Onko kukaan lukenut kirjaa Lorna Byrne: Enkeleitä hiuksissani?
Luin juuri. Lorna on koko elämänsä nähnyt enkeleitä. Hämmentävä kirja...Ei toisen ihmisen kokemusta voi kumota ja mennä sanomaan, että näet harhoja...
Kommentit (395)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku yleisöstä kysyi, missä on maailman kaikkien kurjimpien suojelusenkelit? Esimerkiksi Intian slummien lapsilla tai lapsikaupan uhreilla.
Lorna vastasi vain, että Enkeleitä pitää pyytää.Enkeleihin on helppo uskoa, kun sopivat omaan elämään.
En ymmärtänyt tätä asiaa? Mikä oli siis tämän kysymyksen ydin? Enkelit ovat kanssamme koko ajan mutta valitettavasti he eivät mahda meidän oloillemme mitään mutta he tukevat meistä jokaista. Ihmiset toimivat itse yhteiskuntana ja määrittelevät myös nämä olosuhteet. Meidän tulisi yhdessä edistää tervehenkisempää elämää eikä päinvastoin.
Maailmassa on todella paljon köyhyyttä ja kurjuutta. Mietin vain, miten minä valkoihoinen hyvintoimeentuleva suomalainen olisin enemmän enkelien arvoinen kuin tumma slummin lapsi intiassa
Valitettavasti olosuhteita on erilaisia. Jokainen ihminen on yhtä arvokas ja aivan jokaisella on matkassansa koko ajan oma suojelusenkeli. Ajattele, aivan koko ajan kanssasi on sinun oma enkelisi. Sinä voit puhua mielessäsi tai ääneenkin hänelle. Joskus saatat saada vastauksiakin! Useasti ajattelemme että muut kärsivät vain siksi että heidän elämänsä on erilaista mutta se ei aina olekaan niin, me itse vain saatamme murehtia muiden elämää liian paljon.
Vierailija kirjoitti:
En halua loukata kenenkään uskoa. Minulla on itselläkin enkelikokemuksia. Minua on kuultu.
Ehkä kaikkeen ei ole vain vastauksia.
Emme saa kaikkeen vastauksia ja kaikki vastaukset jotka saamme, saamme aina juuri oikeaan aikaan. Kaikella on aina tarkoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua loukata kenenkään uskoa. Minulla on itselläkin enkelikokemuksia. Minua on kuultu.
Ehkä kaikkeen ei ole vain vastauksia.Emme saa kaikkeen vastauksia ja kaikki vastaukset jotka saamme, saamme aina juuri oikeaan aikaan. Kaikella on aina tarkoitus.
Tämä täytyy hyväksyä, olemme liian janoisia sekä uteliaita. Meille ei aina voi kertoa kaikkea myöskään siksi että Jumalalla on suunnitelmia eikä hän voi paljastaa meille kaikkea. Täytyy siis olla tarkkaavainen ja elää tätä elämää. Jos tietäisimme kaiken, olisiko se edes hyväksi? Ihminen ei ehkä pystyisi käsittelemään sitä kaikkea tietoa liittyen elämäämme, nytkin huomaa kuinka ihmiset kipuilevat tätä kaikkea mitä maailmassa tapahtuu koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen myös henkioppaitani ja kaikenlaista muutakin mukavaa, mikä tekee tästä elämästä helpompaa. On ihanaa kun voi aina pyytää Valon oppailta apua ja sitä myös saa! Ei aina ihmisen haluamassa muodossa, mutta meille parhaimmaksi kuitenkin. Meillä ihmisillähän ego monesti sanelee, mitä tahdotaan, Valossa Rakkaus : )
Tarkoitetaanko henkioppailla henkiä jotka ovat oppaitasi vai sinun henkilökohtaisia omia oppaitasi/auttajiasi? Henkiopas on alkuperäisesti edesmennyt ihminen joka auttaa hengen muodossa eli on henki siis.
Henkiopastakin käytetään nykyisin kun tarkoitetaan näitä enkelioppaita.
Kanavoinnissa kirjoittamalla on vähän tuo sama, sen energian tuntee kun se ns. tarraa kiinni käteen ja käsi alkaa liikkumaan ilman että itse kirjoittaa kättänsä liikuttamalla. Jännintä on se kun teksti on yllätys.
Oletteko kokeilleet tätä tapaa tuoda viestit esiin?
Vierailija kirjoitti:
Kanavoinnissa kirjoittamalla on vähän tuo sama, sen energian tuntee kun se ns. tarraa kiinni käteen ja käsi alkaa liikkumaan ilman että itse kirjoittaa kättänsä liikuttamalla. Jännintä on se kun teksti on yllätys.
Kanavoimalla voi myös piirtää kuulemma.
Kyllä voikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sitäkin tehdä. Puhuakin pystyy samalla ideologialla. Tietoakin voi ottaa vastaan mieleensä tai kirjoittaa esimerkiksi.
Kyllä voi.
Minä luin n 15 v sitten. Hyvä kirja oli. Jäin uskomaan, että hän näkee enkeleitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Energiaa voi myös tunnustella. Tätäkin on opetettu, voi kokea mielenkiintoisia hetkiä. Energiaa voi todellakin tuntea mielenkiintoisin tavoin!
Olen käynyt aiheeseen liittyen kurssejakin muutamia ihan vain mielenkiinnosta aiheeseen. Suosittelen jos yhtään kiinnostaa. Kaikesta oppii paljon, kaikki kurssit eivät ole niin kovin kalliita, otin harrastusmielessä kokeiltavakseni erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni häiritsee se kun Raamatun mukaan kuolleiden sieluilla ei pitäisi olla enää yhteyttä tähän maailmaan, että jos joku näkee kuolleiden henkiä niin tämän näkevän pitäs jokane koetella et kenen lähettämä olet..
Kuolleilla ei olekaan samanlaista yhteyttä tähän maailmaan kuin enkeleillä sillä kuolleet eli henget saavat tehdä yhteistyötä ihmisten kanssa vain luojamme näin salliessa. Emme me tarvitse heitä enää, he ovat jo työnsä tehneet. Joten kaikki ihmisten kokemukset ovat samaten sallittuja. Luojamme koettelee meitä elämässä mutta joskus on koeteltu esimerkiksi näkijöiden intentiota työtänsä kohtaan sillä jokainen joka haluaa välittää tietoa tai viestejä henkimaailmasta on tehtävä kunniallista työtä. Luoja saattaa sallia meidän myös mokailla mutta vastuu on aina kannettava joten kannattaa myös kyseenalaistaa tekijöiden motiiveja.
Hyvä vastaus kyllä.
Ihan me ihmiset myös ilman omaa tietämystämme olemme viestin- ja neuvonantajia toisillemme.
Joskus vain tulee pakottava tarve sanoa toiselle jotain( hyvää)Tai joku kuulee vahingossa keskustelustamme juuri sen vastauksen itseään askarruttaneeseen ongelmaansa.
Olemme yhteydessä toisiimme jokainen,henkisesti= energeettisesti.
Toimimme myös toistemme suojelusenkeleinä olemalla oikeassa paikassa oikeaan aikaan.
Silloin kun ihmisen on aika vaihtaa "maisemaa",suojelua ei ole.
Olen käynyt Lornan tilaisuuksissa aikoinaan ja lukenut hänen kaikki kirjansa. Itse uskon hänen puhuvan totta, mutta eihän sitä voi 100% koskaan tietää. Sellaisissa tilanteissa käytän arviointikeinona, että aikaansaako tämä ihminen puheillaan hyvää vai pahaa. Eli Raamatun mukaan, että "hedelmistään puu tunnetaan". Omassa elämässäni Lornan kirjat ovat aiheuttaneet ainoastaan hyvää ja lähentäneet myös suhdetta Jumalaan, joten se riittää minulle.
Vierailija kirjoitti:
Ihan me ihmiset myös ilman omaa tietämystämme olemme viestin- ja neuvonantajia toisillemme.
Joskus vain tulee pakottava tarve sanoa toiselle jotain( hyvää)Tai joku kuulee vahingossa keskustelustamme juuri sen vastauksen itseään askarruttaneeseen ongelmaansa.
Olemme yhteydessä toisiimme jokainen,henkisesti= energeettisesti.
Toimimme myös toistemme suojelusenkeleinä olemalla oikeassa paikassa oikeaan aikaan.
Silloin kun ihmisen on aika vaihtaa "maisemaa",suojelua ei ole.
Selvennän muutamaa kohtaa, se henkinen/energeettinen yhteys on energiatson kautta ja tietysti elämme yhteisönä joten olemme täällä normaalissakin elämässä yhteydessä erilaisin tavoin. Emme kaikki sillä tavalla toisiimme koska emme ole elämässäkään kaikki vuorovaikutuksessa toistemme kanssa.
Voimme toimia toistemme suojelusenkeleinä auttamalla ja pelastamallakin erilaisin tavoin toisiamme tilanteista ja pulmista.
Saatamme puhua ääneen asioita joilla on merkitystä enemmän kuin itse ymmärrämme ja opimme toisiltamme.
Jos tarkoitat maiseman vaihtamisella kuolemaa niin tottakai suojelus on silloinkin, enkelimme ovat läsnä kun siirrymme henkimaailmaan. Kuolemalta eivät pelasta jos on tarkoitus kuolla kuten me tietysti jokainen kuolemmekin kun on aika.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt Lornan tilaisuuksissa aikoinaan ja lukenut hänen kaikki kirjansa. Itse uskon hänen puhuvan totta, mutta eihän sitä voi 100% koskaan tietää. Sellaisissa tilanteissa käytän arviointikeinona, että aikaansaako tämä ihminen puheillaan hyvää vai pahaa. Eli Raamatun mukaan, että "hedelmistään puu tunnetaan". Omassa elämässäni Lornan kirjat ovat aiheuttaneet ainoastaan hyvää ja lähentäneet myös suhdetta Jumalaan, joten se riittää minulle.
Ihan hyvä ajatus. Arvostus on säilyttävä, liian moni ajattelee heti muista kaikkea ikävää ja valheellista automaattisesti.
Vierailija kirjoitti:
Enkeleitä ei ole. Jumala on.
Kyllä enkeleitä on, he työskentelevät Jumalan alaisuudessa. Meillä on aina läsnä oma suojelusenkelimme. He tekevät tätä käytännön työtä meidän ihmisten kanssa ja valvovat että elämämme sujuu kuten kuuluu sujua.
Vierailija kirjoitti:
#naiset
#kirjallisuus
🤣
Kannattaa kuunnella niitä höpsähtäneitä naisia. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku yleisöstä kysyi, missä on maailman kaikkien kurjimpien suojelusenkelit? Esimerkiksi Intian slummien lapsilla tai lapsikaupan uhreilla.
Lorna vastasi vain, että Enkeleitä pitää pyytää.Enkeleihin on helppo uskoa, kun sopivat omaan elämään.
En ymmärtänyt tätä asiaa? Mikä oli siis tämän kysymyksen ydin? Enkelit ovat kanssamme koko ajan mutta valitettavasti he eivät mahda meidän oloillemme mitään mutta he tukevat meistä jokaista. Ihmiset toimivat itse yhteiskuntana ja määrittelevät myös nämä olosuhteet. Meidän tulisi yhdessä edistää tervehenkisempää elämää eikä päinvastoin.
Maailmassa on todella paljon köyhyyttä ja kurjuutta. Mietin vain, miten minä valkoihoinen hyvintoimeentuleva suomalainen olisin enemmän
Kysyn kyllä Jeesukselta enkä suojelus- tai muulta enkeliltä.
Ehkä kaikkeen ei ole vain vastauksia.