JUOKSUTRIKOOT arkikäytössä
Mitä mieltä olet kun Naiset käyttävät juoksutrikoita arkikäytössä??! Sen ymmärrän kun ne on päällä juoksulenkillä, mutta kun niitä alkaa olla jo koulussa naisilla päällä (yliopsto/AMK-koulutus), työpaikoilla, vapaa-aikana, ostosreissuilla ja myös lomamatkoilla. Nyt alkaa jo mennä hermot, sen käsittää kyllä jos on kuntosalilla ja juoksulenkillä, mut nyt myös jo kotioloissa..... Kommetteja kehiin...
Kommentit (322)
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 17:01"]
Mä tykkään tästä muodista. Naisten peppuja on kiva katsella kun nyt niitä pyörii joka paikassa.
Kunpa joku trend-setter tekisi esim sukkanauhaliiveistä ja stay-up sukista juoksutrikoiden kaltaisen muodin.
Että tavalliset naiset kulkisivat kaupungilla jatkossa pelkissä sukkanauhaliiveissä tai stay-upeissa ilman päällysvaatteita..
[/quote]
Ei löis läpi, kun eivät ole mukavat päällä. Nyt ei edes ole kyse muodista, vaan siitä, että ihmiset kehtaa paremmin kulkea mukavissa vaatteissa, koska muutkin tekevät niin.
Tykkään! Vielä kun kamelinvarvas oikein paistaa niin voihan juman kekka.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:12"]Mä käytän juoksutrikoita töissä koska kuljen työmatkat pyörällä (10km suuntaansa) eikä töissä vaadita jakkupuku-tyyliä. Lenkkivaatteissa työmatkat sujuu hyvin eikä vaatteet ole haitaksi töitä tehdessä :) Kauppaankin saatan eksyä kyseisissä vaatteissa.
Pahoittelen jos aiheutan mielipahaa!
[/quote]Siis hikoilet pyörälenkin 10 km ensin töihin ja samoissa vermeissä vedät työpäivän ja takas 10km? Yyyyyh..
[/quote]
En mä nyt niin kovaa sitä työmatkaa pyöräile :D kunnon urheilu suoritetaan erikseen, työmatkat on enempi hyötyliikuntaa. Lisäksi töissä on mahdollisuus käydä suihkussa jos on tarvis :)
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 13:04"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:12"]Mä käytän juoksutrikoita töissä koska kuljen työmatkat pyörällä (10km suuntaansa) eikä töissä vaadita jakkupuku-tyyliä. Lenkkivaatteissa työmatkat sujuu hyvin eikä vaatteet ole haitaksi töitä tehdessä :) Kauppaankin saatan eksyä kyseisissä vaatteissa. Pahoittelen jos aiheutan mielipahaa! [/quote]Siis hikoilet pyörälenkin 10 km ensin töihin ja samoissa vermeissä vedät työpäivän ja takas 10km? Yyyyyh.. [/quote] En mä nyt niin kovaa sitä työmatkaa pyöräile :D kunnon urheilu suoritetaan erikseen, työmatkat on enempi hyötyliikuntaa. Lisäksi töissä on mahdollisuus käydä suihkussa jos on tarvis :)
[/quote]
Niinpä. Ei kai kenelläkään nyt tule hiki vielä 10km fillarimatkalla?
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 13:34"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 13:04"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:12"]Mä käytän juoksutrikoita töissä koska kuljen työmatkat pyörällä (10km suuntaansa) eikä töissä vaadita jakkupuku-tyyliä. Lenkkivaatteissa työmatkat sujuu hyvin eikä vaatteet ole haitaksi töitä tehdessä :) Kauppaankin saatan eksyä kyseisissä vaatteissa. Pahoittelen jos aiheutan mielipahaa! [/quote]Siis hikoilet pyörälenkin 10 km ensin töihin ja samoissa vermeissä vedät työpäivän ja takas 10km? Yyyyyh.. [/quote] En mä nyt niin kovaa sitä työmatkaa pyöräile :D kunnon urheilu suoritetaan erikseen, työmatkat on enempi hyötyliikuntaa. Lisäksi töissä on mahdollisuus käydä suihkussa jos on tarvis :)
[/quote]
Niinpä. Ei kai kenelläkään nyt tule hiki vielä 10km fillarimatkalla?
[/quote]
Riippuu tahdista ja maastosta.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 13:39"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 13:34"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 13:04"] [quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:12"]Mä käytän juoksutrikoita töissä koska kuljen työmatkat pyörällä (10km suuntaansa) eikä töissä vaadita jakkupuku-tyyliä. Lenkkivaatteissa työmatkat sujuu hyvin eikä vaatteet ole haitaksi töitä tehdessä :) Kauppaankin saatan eksyä kyseisissä vaatteissa. Pahoittelen jos aiheutan mielipahaa! [/quote]Siis hikoilet pyörälenkin 10 km ensin töihin ja samoissa vermeissä vedät työpäivän ja takas 10km? Yyyyyh.. [/quote] En mä nyt niin kovaa sitä työmatkaa pyöräile :D kunnon urheilu suoritetaan erikseen, työmatkat on enempi hyötyliikuntaa. Lisäksi töissä on mahdollisuus käydä suihkussa jos on tarvis :) [/quote] Niinpä. Ei kai kenelläkään nyt tule hiki vielä 10km fillarimatkalla? [/quote] Riippuu tahdista ja maastosta.
[/quote]
Jos on kyse duunimatkasta, etkä ole töissä esim. jossakin tunturin laella sijaitsevassa kuppilassa, niin ei pitäisi työmatkapyöräilyn olla kovin raskasta.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:52"]
Veikkaan että ne päällä on mukavampi olla kuin vaikka farkuilla.
[/quote] Minusta trikoot on ihan vitun ärsyttävät, sellaiset hiestovat jne. nytkin olen kotona ne päällä kun olen lähdössä kohta treenailee.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 13:42"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 13:39"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 13:34"][quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 13:04"] [quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:12"]Mä käytän juoksutrikoita töissä koska kuljen työmatkat pyörällä (10km suuntaansa) eikä töissä vaadita jakkupuku-tyyliä. Lenkkivaatteissa työmatkat sujuu hyvin eikä vaatteet ole haitaksi töitä tehdessä :) Kauppaankin saatan eksyä kyseisissä vaatteissa. Pahoittelen jos aiheutan mielipahaa! [/quote]Siis hikoilet pyörälenkin 10 km ensin töihin ja samoissa vermeissä vedät työpäivän ja takas 10km? Yyyyyh.. [/quote] En mä nyt niin kovaa sitä työmatkaa pyöräile :D kunnon urheilu suoritetaan erikseen, työmatkat on enempi hyötyliikuntaa. Lisäksi töissä on mahdollisuus käydä suihkussa jos on tarvis :) [/quote] Niinpä. Ei kai kenelläkään nyt tule hiki vielä 10km fillarimatkalla? [/quote] Riippuu tahdista ja maastosta.
[/quote]
Jos on kyse duunimatkasta, etkä ole töissä esim. jossakin tunturin laella sijaitsevassa kuppilassa, niin ei pitäisi työmatkapyöräilyn olla kovin raskasta.
[/quote]
Totta :)
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 21:05"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 20:55"]
Kyllä trikoot on vaan mun mielestä must juoksulenkillä. Olen käyttäny trikoot jo noin 10 vuotta ja loppua ei tule :)
[/quote]
Samat sanat tulee kanssa tältä lenkkinaiselta.
[/quote] no ei tod oo... oon vetäny aina lyhyissä shortseissa kisat, mut nyt olin muka niin läski että piti laittaa trikoot.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:53"]
Ne on tän päivän tuulipuku. Ei suomalaisia ennenkään oo liian tyylikkäiksi moitittu. Käytännöllisyys ennen kaikkee ja vielä jos mukana tulee imago et on muka jotenkin liikunnallinen niin mikäs sen parempi.
[/quote] Niin just, muka liikunnallinen. Kyllä sen peban pitäisi olla jotain tällaista, että trikoissa näyttäisi liikunnalliselta: http://anni.vuohijoki.com/wp-content/uploads/2014/10/2_.jpg
Mutta harvemmilla on.. tuossa siis yksi esimerkki. Yleensä kun löysäpeppuiset pitää noita trikooita tulee juuri päinvastainen vaikutelma.
On teillä vaikeeta jos toisten pukeutuminen häiritsee. Eikös se ole pääasia että jotain vaatetta on päällä? :D
Mä pidän niitä välillä muutenkin kuin urheillessa koska ne on niin mukavat päällä! Ja tiedän kyllä että peppu ja jalat näyttää niissä hyviltä, mikä ei haittaa yhtään.
Olen laiska. Trikoot ovat mukavat ja helppo vaate.
Kuljen työmatkat 6 km pyörällä tai kävellen, teen toimistotyötä asiakkailta ja muilta kollegoilta piilossa. Harvemmin jaksan vaihtaa trikoita toiseen alaosaan. Kuljen siis melko usein kodin, työpaikan ja kaupan väliä tässä irvokkaassa asusteessa.
Pyydän anteeksi aiheuttamaani mielipahaa.
Riski ihminen trikoossa hikoo; kyllä rikoo on riskillä ruma. Niinkö? Minusta kaikenlaisille ihmisille varsinkin tunikoiden ja muiden pitkien yläosien kanssa juoksutrikoot sopii hienosti. Mukava olo ja siisti ulkomuoto, mikäs sen parempaa :)
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:50"]Juuri näin! Mikä helvetti siinä on, että kaikilla on MiniRodinia ja juurikin nuo Bugaboot? 
[/quote]
Tyylikkäitä vaatteita ja hyvät vaunut..harmittaako? Millaset sulla/sun pennuilla on? Ja mistä tunnistat Mini Rodinit, oot tainnu käydä kuolaamassa ko.merkin vaatteita babyshopissa :'D
[/quote]
Jos käyt kuolaamassa lastenvaatteita, hakeudu hoitoon.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:59"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:17"]
Jos reidet ja pakarat ovat sopivan lihaksikkaat ja hyvän näköiset, niin trikoot ovat vain plussaan ;)
M37
[/quote]
Kyllä minä ainakin miehenä kyseenalaistan trikoonaisten pään sisuksen. Onhan niitä kiva katsella, mutta eihän sellaisen juntin kanssa kehtaisi missään käydä.
[/quote]
Jopas on hurja yleistys trikoita käyttävistä naisista. Kertoo enemmän kirjoittajasta itsestään.
Minulle tulee trikoonaisista vain myönteinen vaikutelma. Sporttinen ja rento. Tyttöystäväni pitää usein trikoita ja näyttää niissä kyllä hiton hyvältä. Hän on houkutellut minutkin pitämään trikoita, vaikka ensin se vähän ujostutti näin miehenä. Mutta trikoita mukavampia housuja ei olekaan, ymmärrän kyllä miksi niitä niin paljon pidetään.
Tyttöystävän kanssa pidämme niitä lenkillä ja myös ihan vapaa-ajan asuna. Kaupassakin saatamme trikoissa käydä, jos ne sattuvat jalassa olemaan. Varmaan meitäkin on monta kertaa paheksuttu, kun rohkenemme trikoissa hyppiä julkisella paikalla, mutta ei sillä väliä. Pidämme näitä paheksuttuja pöksyjä niin paljon kuin huvittaa.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 14:14"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:50"]Juuri näin! Mikä helvetti siinä on, että kaikilla on MiniRodinia ja juurikin nuo Bugaboot? [/quote] Tyylikkäitä vaatteita ja hyvät vaunut..harmittaako? Millaset sulla/sun pennuilla on? Ja mistä tunnistat Mini Rodinit, oot tainnu käydä kuolaamassa ko.merkin vaatteita babyshopissa :'D [/quote] Jos käyt kuolaamassa lastenvaatteita, hakeudu hoitoon.
[/quote]
Kuolatahra tuotteessa on ostopäätös.
Kyllä trikoot on vaan hyvät urheiluun...
[quote author="Vierailija" time="14.09.2015 klo 14:08"]
No en käyttäisi itse missään muualla kuin lenkillä tai salilla noita juoksutrikoita. Koululla noita tyyppejä näkee.. usein sellaisia pullukoita. Kuvitellaanko että ne kireät juoksutrikoot hoikentaa?
[/quote]Olet markkinointiväen ihanneihminen. Joka paikkaan on tarjolla omanlaisensa housut yms. asusteet ja giljotiiniin ne, (itse mukaanlukien)jotka eivät älyä ostaa kymmeniä erinimisiä, usein samanlaisia housuja eri tarkoituksiin. Tämän vuoksi olette aina rahapulassa, kun se älyllinen toiminta puuttuu, vai vaatiko ajattelukin tietynlaiset vaatteet?