Miltä näyttää kaunein ystävänne?
Kaikki kauniita näyttävät oleman somen ihmeellisessä maailmassa. Miltä näyttää todellisen elämän kaunein ystävänne?
Kommentit (18)
Minulla on useampi tavallista paremman näköinen ystävä, mutta eivät he silti samalta näytä kuin sosiaalisessa mediassa.
ap
No, eräs parhaista ystävistäni jota pidän kauniina on 40-vuotias nainen, vähän alle 170 cm, normaalivartaloinen (liikkuu paljon muttei ole mikään tikkulaiha), vaalennetut puolipitkät paksut hiukset, ei kauheasti meikkaa mutta käyttää koruja ja pukeutuu hyvin naisellisesti. Hymyilee ja nauraa paljon, hänestä huokuu ilo ja energisyys.
Vaalea, todella hoikka/timmi, noin 160cm, terävät piirteet, ystävällinen, empaattinen, itsevarma ja iloinen. Tyylikäs. Nuorekas, 30-40 ikävuoden välissä.
Lyhyt, ehkä 155cm. Laiha, mutta muodokas sopivasti. Eksoottisen brune, paksut tummat, pitkähköt hiukset. Tyyni, ehkä vähän ujo, mutta ei kumminkaan. Semmoinen cool.
N 170cm,hoikka, tummat olkapäille ulottuvat paksut hiukset. Kauniit hampaat, hymy ja tummansiniset kauniit silmät. Hyvä iho ja kaunis vartalo. Liioittelematta Hollywood tason kaunotar ja ilman mitään lisäkkeitä tai muokkauksia.
monet ystäväni olivat nuorempana tosi nättejä, mutta nyt päälle kolmenkympin, lapsia tullut ym. Mammautuneet.
Ruskeat silmät, pitkät vaaleat hiukset, pukeutuu klassisesti ja meikkaa kevyesti.
En minä tiedä, en osaa yhtään sanoa kuka ystävistäni olisi kaunein. Omalla tavallaan viehättäviä jokainen, mutta ei mitään supermallin näköisiä.
Ei minulla ole ystäviä, ei rumia eikä kauniita.
Keskipituinen, hoikka, todella tummat hiukset (oma väri), vaalea iho, sellainen lumikkityyppi. Kauniit silmät ja hymy, hänestä jotenkin paistaa ulospäin sellainen valo.
19v. Hoikka mutta silti muodokkaat reidet ja iso takapuoli. Pitkät tummat hiukset, jonkin verran romaniverta äidin puolelta eli sen tyyppisen kasvojenpiirteet.
Vierailija kirjoitti:
19v. Hoikka mutta silti muodokkaat reidet ja iso takapuoli. Pitkät tummat hiukset, jonkin verran romaniverta äidin puolelta eli sen tyyppisen kasvojenpiirteet.
Minkä ikäinen itse olet?
Komea turkki, isot korvat ja tassut.
Eläinystävien joukosta löytyvät kauneimmat.
Hyvä ystäväni on suhteellisen lyhyt, muttei hoikkuutensa ja pitkien raajojensa vuoksi näytä siltä. Hänellä on kauniit, pitkät sormet ja erottuvat solisluut. Hänen kasvonsa ovat neliönmuotoiset, suu pieni, mutta täyteläinen, nenä pieni ja terävä ja silmät suuret ja sielukkaat. Hänellä on tummat silmät ja tuuheat kulmat, ja usein hän meikkaa kevyesti niin, että laittaa vain huulipunaa ja kulmageeliä. Hän on niitä naisia, jotka näyttävät parhaalta kevyessä meikissä. Hänen sukunsa on Karjalasta sekä isän että äidin puolelta, ja hänen ulkonäössään on häivähdys slaavilaista eksotiikkaa. Hän pukeutuu aistillisesti, muttei tyrkysti, ja rakastaa koruja. Lisäksi hän on ihana ihminen.
*kauniilta tai komeilta näyttävät
-ap