Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JUOKSUTRIKOOT arkikäytössä

Vierailija
14.09.2015 |

Mitä mieltä olet kun Naiset käyttävät juoksutrikoita arkikäytössä??! Sen ymmärrän kun ne on päällä juoksulenkillä, mutta kun niitä alkaa olla jo koulussa naisilla päällä (yliopsto/AMK-koulutus), työpaikoilla, vapaa-aikana, ostosreissuilla ja myös lomamatkoilla. Nyt alkaa jo mennä hermot, sen käsittää kyllä jos on kuntosalilla ja juoksulenkillä, mut nyt myös jo kotioloissa..... Kommetteja kehiin...

Kommentit (322)

Vierailija
221/322 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän ja se ei kuulu kellekkään pätkääkään näkyykö mulla mummopikkarit vai stringit.

Vierailija
222/322 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiaikana miehillä oli legginsit aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/322 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskiaikana miehillä oli legginsit aina.

Olisipa vieläkin miesten sallittua pukeutua legginsseihin. T. Mies jolla aina kotona legginssit, ei parempia housuja ole

Vierailija
224/322 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos edes käytettäisiin noitten housujen kanssa jotain tunikaa tai pitkää takkia puseroa.

Vierailija
225/322 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos edes käytettäisiin noitten housujen kanssa jotain tunikaa tai pitkää takkia puseroa.

Se pilaisi sporttisen vaikutelman

Vierailija
226/322 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuulihousut, collegehousut ja verkkarit ovat sallittuja arkikäytössä. Miksi siis juoksutrikoot eivät olisi?

Juoksutrikoot on pervot kaikkialla muualla kuin juoksuradalla. Ei minua kiinnosta nähdä sun alkkareiden väriä metroportaissa kun ne kuultaa läpi. Kulje suoraan alkkareissan jos haluut niitä esitellä.

Vierailija
227/322 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako miehet pitää juoksuhousuja arkikäytössä?

Vierailija
228/322 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä v*tuttaa, kun vaimolla on jatkuvasti nuo housut jalassa ja stringit kuultaa kaikelle kansalle..

Vierailija
229/322 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle muoti-ilmiölle ei tunnu loppua näkyvän. Entistä enemmän näkee ruokakaupassakin naisia juoksuhousuissa. Miehilläkin yleistynyt.

Vierailija
230/322 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva on juoksutrikoissa hyvännäköinen, kauniskaan nainen, mutta minulle on aivan sama, miten joku toinen pukeutuu.

Vierailija
231/322 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule niitä naisia juoksu/salitrikoissa näkee nykyisin jo yökerhoissa ja tasokkaissa ravintoloissakin.

PerC ja qamelinvarvas pitää tuoda esille katsos. Niillä housuilla se onnistuu.

Vierailija
232/322 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuulihousut, collegehousut ja verkkarit ovat sallittuja arkikäytössä. Miksi siis juoksutrikoot eivät olisi?

Juoksutrikoot on pervot kaikkialla muualla kuin juoksuradalla. Ei minua kiinnosta nähdä sun alkkareiden väriä metroportaissa kun ne kuultaa läpi. Kulje suoraan alkkareissan jos haluut niitä esitellä.

En halua esitellä. Käytän juoksutrikoita, koska ovat niin mukavat. Jos alkkarit näkyy, niin älä katso.

Vierailija
233/322 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa että juoksutrikoita käyttää nuoret tytöt ja naiset kaupungilla, mutta miesten päällä ne näyttävät typeriltä muuten kun urheillessa.

Kuolisin kyllä nauruun jos mun mies laittais sellaset jalkaan kun oltais lähdössä esim. kauppaan.

Itse käytän kotona tai lenkillä.

Vierailija
234/322 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean näköiset ylipainoisilla naisilla

Vierailija
235/322 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun näkyy, menee ainakin mukavammin kassajonossa/bussipysäkillä näinä trikoopeppuja kuolaten ;)

t. Setämies 34v

Vierailija
236/322 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun näkyy, menee ainakin mukavammin kassajonossa/bussipysäkillä näinä trikoopeppuja kuolaten ;)

t. Setämies 34v

Siis aikakin..

t. Setämies 34v

Vierailija
237/322 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein eniten häiritsee naiset, jotka pukeutuu. Siis mikä näitä vaivaa?!? Oikeesti!

Isoin ongelma on kuitenkin naiset. Miksi ootte olemassa, kun teette kaiken aina väärin!!

Vierailija
238/322 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheiluvaatteet urheillessa, työvaatteet töissä.

Toisaalta näkeehän kaupungilla joskus aikuisia miehiäkin huppareissa, lippiksissä tai collegehousuissa. 

Vierailija
239/322 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun puolestani pukeutukoot ihmiset miten lystäävät.

Oletko samaa mieltä jos miehet alkavat kulkea beigeissä ja vaalean sinisissä pappakalsareissa julkisesti?

Vierailija
240/322 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käsitä, mitä pervoa niissä on. Eivät trikoot yleensä edes imartele, sillä aika haastavaa on saada peppu näyttämään niissä hyvältä. Jos taas alkkarit vähän kuultaa lävitse, niin mitä merkitystä sillä on. Hyvin harvoin ainakin itse näen kenenkään alkkareita trikoiden läpi. Trikoot on mukavat ja leppoisat päällä, ja koska jossain vaiheessa kuitenkin menen salille, puen ne usein jo heti aamusta päälle.