Käräjäoikeus hylkäsi Päivi Räsäsen syytteet
Tuli vapauttava tuomio. Hienoa
Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta
Kommentit (1117)
Loukkauksista puheenollen, Kirkopäivien ex-pääsihteeri on kertomansa mukaan tullut loukatuksi nykyisen valtionvaraiministerin toimesta. Nyt vaan valtakunnansyyttäjän toimistoon uutta säpinää.
Te jotka puolustatte "sananvapautta": olisitteko valmis itse asettumaan sen nälvittävän ja poljettavan vähemmistön asemaan? Onko ok, jos huomenna sinä olet tämän "sananvapauden" kohde ja sinun kimppuusi hyökätään joukolla?
winner kirjoitti:
Tämähän on hyvä päätös.
Raamatusta saa siis jokainen hihhuli nostaa yksittäisiä jakeita jokaisen agendan perusteeksi, eikä tarvitse nähdä tai ymmärtää kokonaisuutta. Orjuus ja naisten alisteinen asema sekä alaikäiset vaimohaaremit ja sukurutsa, esikoispoikien uhraaminen sekä ihmisten kivittäminen palaavat yhteiskuntanormeiksi, eikä toksinen feministi kuten Räsänen voi asialle yhtään mitään, koska ylpeyden synnissään halusi paluun vanhaan.Kiitos Päivi! Nobelin palkinto odottaa :D
Niin, eli hörhöt saa jatkossakin hörhöillä raamatunsäkeineen, jos mieli tekee. Kuten vapaassa maassa kuuluukin saada tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Eräs kommentti avasi silmäni. Itselleni kaikki uskonnot on samassa sarjassa. Mutta kristityille heidän uskonto on ainoa oikea elämänkatsomus. Muslimeille se on islam. Mutta niissäkin on omia suuntiaan.
On sullakin elämänkatsomus, jonka katsot olevan paras ja oikea, jonka olet valinnut omaksesi.
Vierailija kirjoitti:
Te jotka puolustatte "sananvapautta": olisitteko valmis itse asettumaan sen nälvittävän ja poljettavan vähemmistön asemaan? Onko ok, jos huomenna sinä olet tämän "sananvapauden" kohde ja sinun kimppuusi hyökätään joukolla?
Kuuluu sanavapauden piiriin, kaikkien mielipiteistä ei tarvitse tykätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kun Räsänen, Rowling ja muut ahdasmieliset eukot saavat mellastaa vapaasti, moni joutuu kärsimään aivan turhaan. Nuo eivät lopeta sekoiluaan ennen kuin saavat kunnolla nenilleen.
Haluatko Suomesta samanlaisen maan kuin Venäjästä? Siellä asioista saa olla vain yksi oikea mielipide, muuten tulee turpiin, häkkiä tai sakkoa.
Sinä taas Räsästä puolustamalla toimit vanhoillisuskovaisen yhteiskuntamallin puolustajien käsikassarana. Jos Räsäsen jengi olisi vallassa, Suomessa kuolisi naisia laittomiin abortteihin kuten nykyään Puolassa.
No Päivi edustaa vähemmistön näkemyksiä. Se hänelle suotakoon. Vääristelet hänen puheitaan ja aikomuksiaan ja visioit hänen päälleen asioita, joita ei ole olemassa eikä tapahtumassa.
Ihanko totta? Yhteiskunnassa olevat pienet aatteelliset vähemmistöt voivat olla hyvin vaarallisia. Kai kannatat myös ääri-izla misteille sananvapautta? Kyllähän nyt mosqeijassa pitää voida julistaa suomalaisille kuolemaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on hyökännyt kenen kimppuun joukolla?
Vierailija kirjoitti:
Ei haukku haavaa tee.
Vierailija kirjoitti:
No mä olen itse seksuaalivähemmistöön kuuluva ja mielestäni ratkaisu on oikea. En pidä Päivin mielipiteistä mutta minusta hänellä on niihin oikeus. Kestän sen oikein hyvin.
Minusta raja ylitetään siinä vaiheessa jos ihmisiä vainotaan henkilökohtaisesti tai jos yllytetään väkivaltaan vähemnistöjä kohtaan. Räsänen ei tehnyt kumpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kun Räsänen, Rowling ja muut ahdasmieliset eukot saavat mellastaa vapaasti, moni joutuu kärsimään aivan turhaan. Nuo eivät lopeta sekoiluaan ennen kuin saavat kunnolla nenilleen.
Haluatko Suomesta samanlaisen maan kuin Venäjästä? Siellä asioista saa olla vain yksi oikea mielipide, muuten tulee turpiin, häkkiä tai sakkoa.
Sinä taas Räsästä puolustamalla toimit vanhoillisuskovaisen yhteiskuntamallin puolustajien käsikassarana. Jos Räsäsen jengi olisi vallassa, Suomessa kuolisi naisia laittomiin abortteihin kuten nykyään Puolassa.
Tästä juuri on kyse. Demokratiassa enemmistö päättää ja JOS abortin kieltämisellä olisi selvä enemmistö, niin se olisi myös laki.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti, ei liikuta pätkääkään muiden kitinät. Noin se asia on muissakin sivistysmaissa, joissa mm. tätä Räsäsen syytettä ei olisi koskaan nostettu. Te sananvapauden vihaajat voitte muuttaa Venäjälle.
Vierailija kirjoitti:
Sananvapautta on tässä tapauksessa harjoittanut Päivi Räsänen. Kenen kimppuun hän on joukolla hyökännyt? Ja niin, olen homo eikä haittaa Räsänen tippaakaan. Eikä "nälvintä ja poljentakaan". Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Olen Räsäsen kanssa 100% eri mieltä, mutta riemuitsen päätöksestä! Hänellä on oikeus mielipiteisiinsä. Minä jätän ne omaan arvoonsa. Olen ateisti ja varsin LGB-positiivinen hetero.
Eläköön sananvapaus!
Miksi pitää kertoa että olet 100% eri mieltä kuin Räsänen.
Yrittänet esittää olevasi fiksumpi. Ateistit ovat ajatuksiltaan rajoittuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Päivi edustaa vähemmistön näkemyksiä. Se hänelle suotakoon. Vääristelet hänen puheitaan ja aikomuksiaan ja visioit hänen päälleen asioita, joita ei ole olemassa eikä tapahtumassa.
Ihanko totta? Yhteiskunnassa olevat pienet aatteelliset vähemmistöt voivat olla hyvin vaarallisia. Kai kannatat myös ääri-izla misteille sananvapautta? Kyllähän nyt mosqeijassa pitää voida julistaa suomalaisille kuolemaa.
Päivi Räsäsen yksityiset mielipiteet homoista ovat eri asia kuin kuvaamasi ääriaate, jossa suunnitellaan ihmisryhmien alistamista ja väkivallantekoja. Yritä sinäkin pitää puheet ja teot erillään äläkä lähde liioittelemaan.
"Päivi Räsänen ei kiihota"
t. Käräjäoikeus
Vierailija kirjoitti:
Aika moni esim. PS puolueaktiivi on sinun sananvapautesi kohde.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä oikeudenkäynti oli täysin turha. Veronmaksajien rahoja haaskattiin syyttäjien pakkomielteen tyydyttämiseen. Mieluummin näkisin rikostutkinnan siitä, ovatko jotkut vastuussa Suomen turvallisuuspolitiikan haaksirikosta.
Kieltämättä oli aika turha, meillä on tuomioistuimissa muutenkin ruuhkaa niin vituttaa tällaiset ideologiset show.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tästä käynnistetään vanhoillisia uskovaisia vastaan herjauskampanja. Kai homoilla on myös oikeus panetella heitä?
Kampanjahan on jyllännyt jo vuosia. Räsänenkin saanut useita tapp ouhkauksia. Tästäkö sinä olet ylpeä?
No oletko itse ylpeä siitä, että Päivi haluaa kaikkien vähemmistöjen kuolemaa kuten Putin?
Vierailija kirjoitti:
Tässä unohdetaan taas yksi perustavanlaatuinen seikka: Räsänen puhui seksuaalisuudesta Raamatun näkemyksen mukaisena. Sehän ei rajoitu koskemaan vain homoja. Eli kyllä mä sanoisin, et jos mennään sen mukaan, et neitsyeenä naimisiin ja koko loppuelämä saman ihmisen kanssa, niin valtaosa menee siihen kategoriaan.
Onko tämä pohdinta tosiaan peräisin tältä vuosisadalta? Ettäkö nainen saa peräti puhua Raamatusta ja se on edistyksellistä? Jumankekka, kyllä on hullun hommaa tuollainen.