Käräjäoikeus hylkäsi Päivi Räsäsen syytteet
Tuli vapauttava tuomio. Hienoa
Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta
Kommentit (1117)
Toivottavasti tästä käynnistetään vanhoillisia uskovaisia vastaan herjauskampanja. Kai homoilla on myös oikeus panetella heitä?
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kun Räsänen, Rowling ja muut ahdasmieliset eukot saavat mellastaa vapaasti, moni joutuu kärsimään aivan turhaan. Nuo eivät lopeta sekoiluaan ennen kuin saavat kunnolla nenilleen.
Wokettajien elämä on yhtä tuskaa, kun kaikki ihmiset eivät olekaan samanlaisia hörhöjä.
Vierailija kirjoitti:
Wokettajana koen pakottavaa tarvetta canceloida jotakin - mitä tahansa.
Mikä on wokettaja?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tästä käynnistetään vanhoillisia uskovaisia vastaan herjauskampanja. Kai homoilla on myös oikeus panetella heitä?
Toki, hinttapulit saa ulista niin paljon kuin huvittaa. Niinhän ne on tehnyt tähänkin asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kun Räsänen, Rowling ja muut ahdasmieliset eukot saavat mellastaa vapaasti, moni joutuu kärsimään aivan turhaan. Nuo eivät lopeta sekoiluaan ennen kuin saavat kunnolla nenilleen.
Suomessa teidät feministilutkat pitäisi vaan laittaa ruotuun tai toimittaa siperiaan
Uusi lempisanasi? Mikähän hikinen peräkammarin minimuna siellä purkaa vähemmistövihaansa 😂
Vierailija kirjoitti:
Mellastaa? Ketkähän niitä ahdasmielisiä melskaajia oikein ovat? Ei maailmaa voida pyörittää mielensäpahoittajien ehdoilla kuitenkaan.
Voitto sananvapaudelle, hieno päivä!
Vierailija kirjoitti:
Haluatko Suomesta samanlaisen maan kuin Venäjästä? Siellä asioista saa olla vain yksi oikea mielipide, muuten tulee turpiin, häkkiä tai sakkoa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on uskonsisaret ja -veljet pantu kunnolla liikkeelle, kun katsoo etusivua. Huhhuh.
Päivi on uusi Spede ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa teidät feministilutkat pitäisi vaan laittaa ruotuun tai toimittaa siperiaan
Uusi lempisanasi? Mikähän hikinen peräkammarin minimuna siellä purkaa vähemmistövihaansa 😂
Minimuna? Nyt meni tosi pahasti ohi.
Minusta tämä oikeudenkäynti oli täysin turha. Veronmaksajien rahoja haaskattiin syyttäjien pakkomielteen tyydyttämiseen. Mieluummin näkisin rikostutkinnan siitä, ovatko jotkut vastuussa Suomen turvallisuuspolitiikan haaksirikosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko Suomesta samanlaisen maan kuin Venäjästä? Siellä asioista saa olla vain yksi oikea mielipide, muuten tulee turpiin, häkkiä tai sakkoa.
Sinä taas Räsästä puolustamalla toimit vanhoillisuskovaisen yhteiskuntamallin puolustajien käsikassarana. Jos Räsäsen jengi olisi vallassa, Suomessa kuolisi naisia laittomiin abortteihin kuten nykyään Puolassa.
Olen Räsäsen kanssa 100% eri mieltä, mutta riemuitsen päätöksestä! Hänellä on oikeus mielipiteisiinsä. Minä jätän ne omaan arvoonsa. Olen ateisti ja varsin LGB-positiivinen hetero.
Eläköön sananvapaus!
Vierailija kirjoitti:
Miksipä ei? Kyllä noita uskiksia ja hihhuleita mielestäni nälvitään ihan säännöllisesti. Sananvapauteen kuuluu oikeus sanoa ikäviäkin juttuja. Se on tietysti eri asia onko ne jutut fiksuja tai edistääkö ne hyvää keskustelua, mutta se on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on uskonsisaret ja -veljet pantu kunnolla liikkeelle, kun katsoo etusivua. Huhhuh.
Jeesus pitää huolta omistaan, hän on lähettänyt ihmiset tukemaan Päiviä. Myös enkelit oli Päivin ympärillä oikeussalissa. Siksi demonit raivosi pää punaisena oikeussalissa, nuo valehtelijat ja vääräntodistuksen antajat joiden isä on saatana itse, kaikkien valheiden isä, hän oli murhaaja alusta alkaen ja ei totuudessa pysy, koska hänessä ei ole totuutta.
oliko se kuiva anoreksikko käppyrä uusi syyttäjä? Toiviainen ainakin jää elkeelle mut en tiiiä kuka se vanha kääkkä oli?
Vierailija kirjoitti:
Olen Räsäsen kanssa 100% eri mieltä, mutta riemuitsen päätöksestä! Hänellä on oikeus mielipiteisiinsä. Minä jätän ne omaan arvoonsa. Olen ateisti ja varsin LGB-positiivinen hetero.
Eläköön sananvapaus!
Täällä sama.
Sananvapautta ei todellakaan kannata pitää itsestäänselvyytenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä taas Räsästä puolustamalla toimit vanhoillisuskovaisen yhteiskuntamallin puolustajien käsikassarana. Jos Räsäsen jengi olisi vallassa, Suomessa kuolisi naisia laittomiin abortteihin kuten nykyään Puolassa.
No Päivi edustaa vähemmistön näkemyksiä. Se hänelle suotakoon. Vääristelet hänen puheitaan ja aikomuksiaan ja visioit hänen päälleen asioita, joita ei ole olemassa eikä tapahtumassa.
Vierailija kirjoitti:
Kampanjahan on jyllännyt jo vuosia. Räsänenkin saanut useita tapp ouhkauksia. Tästäkö sinä olet ylpeä?
Mielestäni oikea ratkaisu, vaikka olen asioista Räsäsen kanssa aivan eri mieltä. Sananvapaudesta ja uskonvapaudesta tulee pitää Suomessa kiinni, vaikka joku pahoittaisikin niistä mielensä.
Itänaapurista voi katsoa miten yhteiskunnalle käy kun sananvapaus ja mielipiteenvapaus katoaa.