukaista toimintaa se
Huomisaamuksi on luvattu niin kylmää että jäätyy mulkut kulkusiksi ennen kuin kerkiää työpaikalle.
Tukielättien hekumointi pakkasilmalla Kelan maksaessa sähkön loppuu. Joutuukin elämään kylmässä rahattomana, se kyllä sopii jo tässä vaiheessa.
Naurettaviahan nuo hinnat on. Ei voi mitään.
Sähkön siirtohinnat ja verot on nykyisin kalliimpia kuin itse sähkö. Ryöstöhintoja.
Mulla on bensa auto ja kiinteä sähkösopimus.