JUOKSUTRIKOOT arkikäytössä
Mitä mieltä olet kun Naiset käyttävät juoksutrikoita arkikäytössä??! Sen ymmärrän kun ne on päällä juoksulenkillä, mutta kun niitä alkaa olla jo koulussa naisilla päällä (yliopsto/AMK-koulutus), työpaikoilla, vapaa-aikana, ostosreissuilla ja myös lomamatkoilla. Nyt alkaa jo mennä hermot, sen käsittää kyllä jos on kuntosalilla ja juoksulenkillä, mut nyt myös jo kotioloissa..... Kommetteja kehiin...
Kommentit (322)
Vierailija kirjoitti:
Urheiluliikkeiden naismyyjät ovat pitäneet trikoita jo monta vuotta, mutta nykyään trikoita näkee naisilla työhousuina jo kaupoissa ja kahviloissakin. Urheiluliikkeissä miesmyyjätkin ovat alkaneet pitää trikoita, mutta he laittavat siihen shortsit päälle. Ihan turhaan, menee trikoiden idea täysin hukkaan.
No mikä se trikoiden idea on?
Tervetuloa mun työpaikalle :D Työpaikallani on 85% miehiä, mutta niin haluaa naikkoset (suurin osa 18-25v) laittaa tiukat piukat trikoot päälle jotta voivat esitellä vartaloitaan miehille. Hyväkroppaisia toki suurin osa onkin, mutta itse en haluaisi mitään ylimääräistä kuolaus-ällötysenergiaa :) Olen ihan nätti ja minulle riittää että minä tiedän sen. En tarvitse kenenkään validaatiota asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa mun työpaikalle :D Työpaikallani on 85% miehiä, mutta niin haluaa naikkoset (suurin osa 18-25v) laittaa tiukat piukat trikoot päälle jotta voivat esitellä vartaloitaan miehille.
No eihän siinä ole mitään pahaa, että pukeutumisella korostaa hyviä puoliaan.
On se nyt kumma jos naisilla saa perse näkyä esim. työpaikalla. Miten suhtauduttaisiin jos miehet olisi ilman paitaa?
Käyttäjä953 kirjoitti:
On se nyt kumma jos naisilla saa perse näkyä esim. työpaikalla. Miten suhtauduttaisiin jos miehet olisi ilman paitaa?
Itse tykkään miehenä käyttää trikoita, sosiaalisten paineiden takia en tosi muussa käytössä kuin urheilussa.
Vierailija kirjoitti:
(yliopsto/AMK-koulutus),
Kas tuttu koulutustrollimme on palanut :-D Ketää muuta ei voi kiinnostaa juoksutrikoiden käyttäjän koulutus, kuin sinua vanha tuttu trollimme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(yliopsto/AMK-koulutus),
Kas tuttu koulutustrollimme on palanut :-D Ketää muuta ei voi kiinnostaa juoksutrikoiden käyttäjän koulutus, kuin sinua vanha tuttu trollimme.
Kyllähän koulutus aina kiinnostaa. Varsinkin koirakoulun läpikäynyt nainen.
Käytän juoksuhousuja aina! Kotona, koulussa, vapaa-ajalla. Niin mukavat ja käytännölliset housut.
Olen jo pidemmän aikaa ihmetellyt, miksi nuoret tytöt ja nuorehkot naiset liikkuvat julkisesti puolipukeisina sukkahousujen näköisissä asuissa. Hame tai päällyshousut siis puuttuvat. Kotona, lenkillä ja kuntosalilla pukeutukoon jokainen mielensä mukaan, mutta kouluun, töihin jne. asiallinen vaatetus on paikallaan. Outoa, jos työnantaja ei huomauta puutteellisesta vaatetuksesta. Tietysti näin pukeutumalla halutaan herättää huomiota, erityisesti miesten huomiota, kun pyöreä peppukin on niin "herkullisesti" esillä. Älkää naiset tulko sitten palstalle ruikuttamaan, kun illalla puiston läpi kulkiessa miehet huutelevat ja käyvät käsiksi. No niin makaa kuin petaa.
Saappaa jopa olla työnantajan kehotus urheilukaupoissa. Kiihottunut mies ei ymmärrä rahan arvoa yhtä hyvin kuin normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Näkyyhän näitä aivan liikaa. Pahimpia ne kuviolliset ja värikkäät. :D Toinen trendi mistä en tykkää, on kaikenlaiset värilliset lenkkarit muuten siistin asun ohessa. Kengät ovat tärkein osa tyylikkyyttä. Kirppiskamoihinkin pukeutuva saa näyttämään itsensä hyvinkin fiksulta oikealla kenkävalinnalla.
Niinpä.
Kai jalat voi paremmin.
Briteissä "kaikki kulkee noin.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä953 kirjoitti:
Itse tykkään miehenä käyttää trikoita, sosiaalisten paineiden takia en tosi muussa käytössä kuin urheilussa.
Ne sosiaaliset paineet voi vain unohtaa ja pukeutua niin kuin hyvältä tuntuu. Olen itsekin mies ja pidän trikoita urheilun lisäksi vapaa-ajan vaatteena. Olen trikoisiin niin tottunut, etteivät ne tunnu enää mitenkään oudoilta. Vähän sama kuin verkkareissa olisi.
Ok, jos
- yllä on muutakin sporttista tai rentoa, huppari esim TAI
- jos nyt on ihan pakko yhdistää ne siistimpään asuun, valitsee vain ja ainoastaa kokomustat, EI sellaisia missä heijastimia, pinkkejä yksityiskohtia ym
- niiden kanssa on persauksen peittävä yläosa (ehdoton!)
- tosiaan on lenkillä
- ei mene niissä lähisiwaa virallisempaan paikkaan.
Näin taannoin naisen jolla oli korkkarit, siisti yläosa, jne, muuten asiallinen toimistotyyli, mutta hänpä oli laittanut alaosaksi juoksuhousut! En muuten olisi varmaan tajunnut koko asiaa, mutta kun niissä ihan oikeasti oli lahkeissa ne 20 cm pitkät ja 3 cm leveät heijastimet 😖 kamalan näköistä, kerta kaikkiaan.
Vierailija kirjoitti:
Ok, jos
- jos nyt on ihan pakko yhdistää ne siistimpään asuun, valitsee vain ja ainoastaa kokomustat, EI sellaisia missä heijastimia, pinkkejä yksityiskohtia ym
- tosiaan on lenkillä
- ei mene niissä lähisiwaa virallisempaan paikkaan.
Pitääkö olla myös miehillä?
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen ammattiauttajan puoleen kääntymistä, jos menee hermot toisten vaatetuksen vuoksi
Mutta kun se ammattiauttajakin käyttää trikoita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, jos
- tosiaan on lenkillä
- ei mene niissä lähisiwaa virallisempaan paikkaan.Pitääkö olla myös miehillä?
Pitää. Pullotukset piiloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, jos
- tosiaan on lenkillä
Miehille ei kiitos niitä päälle muualle kuin sinne lenkkipolulle, oikeasti. On niin homon näköistä.
Ja vastaus on siis kyllä, jos joku nyt jostain syystä niitä käyttää muualla. Esim löysät shortsit päälle kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, jos
- tosiaan on lenkillä
Miehille ei kiitos niitä päälle muualle kuin sinne lenkkipolulle, oikeasti. On niin homon näköistä.
Ja vastaus on siis kyllä, jos joku nyt jostain syystä niitä käyttää muualla. Esim löysät shortsit päälle kiitos.
Mikä siinä on niin homon näköistä? Olen hetero, enkä ole homoksi muuttunut silloinkaan, kun on trikoot jalassa. Pikemminkin jotkut naiset ovat sanoneet, että näytän hyvältä niissä.
Urheiluliikkeiden naismyyjät ovat pitäneet trikoita jo monta vuotta, mutta nykyään trikoita näkee naisilla työhousuina jo kaupoissa ja kahviloissakin. Urheiluliikkeissä miesmyyjätkin ovat alkaneet pitää trikoita, mutta he laittavat siihen shortsit päälle. Ihan turhaan, menee trikoiden idea täysin hukkaan.