JUOKSUTRIKOOT arkikäytössä
Mitä mieltä olet kun Naiset käyttävät juoksutrikoita arkikäytössä??! Sen ymmärrän kun ne on päällä juoksulenkillä, mutta kun niitä alkaa olla jo koulussa naisilla päällä (yliopsto/AMK-koulutus), työpaikoilla, vapaa-aikana, ostosreissuilla ja myös lomamatkoilla. Nyt alkaa jo mennä hermot, sen käsittää kyllä jos on kuntosalilla ja juoksulenkillä, mut nyt myös jo kotioloissa..... Kommetteja kehiin...
Kommentit (322)
Vierailija kirjoitti:
Keskiaikana miehillä oli legginsit aina.
Olisipa vieläkin miesten sallittua pukeutua legginsseihin. T. Mies jolla aina kotona legginssit, ei parempia housuja ole
Jos edes käytettäisiin noitten housujen kanssa jotain tunikaa tai pitkää takkia puseroa.
Vierailija kirjoitti:
Jos edes käytettäisiin noitten housujen kanssa jotain tunikaa tai pitkää takkia puseroa.
Se pilaisi sporttisen vaikutelman
Vierailija kirjoitti:
Tuulihousut, collegehousut ja verkkarit ovat sallittuja arkikäytössä. Miksi siis juoksutrikoot eivät olisi?
Juoksutrikoot on pervot kaikkialla muualla kuin juoksuradalla. Ei minua kiinnosta nähdä sun alkkareiden väriä metroportaissa kun ne kuultaa läpi. Kulje suoraan alkkareissan jos haluut niitä esitellä.
Kyllä v*tuttaa, kun vaimolla on jatkuvasti nuo housut jalassa ja stringit kuultaa kaikelle kansalle..
Tälle muoti-ilmiölle ei tunnu loppua näkyvän. Entistä enemmän näkee ruokakaupassakin naisia juoksuhousuissa. Miehilläkin yleistynyt.
Harva on juoksutrikoissa hyvännäköinen, kauniskaan nainen, mutta minulle on aivan sama, miten joku toinen pukeutuu.
Voi kuule niitä naisia juoksu/salitrikoissa näkee nykyisin jo yökerhoissa ja tasokkaissa ravintoloissakin.
PerC ja qamelinvarvas pitää tuoda esille katsos. Niillä housuilla se onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuulihousut, collegehousut ja verkkarit ovat sallittuja arkikäytössä. Miksi siis juoksutrikoot eivät olisi?
Juoksutrikoot on pervot kaikkialla muualla kuin juoksuradalla. Ei minua kiinnosta nähdä sun alkkareiden väriä metroportaissa kun ne kuultaa läpi. Kulje suoraan alkkareissan jos haluut niitä esitellä.
En halua esitellä. Käytän juoksutrikoita, koska ovat niin mukavat. Jos alkkarit näkyy, niin älä katso.
Mua ei haittaa että juoksutrikoita käyttää nuoret tytöt ja naiset kaupungilla, mutta miesten päällä ne näyttävät typeriltä muuten kun urheillessa.
Kuolisin kyllä nauruun jos mun mies laittais sellaset jalkaan kun oltais lähdössä esim. kauppaan.
Itse käytän kotona tai lenkillä.
Kiva kun näkyy, menee ainakin mukavammin kassajonossa/bussipysäkillä näinä trikoopeppuja kuolaten ;)
t. Setämies 34v
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun näkyy, menee ainakin mukavammin kassajonossa/bussipysäkillä näinä trikoopeppuja kuolaten ;)
t. Setämies 34v
Siis aikakin..
t. Setämies 34v
Kaikkein eniten häiritsee naiset, jotka pukeutuu. Siis mikä näitä vaivaa?!? Oikeesti!
Isoin ongelma on kuitenkin naiset. Miksi ootte olemassa, kun teette kaiken aina väärin!!
Urheiluvaatteet urheillessa, työvaatteet töissä.
Toisaalta näkeehän kaupungilla joskus aikuisia miehiäkin huppareissa, lippiksissä tai collegehousuissa.
Vierailija kirjoitti:
Minun puolestani pukeutukoot ihmiset miten lystäävät.
Oletko samaa mieltä jos miehet alkavat kulkea beigeissä ja vaalean sinisissä pappakalsareissa julkisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käsitä, mitä pervoa niissä on. Eivät trikoot yleensä edes imartele, sillä aika haastavaa on saada peppu näyttämään niissä hyvältä. Jos taas alkkarit vähän kuultaa lävitse, niin mitä merkitystä sillä on. Hyvin harvoin ainakin itse näen kenenkään alkkareita trikoiden läpi. Trikoot on mukavat ja leppoisat päällä, ja koska jossain vaiheessa kuitenkin menen salille, puen ne usein jo heti aamusta päälle.
Käytän ja se ei kuulu kellekkään pätkääkään näkyykö mulla mummopikkarit vai stringit.