Onko kukaan lukenut kirjaa Lorna Byrne: Enkeleitä hiuksissani?
Luin juuri. Lorna on koko elämänsä nähnyt enkeleitä. Hämmentävä kirja...Ei toisen ihmisen kokemusta voi kumota ja mennä sanomaan, että näet harhoja...
Kommentit (395)
Vierailija kirjoitti:
minäkin olen tuntenut ja kuullut henkiä, mutta minä kutsun niitä nimenomaan hengiksi. En ole uskovainen, joten "enkelit" kuulostaa aika hassulta. Vaikea sitä on omia kokemuksiaankaan silti sivuuttaa varsinkin, kun yhtä oli todistamassa oma lapsenikin samaan aikaan.
Miten olet tuntenut niitä ja mitä olet kuullut?
Vierailija kirjoitti:
Tunnen myös henkioppaitani ja kaikenlaista muutakin mukavaa, mikä tekee tästä elämästä helpompaa. On ihanaa kun voi aina pyytää Valon oppailta apua ja sitä myös saa! Ei aina ihmisen haluamassa muodossa, mutta meille parhaimmaksi kuitenkin. Meillä ihmisillähän ego monesti sanelee, mitä tahdotaan, Valossa Rakkaus : )
Tämä on kyllä totta, tähän uskon itsekin. <3
Vierailija kirjoitti:
Monenlaisia enkelikirjoja olen lukenut, mm. Diana Cooperin kirjoja. Mulla on myös enkelikortit ja silloin tällöin niitä käytän ja olen saanut ihan oikeantuntuisia vastauksia.
Teen käsilläparannusta ja siinä mulla on aina 1-2 parantajaenkeliä mukana. Usein tunnen heidän läsnäolonsa ja joskus asiakaskin tuntee. Joskus tunnen miten enkeli ohjaa kättäni, tunnen siis ihan fyysisesti, että enkelin käsi on omani päällä. Viimeksi eilen asiakas sanoi hoidon lopuksi, että hän tunsi käteni vieressä toisen käden, josta myös tuli lämmintä energiaa häneen.
Enkelit ovat aina läsnä, meidän tarvitsee vain kutsua heitä ja pyytää heidän apuaan. Mutta he eivät voi auttaa, ellemme pyydä. Kannattaa ottaa tavaksi pyytää apua enkeleiltä, elämä muuttuu täysin! :)
Energian tunteminen onkin mielenkiintoista. Minäkin olen tuntenut, olen myös tuntenut muunlaisia kosketuksia sekä halauksenkin joskus.
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko, miten alunalkaen tulit uskoneesi enkeleihin? Mitä tapahtui, miten uskosi syntyi?
Onko sinulla muuta kerrottavaa enkeleistä kuin mitä Lorna kirjoittaa, vai oletko kaikista asioista samaa mieltä?
Minua hieman häiritsi, koska hän ei ottanut kantaa pahuuteen, siihen, miksi toiset kärsivät. En jaksa uskoa, että kaikki on niin positiivista kuin hän puhuu. Kyllähän Lorna puhui Saatanasta, mutta ei siitä, miten tämä vaikuttaa tavallisiin ihmisiin.
ap
Kaikkeen hänkään ei ota kantaa, se varmaankin johtuu ajan kuvasta. Tämä yhteiskunta ei ole ollut vastaanottavainen täydelle totuudelle. Saatanaa ei ole olemassa hengen tasolla joten ei tarvitse pelätä ihmisenä mitään pahuutta sieltä käsin annettuna.
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut niin monia kirjoja. Nimi vain jäi mieleen ja muistan, että kirja oli ihan ok, mutta ei mitenkään erityinen.
Tutustuin enkeleihin n. 15 v sitten, olin kuuntelemassa jotain esitelmää aiheesta. En muista enää kuka esitelmöi, saattoi olla itse Diana Cooperkin, joku ulkomaalainen se oli. Siitä sain kipinän lukea lisää, käydä enkeli-illoissa yms. Vuosiin ei tapahtunut mitään, en osannut ottaa yhteyttä enkeleihin, eikä uskoni ollut kovin vahva, luovutin helpolla, jos en heti saanut vastausta.
Muutama vuosi sitten alkoi tapahtua. Opin kutsumaan enkeleitä ja pyytämään heiltä apua. Aloitin pienestä ja kun sain vastauksia ja apua siirryin isompiin asioihin. Näin uskoni on koko ajan kasvanut ja vahvistunut. Enkelit näen väreinä ja tunnen hyvin voimakkaasti heidän läsnäolonsa, joka on erittäin rauhoittava ja rakkaudellinen.
Itse ajattelen, että ihmiset kärsivät, koska he tekevät pahaa sanoillaan ja teoillaan ja ajattele
Ihminen ei synny kuolemansa jälkeen uudelleen ihmiseksi tai muuksikaan olennoksi vaan se uudestisyntyminen tarkoittaa sitä ihmisen kehittymistä ja/tai uudistumista.
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut niin monia kirjoja. Nimi vain jäi mieleen ja muistan, että kirja oli ihan ok, mutta ei mitenkään erityinen.
Tutustuin enkeleihin n. 15 v sitten, olin kuuntelemassa jotain esitelmää aiheesta. En muista enää kuka esitelmöi, saattoi olla itse Diana Cooperkin, joku ulkomaalainen se oli. Siitä sain kipinän lukea lisää, käydä enkeli-illoissa yms. Vuosiin ei tapahtunut mitään, en osannut ottaa yhteyttä enkeleihin, eikä uskoni ollut kovin vahva, luovutin helpolla, jos en heti saanut vastausta.
Muutama vuosi sitten alkoi tapahtua. Opin kutsumaan enkeleitä ja pyytämään heiltä apua. Aloitin pienestä ja kun sain vastauksia ja apua siirryin isompiin asioihin. Näin uskoni on koko ajan kasvanut ja vahvistunut. Enkelit näen väreinä ja tunnen hyvin voimakkaasti heidän läsnäolonsa, joka on erittäin rauhoittava ja rakkaudellinen.
Itse ajattelen, että ihmiset kärsivät, koska he tekevät pahaa sanoillaan ja
Varmastikin tavallaan ja sitä miten se pahuus vaikuttaa ihan kaikkiin sekä koko elämään muutenkin.
Helposti voi. Jos joku näkee enkeleitä, niin harhoja ne on. Tai näkijällä muuten pahoja mt-ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Helposti voi. Jos joku näkee enkeleitä, niin harhoja ne on. Tai näkijällä muuten pahoja mt-ongelmia.
Ei se nyt pidä paikkaansa, sinä haluat olla ilkeä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos viesteistäsi. Mitenköhän minä oppisi näkemään enkeleitä:-). Tai jopa tietämään oman suojelusenkelin nimen, kuten kakkonen sanoi tietävänsä.
Ymmärrän tämän puolen täysin, eli ihmisen vapaan tahdon ja valinnanvapauden.
Kun nostin esiin tuon pahuuden, niin puhuin siitä pahuudesta, mitä muut ihmiset tekevät esim. lapsille. Puhuin pahuuden kohteeksi joutumisesta.
ap
Enkeleitä ei voi oppia näkemään, sopii vain toivoa pystyvänsä näkemään. Kaikki kehitys tapahtuu luonnollisesti mutta kaikki eivät siltikään näe koskaan enkeleitä tai mitään muutakaan.
Voi vaikka hiljentyä ja laittaa silmät kiinni. Sitten vain on ja odottaa näkeekö tai esimerkiksi kuuleeko, saako jotakin tietoa mieleensä yms.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että pahuuden kohteena oleminen on myös näitä valittuja olosuhteita. Sielut voivat sopia yhdessä, että otamme tällaisen oppiläksyn tähän elämään. Toisen pitää oppia olemaan tekemättä tätä pahaa, mutta jos hän sitä tekee, tämä toinen on sen kohde omasta valinnastaan. Jos tekijä ei tee pahaa, vaan oppii olemaan sitä tekemättä, hän on kehittynyt askeleen eteenpäin. Kohde on jo asettunut "uhriksi", joten hänkin on jo pienen askeleen kehittyneempi. Hän voi valita seuraavassa elämässään jonkin muun tavan kehittyä.
Eli pahantekeminen ei ole tarkoitus, päinvastoin, mutta tässä tulee taas se valinnanvapaus.
Kun olet liikkeellä vilpittömällä mielellä, saat kyllä enkeleiltä vastauksia. Mutta älä kiirehdi, kaikki tulee aikanaan...tapaat oikeita ihmisiä, menet oikeille kursseille, luennoille, löydät oikeita kirjoja ja vähitellen luot mielesi sellaiseksi, että olet valmis vastaanottamaan enkeleiden viestit ja avun.
Ihan hyvä kommentti.
Sielut eivät kuitenkaan oikeasti itse valitse mitään oppiläksyjä eikä ihminen ole tietoinen elämässään kaikesta siitä mikä hänen kohdalleen on varattu ja suunniteltu jo valmiiksi.
Tarinat ovat kuitenkin eri asia ja asioita voi kertoa tarinallisesti monellakin eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Aikaisemmin sain lohdutusta ja apua kun pyydin, mutta nyt jää ontto, tyhjä olo ja tuntuu, ettei apua ole saatavilla. Edes lohdutusta ja sielun rauhaa en koe enää saavani.
Mistä tämä johtuu? Mitä olen tehnyt väärin?
Elämässä tulee erilaisia vaiheita mutta ketään ei hylätä koskaan jäämään yksin vaan kyseessä on hetki jolloin täytyy potea niitä ikäviäkin olotiloja sekä tunteita. Itse kuitenkin tietää mistä on kysymys. Kannattaa ottaa nämä hetket apuna itselle eikä ajatella että olisi tehnyt jotakin väärin.
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut lähes kaikki hänen kirjansa. Suosittelen lukemaan etenkin jos kiinnostaa hänen elämänsä yhdessä enkeltensä kanssa. Itse sain ainakin hyvin kiinni siitä kuinka hän kommunikoi enkeltensä kanssa päivittäin. Samalla yllätyin siitä kuinka rehellisesti hän kertoi elämästänsä myös haasteiden ja vaikeuksien osalta. Todella hyviä kirjoja!
No kyllä pidin mielenkiintoisena näitä kirjoja minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Ennenkuin ottaa jutut ihan tosissaan, kannattaa lukaista huolella tämä kirjoitus:
---
Ihan mielenkiintoinen kirjoitus, huolestuin vain kirjoittajan totaalisesta suunnanmuutoksesta ja lopuksi petyin vielä kaikesta kirjailijan syyllistämisestä ja arvostelemisestakin.
Kirjoittaja on ymmärtänyt asioita väärin ja alkanut vääntelemään vielä totuuksiakin.
Selkeää on kirjoittajan oma pettymys johon hän on tarvinnut lohtua ja saanutkin tukea jälleen myös harhaanjohtavilta ihmisiltä.
Kirjoittaja olisi tarvinnut tasapainoista tukea joka olisi voinut tukea häntä jo tämän prosessin alussa sillä hän oli tehnyt ihan itse hyviä ja positiivisia havaintoja kirjailijasta ja hänen kauttaan enkeleistä sekä koko henkimaailmasta.
Olen itsekin näkijä jolle oppaat puhuvat ja ymmärrän elämää enkelten kanssa todellakin hyvin.
Olisi mielenkiintoista päästä puhumaan näistäkin asioista enemmän ja uskaltaisin ottaa jopa kantaa näihin linkin kirjoituksessa viitattuihin asioihin.
Kykenisin tuomaan tukea asioihin ja selkeyttämään monenlaisia ajatuksia liittyen enkeleihin ja henkimaailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennenkuin ottaa jutut ihan tosissaan, kannattaa lukaista huolella tämä kirjoitus:
---
Ihan mielenkiintoinen kirjoitus, huolestuin vain kirjoittajan totaalisesta suunnanmuutoksesta ja lopuksi petyin vielä kaikesta kirjailijan syyllistämisestä ja arvostelemisestakin.
Kirjoittaja on ymmärtänyt asioita väärin ja alkanut vääntelemään vielä totuuksiakin.
Selkeää on kirjoittajan oma pettymys johon hän on tarvinnut lohtua ja saanutkin tukea jälleen myös harhaanjohtavilta ihmisiltä.
Kirjoittaja olisi tarvinnut tasapainoista tukea joka olisi voinut tukea häntä jo tämän prosessin alussa sillä hän oli tehnyt ihan itse hyviä ja positiivisia havaintoja kirjailijasta ja hänen kauttaan enkeleistä sekä koko henkimaailmasta.
Olen itsekin näkijä jolle oppaat puhuvat ja ymmärrän elämää enkelten kanssa todellakin hyvin.
Olisi mielen
Linkki löytyy sivun 8 alkupuolelta, jostakin syystä kommenttia ei saanut julkaistua linkin kanssa yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni häiritsee se kun Raamatun mukaan kuolleiden sieluilla ei pitäisi olla enää yhteyttä tähän maailmaan, että jos joku näkee kuolleiden henkiä niin tämän näkevän pitäs jokane koetella et kenen lähettämä olet..
Kuolleilla ei olekaan samanlaista yhteyttä tähän maailmaan kuin enkeleillä sillä kuolleet eli henget saavat tehdä yhteistyötä ihmisten kanssa vain luojamme näin salliessa. Emme me tarvitse heitä enää, he ovat jo työnsä tehneet. Joten kaikki ihmisten kokemukset ovat samaten sallittuja. Luojamme koettelee meitä elämässä mutta joskus on koeteltu esimerkiksi näkijöiden intentiota työtänsä kohtaan sillä jokainen joka haluaa välittää tietoa tai viestejä henkimaailmasta on tehtävä kunniallista työtä. Luoja saattaa sallia meidän myös mokailla mutta vastuu on aina kannettava joten kannattaa myös kyseenalaistaa tekijöiden motiiveja.
Nykyisin ei olekaan niin paljon selvänäkijöitä, tulkitsijoita tai meedioita esimerkiksi. Tässä ajassa on ollut pahuutta sekä kielteisyyttä ihan liian paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut hänen kirjojaan mutta ensimmäisen kirjan jälkeen tulleet ovat olleet sekavampia. en tiedä mitä ajatella tuosta enkelijutusta. vähän pelottaviakin mielestäni. onko joku tavannut lornan kun kiertää maailmaa ja käynyt suomessakin?
Monia pelottaa totuus elämästä sillä ei ole tarkoitus että enkelit pelastavat meidät elämältä. Ei todellakaan, kenenkään tietä ei siloiteta tarpeettomasti. Olemme ihmisiä. Enkelit palvelevat Jumalaa ja hänen tahtoansa, ei ihmisen tahtoa tai mielihaluja. Tästä syystä kyllästyin itsekin kaikkiin enkeli-ihmisiin sillä he julistavat väärää ilosanomaa. Kukaan ei saa ilmaiseksi mitään vain siksi että rukoilee enkeleiltä. Kannattaa kyseenalaistaa asioita. Monet vain haluavat päästä helpolla ja saada helposti kaikkea itsellensä ilman työtä.
Hyvin rehellisesti kerrottu. Täytyisi vain tunnistaa ne aidot ihmiset kaiken seasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miten voi tietää saaavansa enkeliapua?
Tilanteita on paljon. Lähtisin siitä mihin apua tarvitsee. Monikaan ei välttämättä ymmärrä johdatusta tai hyväksy sitä apua joka hänelle tuodaan. Monet myös odottavat hieman liikoja. Aiheesta olisi mielenkiintoista tietenkin keskustella. Tiedon jakaminen auttaisi jokaista.
Narsismi vaikuttaa asioihin, kaikki tulisi saada menemään kuten vain itse haluaa eikä suhtautumiskykyä löydy juurikaan.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos enkelit, henkioppaat ym. ovat todellisuudessa paholaisen harhautusta? Pimeys voi naamioutua valoksi ja rakkaudeksi vieden ihmisiä harhaan poispäin Jumalasta. Kaikki mikä vaikuttaa lohdulliselta ja rakkaudelliselta ei sitä todellisuudessa ole.
Ei ole henkimaailmassa mitään pahaa mutta meitä voidaan testata itsemme kautta kuten muidenkin ihmisten kautta. Tästäkin syystä elämässä täytyy oppia olemaan fiksu ja oppia suojelemaan itseänsä vaaroilta. Kun oppia karttuu niin selviytyy aina vain paremmin elämästä. Lapsille kannattaa opettaa asioita jotta heidän olisi turvallisempi kulkea kun itsenäistyvät.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on erilaisia oppaita jotka auttavat meitä erilaisissa asioissa.
Meillä on myös mielikuvitus ja ymmärrys joita voimme käyttää hyvin monella tavalla hyödyksi.
Saatko sinä hyviä inspiraatioita tai oletko hyvä esimerkiksi piirtämään, maalaamaan, hahmottelemaan tai suunnittelemaan asioita? Miten käytät mieltäsi ja mielikuvitustasi avuksesi/hyödyksesi? Onko sinulla työ tai harrastus jonka vuoksi sinun on käytettävä näitä ominaisuuksia hyväksesi? Tms.
Nostan tätä vähän.
Olen yrittänyt kysyä mielessäni myös omani nimeä mutta en saa vastauksia.