Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan lukenut kirjaa Lorna Byrne: Enkeleitä hiuksissani?

Vierailija
29.01.2010 |

Luin juuri. Lorna on koko elämänsä nähnyt enkeleitä. Hämmentävä kirja...Ei toisen ihmisen kokemusta voi kumota ja mennä sanomaan, että näet harhoja...

Kommentit (395)

Vierailija
341/395 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua loukata kenenkään uskoa. Minulla on itselläkin enkelikokemuksia. Minua on kuultu. 

Ehkä kaikkeen ei ole vain vastauksia. 

Emme saa kaikkeen vastauksia ja kaikki vastaukset jotka saamme, saamme aina juuri oikeaan aikaan. Kaikella on aina tarkoitus.

Ei ole. Maalma on täynnä täysin käsittämätöntä ja perusteetonta kärsimystä. 

Eikä ole oikeasti. Sinä et vain halua hyväksyä sitä ja ymmärtää tätä todellista elämää kaikilta osin.

Siinä mielessä olen samaa mieltä etten pidä kenenkään kärsimyksestä ja on asioita joita ei edes sitten pysty aina miettimään, halua miettiä tai pysty käsittelemäänkään välttämättä. Toiset eivät pyst

Lorna on tässäkin oikeassa. Minullekin on oppaat kertoneet henkilökohtaisesti että kaikki ei ole ennalta määrättyä ja määriteltyä ja kyllä, ihmisillä on vapaa tahto valita. Näin se täytyy ihmisille kertoa. Ei ole tarkoitus pelotella Jumalalla, enkeleillä tai muilla oppailla. Henkimaailma on hyvä paikka eikä siellä ole mitään tai ketään jonka tarkoitus olisi aiheuttaa meille ihmisille tai maapallolle pahaa. Kaikki tapahtuu Jumalan toimesta.

Vierailija
342/395 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos enkelit, henkioppaat ym. ovat todellisuudessa paholaisen harhautusta? Pimeys voi naamioutua valoksi ja rakkaudeksi vieden ihmisiä harhaan poispäin Jumalasta. Kaikki mikä vaikuttaa lohdulliselta ja rakkaudelliselta ei sitä todellisuudessa ole.

No voi hyvänen aika, kai te nyt jotakin aistitte? Jos mulle kerrotaan jokin asia minkä näen ympäristössäni täysin selkeästi niin silloin sanoisin tälle oppaalle että olet muuten oikeassa.

Jokainen päästänsä terve ymmärtää mikä on oikein ja mikä on väärin.

Itse en ole koskaan elämässäni kärsinyt mistään pahoista ajatuksista liittyen muihin tai liittyen pahantekoon.

Jos joku kaveri sanoisi mulle että mee lyömään tota tyyppiä niin kysyisin että jaa miksi? Tai esimerkiksi sanoisin että hoida itte hommasi tms.

Et oikein y

Epälooginen kommentti ja muutenkin ohi aiheen. Ei koe tarvetta vastata. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/395 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos enkelit, henkioppaat ym. ovat todellisuudessa paholaisen harhautusta? Pimeys voi naamioutua valoksi ja rakkaudeksi vieden ihmisiä harhaan poispäin Jumalasta. Kaikki mikä vaikuttaa lohdulliselta ja rakkaudelliselta ei sitä todellisuudessa ole.

No voi hyvänen aika, kai te nyt jotakin aistitte? Jos mulle kerrotaan jokin asia minkä näen ympäristössäni täysin selkeästi niin silloin sanoisin tälle oppaalle että olet muuten oikeassa.

Jokainen päästänsä terve ymmärtää mikä on oikein ja mikä on väärin.

Itse en ole koskaan elämässäni kärsinyt mistään pahoista ajatuksista liittyen muihin tai liittyen pahantekoon.

Jos joku kaveri sanoisi mulle että mee lyömään tota tyyppiä niin kysyisin että jaa miksi? Tai esimerkiksi sanoisin että hoida it

En koe piti lukea tässä.

Vierailija
344/395 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kirja oli tämä sekä avasi näitä enkelimaailman asioita taas enemmän. Suosittelen muillekin luettavaksi.

Vierailija
345/395 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni traumataustainen häröilee, kunnes oikea terapia ja tarvittaessa lääkitys hoitaa tasapainoon. 

Vierailija
346/395 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kirja oli tämä sekä avasi näitä enkelimaailman asioita taas enemmän. Suosittelen muillekin luettavaksi.

En tiedä minkä maailman enkkujen kanssa a.o. seurustelee.  Jumalan enkelit eivät ole mitään pikkupiikoja eikä heiltä pyydetä mitään, vaan pyynnöt pitää mennä pääkonttorin kautta.  

Vierailija
347/395 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen myös henkioppaitani ja kaikenlaista muutakin mukavaa, mikä tekee tästä elämästä helpompaa. On ihanaa kun voi aina pyytää Valon oppailta apua ja sitä myös saa! Ei aina ihmisen haluamassa muodossa, mutta meille parhaimmaksi kuitenkin. Meillä ihmisillähän ego monesti sanelee, mitä tahdotaan, Valossa Rakkaus : )

Voi ittu. Ne on demoneita !

Vierailija
348/395 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä minkä maailman enkkujen kanssa a.o. seurustelee.  Jumalan enkelit eivät ole mitään pikkupiikoja eikä heiltä pyydetä mitään, vaan pyynnöt pitää mennä pääkonttorin kautta.  

Ei vaan riittää jos haluaa puhua omalle enkelille, hänhän työskentelee Jumalan alaisuudessa. Valheita ei saisi kylvää.

Vierailija
349/395 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut.Ihmeellinen kirja. Uskonko vai en.?

Vierailija
350/395 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän senkin itse päätät.

Vierailija
351/395 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs on Lornan uusin kirja suomennettuna versiona ja milloin on julkaistu? Tuleekohan vielä uusia häneltä?

Vierailija
352/395 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs on Lornan uusin kirja suomennettuna versiona ja milloin on julkaistu? Tuleekohan vielä uusia häneltä?

Tietääkö joku tähän vastausta?

Vierailija
353/395 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsohan netistä.

Vierailija
354/395 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsohan netistä.

En löytänyt tietoja joten ilmeisestikään ei nyt ole sitten tulossa lisää kai.

Vierailija
355/395 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä uskon.

Vierailija
356/395 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä uskon.

Minäkin uskon, hän vaikuttaa lisäksi ehdottomasti aidolta ihmiseltä.

Vierailija
357/395 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuo kirja,en oo ehtinyt lukea.Esillä on ,että luen.Uskon moniin asioihin..kaikki tuo,yliluonnollinenKin pakosta tullut kiinnostavaksi.Suojelusenkeli on olemassa tunnen,rukouksen voima myös.Ihmeitä sattuu.Enkeli suojelus enkeli ,on joku läheltä.Kerran olimme vaarassa ja autossa oli suojelusenkeli kuskina,vieressä istui paholainen ,se katse kaikki..Kiitos tälle enkelille tapahtui joskus 80-luvulla.

Vierailija
358/395 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tuo kirja,en oo ehtinyt lukea.Esillä on ,että luen.Uskon moniin asioihin..kaikki tuo,yliluonnollinenKin pakosta tullut kiinnostavaksi.Suojelusenkeli on olemassa tunnen,rukouksen voima myös.Ihmeitä sattuu.Enkeli suojelus enkeli ,on joku läheltä.Kerran olimme vaarassa ja autossa oli suojelusenkeli kuskina,vieressä istui paholainen ,se katse kaikki..Kiitos tälle enkelille tapahtui joskus 80-luvulla.

Kannattaa kyllä lukea se kirja. Voit saada siitä paljon hyviä ajatuksia elämään liittyen.

Vierailija
359/395 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kyllä lukea se kirja. Voit saada siitä paljon hyviä ajatuksia elämään liittyen.

Kirjat ovat hyviä ja sopivat ihan jokaiselle luettavaksi. Lornalla on lempeä energia kun hän kirjoittaa.

Vierailija
360/395 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjat ovat hyviä ja sopivat ihan jokaiselle luettavaksi. Lornalla on lempeä energia kun hän kirjoittaa.

Lornan kauneus näkyy edelleenkin ulos asti, hän säteilee iloa ja valoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi