Vauva vuodelle 2017
Moi!
Taas ollaan ajoissa mutta saataisiinko me aikaiseksi vauva vuodelle 2016 -ketjua vastaava keskustelu myös meille vähän myöhäisemmille haaveilijoille?
Ei haittaa vaikka vauva olisi ajankohtainen jo 2016 vuoden loppupuolella, mutta tuo aikaisempi keskustelu on alotettu jo niin kauan sitten, että olisi kiva saada oma ajankohtainen keskustely myös meille!:)
Kommentit (331)
Heippa!
Olen lueskellut tällaisia keskusteluja jo pidempään lieventääkseni vauvakuumettani. Nyt voin vihdoin kirjoittaa, koska päätimme puolisoni kanssa aloittaa yrityksen kesäkuussa!
Itse opiskelen vielä pari vuotta yliopistolla ja puolisollani on vakityö. Ajattelin olla reipas ja kirjoittaa gradua (toivottavasti!) mammalomalla.
Laitan liittymispyynnön ryhmään!:)
-Karkkipurkki
Oon aiemmin tänne kirjoittanut vierailijana, mutta nyt loin käyttäjän ja laitoin myös pyynnön tuonne ryhmään! :)
Heei täälläkin yksi kuumeileva. Oon 20 vuotta ja mies 22, pillerit lopetin jo lokakuussa. Nyt oottelen et tasaantuis kierto mut laskelmien mukaa yk2 menossa. Vertaistukea oon kanssa vailla ei oo ketää kenelle puhua ku kaverit ei seurustele eikä kukaa vois kuvitellakkaa et täs iässä lapsia 😔 onks muilla pillereitten lopettamisen jälkee superpitkää kiertoa ?
Ihanaa lukea muiden samanlaisia fiiliksiä ja ajatuksia aiheesta, kuulostaa niin tutulta! :D meillä alkoi mies (22) kuumeilemaan ensin ja mä (24) lämpesin todella hitaasti ajatukselle ja lopulta päätettiin jättää pillerit kokonaan pois. Viimeinen laatta loppui vasta tässä maaliskuun alussa ja kuukautisten olis pitänyt alkaa kolme päivää sitten. Negaa näytti testi kuitenkin eilen eli ei oltu niin onnekkaita että olis heti tärpännyt! :D luomumenkkoja odotellessa siis. Toisaalta on niin paljon kaikkea tulossa, että toivois asian ottavan vähän enemmän aikaa, mutta toisaalta taas hieman harmitti tuo negatiivinen testi. Ristiriitaista! :D miehen kuume on siis pahasti tarttunut nyt mullekkin kun aikansa pyöritteli ajatusta päässään. Kenellekkään ei ole juuri puhuttu pillerien pois jättämisestä tai vauvahaaveista niin kiva päästä höpöttelemään aiheesta jollekkin :)
Laitoin myös pyyntöä ryhmään :)
Hei,
Täällä myös yksi 20 v. vauvakuumeilija. Jonkin aikaa seuraillut ja lukenut keskusteluja mutta nyt loin käyttäjän. Mahdollisesti jätetään pillerit pois viimestään kesäkuulla ja toivon kovasti että vauva saataisiin vuodelle 2017! Laitan pyynnön ryhmään. :)
Hei!
Täällä myös yksi vauvakuumeilija lisää! Olen 32-vuotias ja tarkoitus on aloittaa mieheni kanssa "vauvaprojekti" nyt huhtikuussa. Laitoin pyynnön ryhmään ☺️
Heippa!
Liityin nyt ihan tätä varten foorumille :) Täällä yks kestokuumeilija myös. Vauva on ollut haaveissa aina niin kauan kuin muistan ja nimetkin päätetty jo yli 10 v sitten. Olen 24-vuotias opiskelija ja poikaystäväni on 25v ja käy töissä. Aloitimme alunperin yrittämisen syksyllä asenteella "tulee jos on tullakseen". Noh, ei tullut, ja loppuvuodesta allekirjoittaneen koulustressi meni niin pahaksi, että päätettiin pitää hetken tauko yrittämisestä.
Nyt mulla alkoi viimeisimmät menkat maanantaina ja näiden jälkeen ois tarkotus yrittää ihan tositarkotuksella! Vitamiineja, foolihappoa, omegakolmosia jne on vedetty alkusyksystä asti ja muutenkin oltais nyt ihan valmiita pienen vauvan tuloon! <3
Pistän vielä ryhmään liittymispyynnön kunhan keksin miten se tapahtuu :D
Hei kohtalontoverit! :) Täällä kirjoittelee 26-vuotias vaimo ja 25-vuotias aviomies. Yhteistä taivalta on takana jo kymmenen vuotta, avioparina vuoden verran. Pitkään on tuntunut, että vielä ei ole meille lasten aika, mutta nyt on vauvakuume alkanut nostaa päätään hiljalleen. Ainahan toki siitä on leikillään puhuttu että "sitten jos meille joskus tulee lapsi, niin.." mutta nyt ehkä jo hieman enemmän tosissaan.
Myönsin tässä lähiaikoina miehelle, että vauvakuumetta olisi nyt ihan tosissaan, eikä pelkästään vauvakuumetta, vaan halua olla äiti :) No mies oli samoilla linjoilla ja sovimme, että vuoden vaihteen jälkeen voi antaa vauvan tulla. Tämä odotusaika siksi, että saan syksyllä nykyinen määräaikainen työsuhteeni muutetaan vakinaiseksi, enkä aivan heti halua jäädä äitiyslomalle.
Laitoin muuten liittymispyyntöä suljettuun ryhmään! :)
Tämän maan tila on niin hirvittävä, että näin paskaan paikkaan ei mitään lasta kannata synnyttää
Moikka! Olemme 21 vuotiaat vauvakuumeiset. Olemme seurustelleet 6 vuotta ja molemmat töissä, mutta kummallakaan ei ikävä kyllä ole vakituista työsuhdetta tällä hetkellä. Olen poistattamassa mirena hormonikierukan heinäkuussa ja olisi tarkoitus aloittaa yrittäminen heti. Kumpikaan ei jaksaisi millään odottaa.. :)
Laitamme liittymispyyntöä suljettuun ryhmään. :)
Moikka!
Täällä myös 20 v ja 22 vuotiaat esoikoistaan yrittävät..jo vuoden verran yrittäneet. Jospa vuodelle 2017!
Laitan myös pyyntöa ryhmään :)
Karkki kirjoitti:
Moikka!
Täällä myös 20 v ja 22 vuotiaat esoikoistaan yrittävät..jo vuoden verran yrittäneet. Jospa vuodelle 2017!
Laitan myös pyyntöa ryhmään :)
Huhuu, eikö suljettuun ryhmään pääsekkään?
Moikka!
Täällä kirjottelee 26 vuotias nainen, kovasti odotellaan vauva-uutisia tulevaksi yhdessä 27-vuotiaan mieheni kanssa. Yhtä on pidetty nyt parisen vuotta ja pari kuukautta sitten koettiin keskenmeno viikolla 7.
Onko täällä keskustelua vielä käynnissä?? :)
Heippa !
Oli pakko liittyä keskusteluun sillä kova on kuume. Olen 20-vuotias ja avopuolisoni 23.
Pari päivää ennen joulua sain tietäväni olevani raskaana joka kuitenkin päätyi keskenmenoon...
siitä asti olemme haaveilleet, että lapsi tehdään heti kun olen saanut opiskeluni suoritettua. Nyt olemme keskenmenosta "selvinneet" ja asia on käsitelty molempien osalta joten päättettiin että aloitetaan yritys kesäkuussa. ;) Poikaystäväni on vakituisessa työssä ollut pitkään ja minulla on myös töitä tällä hetkellä joten miksipä ei..... en malttaisi odottaa kesäkuulle... vaikka siihen ei ole edes kuukautta :)
Täällä kanssa yksi vauvakuumeinen! 3 lasta jo ennestään,joten kovan harkinnan kanssa tässä mietiskellään,tai siis minä mietiskelen..jos nyt neljäs pyöräytetään niin kyllä luulisi lapsimäärän olevan jo täynnä(sanoin tosin samaa viimekerralla) ja pikkuhiljaa pitäisi alkaa yrittämään,koska kesällä en kyllä raskaana haluaisi olla,on tarpeeksi lämmin ilmankin:D ehkäisynä mirena kierukka,poisto aikaa varailla varmaan ensi viikolla.:)
Kuumeileva 2017 ilmottautuu. Itsellä on jo 2 lasta, miehellä ei vielä yhtään joten sitä yhtä yhteistä tässä odotellaan. Kierukan poistin viikko sitten heti menkkojen jälkeen, mutta sen jälkeen alkoi menkat uudestaan joten en oikein tiedä missä vaiheessa kiertoa oikeastaan ollaan menossa. Eka kierto nyt kuitenkin. Eikö täällä muuten ole niitä kuukausiketjuja ollenkaan, edellisiä kuumeillessa niitä oli kiva seurata.
Orchidea ; moikka! Bongasin heti, että sinäkin olet poistanut kierukan. Oliko sinulla hormonikierukka vai kupari? :) Onko sinulla tullut pahaa oloa poiston jälkeen? Minulla siis 3 vkoa poistosta ja pahoinvointia on ollut melkein koko ajan. Myöskään kuukautisia ei minulla ole tullut.. Lueskelin kuitenkin, että joillakin poistaneilla etova olo oli helpottanut ensimmäisten kuukautisten jälkeen :)
Täällä uus kuumeileva myös. Huomenna ois eessä kierukan poisto, toivottavasti ei kovin kipeeksi tuu poiston jälkee :) laitto ja muutama kk sen jälkeen oli aika kauheita
Täällä myös yksi kuumeileva kolmen lapsen äiti ilmoittautuu, loppuvuodelle 2017 olisi vauva toiveissa. Onnea matkaan teille, jotka jo olette päässeet yrittämään!
Täällä esikoista yrittävät! Minä 25-v ja mies 31v.
Kuume on kova ja pillerit jätettiin pois vuoden vaihteessa. Eka kierto oli 52pvää. Nyt mennään toista kiertoa ja yritys päällä.
Toukokuussa ollaan menossa Meksikoon häämatkalle, josta ristiriitaset fiilikset koska zika-virus aluetta. Jos plussa on tullut ennen sitä niin sit isot kasat hyttysvoidetta ja suojia.
Laitoin myös ryhmäkutsun Esikoiset 2017 ryhmään :)