Onko kukaan lukenut kirjaa Lorna Byrne: Enkeleitä hiuksissani?
Luin juuri. Lorna on koko elämänsä nähnyt enkeleitä. Hämmentävä kirja...Ei toisen ihmisen kokemusta voi kumota ja mennä sanomaan, että näet harhoja...
Kommentit (395)
Entä jos enkelit, henkioppaat ym. ovat todellisuudessa paholaisen harhautusta? Pimeys voi naamioutua valoksi ja rakkaudeksi vieden ihmisiä harhaan poispäin Jumalasta. Kaikki mikä vaikuttaa lohdulliselta ja rakkaudelliselta ei sitä todellisuudessa ole.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos enkelit, henkioppaat ym. ovat todellisuudessa paholaisen harhautusta? Pimeys voi naamioutua valoksi ja rakkaudeksi vieden ihmisiä harhaan poispäin Jumalasta. Kaikki mikä vaikuttaa lohdulliselta ja rakkaudelliselta ei sitä todellisuudessa ole.
No voi hyvänen aika, kai te nyt jotakin aistitte? Jos mulle kerrotaan jokin asia minkä näen ympäristössäni täysin selkeästi niin silloin sanoisin tälle oppaalle että olet muuten oikeassa.
Jokainen päästänsä terve ymmärtää mikä on oikein ja mikä on väärin.
Itse en ole koskaan elämässäni kärsinyt mistään pahoista ajatuksista liittyen muihin tai liittyen pahantekoon.
Jos joku kaveri sanoisi mulle että mee lyömään tota tyyppiä niin kysyisin että jaa miksi? Tai esimerkiksi sanoisin että hoida itte hommasi tms.
Jos joku opas sanoisi mulle että kysypäs tuolta neuvoa niin osaan itse päätellä haluanko kysyä vain en.
Mulle oppaat ovat kavereita mutta ovat kaiken ohella myös opettaneet asioita joten ymmärrän nämä koettelemukset.
Vierailija kirjoitti:
Enkeliopin tulisi olla samaa oppia mitä on perinteisestikin opetettu elämästä.
Nykyisin olemme kuitenkin saaneet hiljalleen enkeleiltä syvennystä ymmärrykseemme siitä miten paljon enkelit ja muut auttajat oikeasti auttavatkaan meitä elämissämme. Ihan siis käytännön tasolla ja ihan syntymästämme lähtien.
Enkelit ovat kanssamme jokainen hetki ja auttavat meitä oppimaan. Miltähän jo vauvoista mahtaakaan tuntua? Mitä jos enkeli kuiskuttelee vauvan korvaan "äiti" tai "isä" aina sopivilla hetkillä kun äiti tai isä juttelee vauvalle ja kertoo että olen sinun äitisi tai isäsi. Vauva nauraa kun hänelle puhutaan.
Miten me opimmekaan niin nopeasti kaikkia ihania elämän asioita? Opimme kävelemään ja alamme tapailla sanojakin. Oppiminen voi myös hauskaa!
Tuntuuko sinusta joskus että sinulla olisi vahvaa kiinnostumista jotakin tiettyä asiaa kohtaan? Oletko joskus oppinut jonkun asian hyvin helpost
Nostelen tätä vielä. Kiinnostaisiko teitä nämä asiat enemmänkin?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mitä meille siis tapahtuu, tapahtuu tarkoituksella. Ei meitä Jumalasta pois olla käännyttämässä vaan meidän täytyy ottaa vastuu itsestämme ja ajatuksistamme kuten teoistammekin. Meitä koetellaan elämässä myös siksi että oppisimme asioita. Kannattaa ottaa ne sisäiset asiat hyvin vakavasti ja kehittää itseänsä mahdollisimman paljon jos se vain yhtään kiinnostaa, suosittelen itsensä kehittämistä jo oman hyvinvoinnin vuoksi.
Meillä on erilaisia oppaita jotka auttavat meitä erilaisissa asioissa.
Meillä on myös mielikuvitus ja ymmärrys joita voimme käyttää hyvin monella tavalla hyödyksi.
Saatko sinä hyviä inspiraatioita tai oletko hyvä esimerkiksi piirtämään, maalaamaan, hahmottelemaan tai suunnittelemaan asioita? Miten käytät mieltäsi ja mielikuvitustasi avuksesi/hyödyksesi? Onko sinulla työ tai harrastus jonka vuoksi sinun on käytettävä näitä ominaisuuksia hyväksesi? Tms.
Lukekaa Raamattua ja koetelkaa mikä todella on Jumalasta.
Vierailija kirjoitti:
Lukekaa Raamattua ja koetelkaa mikä todella on Jumalasta.
Kaikki on Jumalasta mutta miettikää mikä on hyvä ja mikä paha. Oppimista jo lapsesta lähtien. Tämä täytyisi hyväksyä.
Jumala ei ole tarkoittanut että elämme sisällämme ja tiedostamme sen totuuden mutta esitämme ulospäin ymmärtämätöntä kaiken hyväksyvää hyvää ihmistä. Hyvesignaloinnissa asuu omat vaaransa.
Opetelkaa pyörittelemään asioita mielessänne ja miettikää asioiden hyviä eli positiivisia puolia ja huonoja tai pahoja eli negatiivisia puolia.
Vierailija kirjoitti:
Lorna Byrne varoittaa kirjoissaan pahoista henkistä, jotka käyttävät joka tilaisuuden harhauttaa ihmisiä poispäin Jumalasta. Hän kirjoittaa esim, että pitäisi olla varuillaan ihan tavallisissa tilanteissa, joissa huomaa kokevansa negatiivisia tunteita kuten vaikka katkeruutta tai kateutta jotakuta kohtaan tms. Että ei pidä antautua sellaisten tunteiden valtaan, koska se on paholaisen eksytystä. Pitäisi muistaa pitää varansa ja heti kun huomaa esim alkavansa hautoa vihantunteita, pistää sille stoppi. Minua nämä Lornan ohjeet ovat auttaneet paljon huomaamaan tällaisia taipumuksia itsessäni ja hillitsemään niitä.
Tämä ketju näyttää sisältävän paljon kirjoittelua enkeleistä. Lorna Byrnehän kirjoittaa paljon muustakin kirjoissaan, esim Jumalasta ja Jeesuksesta, paholaisesta, Meitsyt Mariasta, henkimaailmasta, elämästä, kuolemasta, syntymästä, taivaasta jne. Siis vaikka mistä. Näköjään riippuu lukijan omasta taustasta, mistä vinkkelistä sitä lukee. Joku new age hörhö lukee omasta näkökulmastaan ja kristitty omastaan. Lorna itse on katolinen kristitty.
Vierailija kirjoitti:
Olen tämän kommentin kirjoittaja ja tarkennan, että kysyn tätä ihan vilpittömästi pohtien. Olin ennen hyvin kiinnostunut energioista, henkioppaista, meedioista yms, kunnes erinäisten käänteiden kautta aloin kyseenalaistaa ovatko ne oikeasti sitä mitä antavat ymmärtää. Netissä on paljon todistuksia ihmisiltä jotka ovat olleet esim. new agen maailmassa kunnes tulleet ymmärtäneeksi olleensa koko ajan tekemisissä pahuuden kanssa, vaikka luulivat toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lorna Byrne varoittaa kirjoissaan pahoista henkistä, jotka käyttävät joka tilaisuuden harhauttaa ihmisiä poispäin Jumalasta. Hän kirjoittaa esim, että pitäisi olla varuillaan ihan tavallisissa tilanteissa, joissa huomaa kokevansa negatiivisia tunteita kuten vaikka katkeruutta tai kateutta jotakuta kohtaan tms. Että ei pidä antautua sellaisten tunteiden valtaan, koska se on paholaisen eksytystä. Pitäisi muistaa pitää varansa ja heti kun huomaa esim alkavansa hautoa vihantunteita, pistää sille stoppi. Minua nämä Lornan ohjeet ovat auttaneet paljon huomaamaan tällaisia taipumuksia itsessäni ja hillitsemään niitä.
Kyllä, täysin oikein mutta nämä "pahat" henget tulee myös ymmärtää oikein eli ne ovat näitä meidän testauksiamme kuten koettelemuksiammekin.
Omat tunteet ja omat ajatukset kannattaa siis ottaa vakavasti ja tarkasteluun. Ei ole oikein syyttää Jumalaa tai oppaitakaan omista ongelmista.
Kun haluaa ymmärtää kaiken oikein, kehittyy enemmän.
Voimme siis kertoa asioista hyvin erilaisin tavoin. Lornalla on oma tyylinsä mutta minulla taas myös oma tyylini. Asia pysyy kuitenkin samana eli on aitoa ja rehellistä asioista kertomista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tämän kommentin kirjoittaja ja tarkennan, että kysyn tätä ihan vilpittömästi pohtien. Olin ennen hyvin kiinnostunut energioista, henkioppaista, meedioista yms, kunnes erinäisten käänteiden kautta aloin kyseenalaistaa ovatko ne oikeasti sitä mitä antavat ymmärtää. Netissä on paljon todistuksia ihmisiltä jotka ovat olleet esim. new agen maailmassa kunnes tulleet ymmärtäneeksi olleensa koko ajan tekemisissä pahuuden kanssa, vaikka luulivat toisin.
Erittäin hyvää pohdintaa. Lueskele tätäkin ketjua ajatuksella, ketjussa on paljon hyviä asioita eri tavoinkin kerrottuna.
Monet ovat hyvin itserakkaita ja egoistisia muutenkin ja se vaikuttaa heihin kuten heidän elämänkokemukseensakin. Kannattaa ottaa huomioon ihmisten erilaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua loukata kenenkään uskoa. Minulla on itselläkin enkelikokemuksia. Minua on kuultu.
Ehkä kaikkeen ei ole vain vastauksia.Emme saa kaikkeen vastauksia ja kaikki vastaukset jotka saamme, saamme aina juuri oikeaan aikaan. Kaikella on aina tarkoitus.
Ei ole. Maalma on täynnä täysin käsittämätöntä ja perusteetonta kärsimystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän myös oman suojelusenkelini nimen.
Ajatella jos sun suojelusengelin nimi olisi vaikk Ykä tai Jannica
Tai Nacci.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua loukata kenenkään uskoa. Minulla on itselläkin enkelikokemuksia. Minua on kuultu.
Ehkä kaikkeen ei ole vain vastauksia.Emme saa kaikkeen vastauksia ja kaikki vastaukset jotka saamme, saamme aina juuri oikeaan aikaan. Kaikella on aina tarkoitus.
Eikä ole oikeasti. Sinä et vain halua hyväksyä sitä ja ymmärtää tätä todellista elämää kaikilta osin.
Siinä mielessä olen samaa mieltä etten pidä kenenkään kärsimyksestä ja on asioita joita ei edes sitten pysty aina miettimään, halua miettiä tai pysty käsittelemäänkään välttämättä. Toiset eivät pysty koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole oikeasti. Sinä et vain halua hyväksyä sitä ja ymmärtää tätä todellista elämää kaikilta osin.
Siinä mielessä olen samaa mieltä etten pidä kenenkään kärsimyksestä ja on asioita joita ei edes sitten pysty aina miettimään, halua miettiä tai pysty käsittelemäänkään välttämättä. Toiset eivät pysty koskaan.
Sen enempää Lorna kuin Raamattu ei kirjoita, että kaikki olisi ennaltamäärättyä! Jos joku haluaa niin uskoa ja se helpottaa hänen omaa maailmantuskasnsa, niin vapaasti vaan. Kuitenkin esim kristinusko ja Lorna Byrne opettaa, että ihmiset on vapaa tahto ja Jumala ei siihen puutu, saattaa ohjata oikeaan suuntaan, mutta jos ihminen itse haluaa tehdä toisin, niin sitten tekee. Eli kaikki ei tosiaankaan ole ennaltamäärättyä. Yhdessä kirjassa Lorna kuvailee pitkällisesti erilaisia tulevaisuusvaihtoehtoja mm ympäristökriisin näkökulmasta. Että hänelle on näytetty niitä erilaisia ja että se, mikä niistä toteutuu, on ihmisten tekemisen valintoja seurausta. Sen takia hän on ollut aika aktiivinen ilmastokysymyksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi hyvänen aika, kai te nyt jotakin aistitte? Jos mulle kerrotaan jokin asia minkä näen ympäristössäni täysin selkeästi niin silloin sanoisin tälle oppaalle että olet muuten oikeassa.
Jokainen päästänsä terve ymmärtää mikä on oikein ja mikä on väärin.
Itse en ole koskaan elämässäni kärsinyt mistään pahoista ajatuksista liittyen muihin tai liittyen pahantekoon.
Jos joku kaveri sanoisi mulle että mee lyömään tota tyyppiä niin kysyisin että jaa miksi? Tai esimerkiksi sanoisin että hoida itte hommasi tms.
Et oikein ymmärtänyt mitä aiemmassa kommentissa sanottiin/tarkoitettiin. Miten lyömään käskeminen tms olisi valoksi ja rakkaudeksi naamioitumista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jos kristittynä uskovaisena saan oma mielipiteeni sanoa niin Raamatussa varoitetaan paholaisesta juuri "valkeuden vaatteeseen" pukeutuneena eksyttäjänä. Helppohan se on kaikkea selkeästi pahaa ja pimeyttä kavahtaa mutta jos joku näyttää hyvyydeltä muttei ole on se jo hankalampaa.
Mun mielestä on tosi hyvä tietää että enkelit tukevat myös niissä vaikeissa asioissa ja tilanteissa.