JUOKSUTRIKOOT arkikäytössä
Mitä mieltä olet kun Naiset käyttävät juoksutrikoita arkikäytössä??! Sen ymmärrän kun ne on päällä juoksulenkillä, mutta kun niitä alkaa olla jo koulussa naisilla päällä (yliopsto/AMK-koulutus), työpaikoilla, vapaa-aikana, ostosreissuilla ja myös lomamatkoilla. Nyt alkaa jo mennä hermot, sen käsittää kyllä jos on kuntosalilla ja juoksulenkillä, mut nyt myös jo kotioloissa..... Kommetteja kehiin...
Kommentit (322)
Ihqulisti saan trikoopöxyillä mun namupeppuliinini namiraon ja cameltoen framille kun tuolla kaupungilla keikuttelen ja hupsuttelen :) Tisuliineja ja nöpönännyleitäni korostan myös trikootopeilla :)
Onko kokemuksia blacc-trikoista?
Kauheen näköstä on. Meillä töissä hoitajilla trikoot ja hoitajanpaita, kokilla trikoot ja kokintakki. Karmeita!! Ja persettä ja reittä löytyy.
BLACC on halpiksia ja tuntuu halpiksilta. Aika pienet koot. On ne vähän paremmat kuin Lidlin, mutta ei vedä vertoja esim Nikelle tai Six deucelle/Anarchy apparellille. Osta ennemmin vaikka Sixdeucet Fitnesstukusta 25€.
Voihan mielensäpahoittajat. Trikoot on mukavat arkihousut, so what jos peppu näkyy.
Ihanaa kun esittelevät pe rseitään!
Turha nyrpistellä nokkaa, jos tsiigailen itse framille tunkemiaan pakaroita.
M55
Mulle tuli eilen postissa Blacc merkkiset treenitrikoot. Kolmannet trikoot. Nyt ekaa kertaa korkea vyötärö.
Todella tyytyväinen olen ollut. Nyt oli kok S ,pituus ehkä vähän liian pitkä.
2xu kompressiotrikoot parhaat trikoot mitkä mulla on. Kompressio puristaa sopivasti ja ovat sopivan tiukat.
Ompa mukava, kun tarkenee taas ulkoilla trikoissa.
Meillä töissä nuoret naiset esittelevät muhkeita jättiperseitään trikoissa. Kyllä siinä silmä lepää ja jöllikin nousee pystyyn.
Miksi näitä pidetään? Kertokaa se perimmäinen syy. Eräs henkilö kulkee juoksutrikoissa mutta enpä ole lenkillä nähnyt hänen ikinä käyneen. Ihan normaalipainoinen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lut.kat pukeutuvat trikoisiin/legginseihin. Niiden ainut funktio on esitellä per.settä miehille. Salille voi laittaa ihan puolilöysät shortsit (normaalit shortsit ei mitään minishortseja), mutta ei. Jokaikisellä naisella on per.settä nuolevat järkkytiukat legginsit jalassa. Tietysti, ymmärtäähän sen mitä halutaan esitellä.
Onneksi oma tyttöystävä ymmärtää myös tämän eikä siksi käytäkään trikoita salilla tai missään muuallakaan.
Omakin tyttöystävä ymmärtää tämän, siksi juuri käyttää trikoita. Nostaa hänen itsetuntoaan, kun saa huomoiota. Ja kun hänen itsetuntonsa on korkealla, minä saan nauttia siitä makuuhuoneen puolella ;)
Passita hänet psykiatrille. Terapian jälkeen itsetunto on kunnossa, eikä enää ulkopuolisten voimien armoilla. Saat sitten nauttia siitä makuuhuoneen puolella.
Vierailija kirjoitti:
Onko kokemuksia blacc-trikoista?
Muovisen tuntuiset, eivät hengitä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi näitä pidetään? Kertokaa se perimmäinen syy. Eräs henkilö kulkee juoksutrikoissa mutta enpä ole lenkillä nähnyt hänen ikinä käyneen. Ihan normaalipainoinen on.
Hmm... Itse käytän, koska ovat mukavat päällä. En lähde trikoissa kaupungille enkä töihin, mutta muuten pidän lähes aina, koska ulkoilen monta kertaa päivässä koiran kanssa enkä jaksa koko ajan olla vaihtamassa vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm... Itse käytän, koska ovat mukavat päällä. En lähde trikoissa kaupungille enkä töihin, mutta muuten pidän lähes aina, koska ulkoilen monta kertaa päivässä koiran kanssa enkä jaksa koko ajan olla vaihtamassa vaatteita.
Niin mutta sinä lenkkeilet koiran kanssa mutta henkilö joka ei edes lenkkeile niin pitää näitä. Ymmärrän jos oikeasti liikkuu, ulkoilee tms mutta sellainen joka ei liiku kuin korkeintaan autolla .
Vierailija kirjoitti:
Ihqulisti saan trikoopöxyillä mun namupeppuliinini namiraon ja cameltoen framille kun tuolla kaupungilla keikuttelen ja hupsuttelen :) Tisuliineja ja nöpönännyleitäni korostan myös trikootopeilla :)
t. katkera rupsahtanut läski
Moi, mä olen se 162 cm 93 kg, joka näkyy aina välillä niissä addun trikoissa Jumbon citymarketissa. Haittaakse?
Mähän olen vain kauppareissulla.
Olen mies ja käytän tiukkoja trikoita salilla. Ovat oikeasti parhaat ja mukavat jalassa. Enää ei ole paluuta verkkareihin/collareihin.