Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauva vuodelle 2017

14.09.2015 |

Moi!

Taas ollaan ajoissa mutta saataisiinko me aikaiseksi vauva vuodelle 2016 -ketjua vastaava keskustelu myös meille vähän myöhäisemmille haaveilijoille?

Ei haittaa vaikka vauva olisi ajankohtainen jo 2016 vuoden loppupuolella, mutta tuo aikaisempi keskustelu on alotettu jo niin kauan sitten, että olisi kiva saada oma ajankohtainen keskustely myös meille!:)

Kommentit (331)

321/331 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuprinsessan_äiti: Ihanaa saada sinutkin tänne mukaan ja suunnattomasti onnea tulevasta pikkuisesta!

Mitenkäs ajoissa ihmiset yleensä tulevasta nyytistä lähipiirille kertoo? Oletteko te kertoneet jo jollekkin? ;) mua vähän kuumottaisi yhdelle kaverille kertoa kun hänellä on myös nyytti tulossa, tosin muutaman viikon aikaisemmin.

322/331 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eexi kirjoitti:

Pikkuprinsessan_äiti: Ihanaa saada sinutkin tänne mukaan ja suunnattomasti onnea tulevasta pikkuisesta!

Mitenkäs ajoissa ihmiset yleensä tulevasta nyytistä lähipiirille kertoo? Oletteko te kertoneet jo jollekkin? ;) mua vähän kuumottaisi yhdelle kaverille kertoa kun hänellä on myös nyytti tulossa, tosin muutaman viikon aikaisemmin.

Kiitos :)

Esikoisesta kerroin parhaimmille kavereille heti kun olin tehnyt positiivisen testin, ja samoin kerroin nytkin. Tuleville isovanhemmille ja muulle perheelle kerroimme vasta rakenneultran aikoihin. Luultavasti kerron nytkin vasta rakenneultran jälkeen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
323/331 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertonut työkavereille..(osalle) ja liittykää marraskuisii ;) täällä ryhmä

324/331 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko kummassakaan olevan perää.. esikoisen jälkeen aika kauan yritettiin saada pientä aluille, luovutin jo ajatuksesta ettei saada pientä enää.. tasan kerran harrastettiin siinä kuussa (keskivaiheilla), ja tärppäsi. Olin jo siirtäny ajatukset lapsen tuleviin synttäreihin (järkkäilyt + kuntoilun alottamiseen) yms.. :)

Ostin jopa kalliin juoksumaton, ja kerran ehdin siinä pyrähtää :D

325/331 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti olivat ovis oireita, koska etova olo katosi viikonlopun aikana sekä silloi alkuviikosta oli todella runsasta ja kirkasta vuotoa, ja himot kohdillaan. Joten jos olen oikeassa päästiin hyödyntämään ovis todella hyvin. Meillä on torstaina aika lapsettomuus hoitokeskusteluihin. Mutta tissikipu jatkuu edelleen. Olen nyt kaksi yötä valvonut kun rintoja polttelee tai jotenkin pakottaa. Viime yönä kävin vessassa ja puristin hiukan oikeaa nänniä ja sieltä tuli valkoista tippaa.. tälläistä polttelua ei ole ollut missään muussa kierrossa ja tuo valkoinen tippa on kyllä

Taas jotain todella outoa. Aamulla sitä tuli molemmista nänneistä. Kerkesin sen verran googlettamaan että kyse voi olla jostain hormoonin liiketoiminnasta joka estää raskautumista, aivokasvaimesta, rintasyövästä tai joillain ollut myös oire ennen plussaa... maanantaina pitäisi kalenterin mukaan alkaa kuukautiset mutta en oikein luota kun niin epäsäännöllinen kierto on. 30-34 päivää. Mitähän tässä sitten ajattelisi. En uskalla testata kun pelkään taas pettymystä.

326/331 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on tulevan isän blogi , missä kertoo isyydestään. Ihan hauskalta vaikuttaa =)

https://faijahommia.fi/

327/331 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lume, onneksi teillä on torstaina hoitokeskustelu niin voit kertoa noista rintakivuista. Tosin, nänneistä voi kai tulla valkoista muutenkin, mulla on ollut nännilävistys nuorena ja siitä lävistysreiästä tulee vieläkin valkoista töhnää kun puristaa.  Toivotaan että se on sulla oire ennen plussaa! 

Mulla on nyt selkeet ovisoireet, tavallista matalampi aamulämpö, oksetus ja vatsakipu, mutta digitaalinen ovulaatiotesti ei näyttänyt ovista. No, toivotaan että se näyttäis sitä sit huomenna.

328/331 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannakatriina kirjoitti:

Tulin nyt päivitteleen tännekkin että positiiviset kaks viivaa tuli tänään :) Toisesta kierrosta.. en olis kyllä uskonut. :) Nyt vaan toivon että kaikki menee hyvin loppuun asti. (Viimevuonna tosiaan rypäleraskauden kokeneena) Plussatuulia muillekkin! :) :*

Meilläkin plussa tokasta yrityskierrosta! Mies on koko ajan ollu varma että nopeesti tapahtuu kun jätettiin ehkäsy pois, ite oon ollu epäileväisempi. Oli tossa ihan polleana että hyvät siittiöt on, kun näin nopeesti tärppäs :D. Mutta tänään tosiaan kaksi viivaa testissä oli, joskin testiviiva vielä aikas haalea. Miehen oli vaikea uskoa, että se on positiivinen kun oli haaleampi kun kontrolli. Toivottavasti nyt pysyy sisällä. Viime kierrossakin vissiin oli jotain kiinnittymisyritystä koska niin outo oli normaalista poikkeavine oireineen ja vuotoineen.

329/331 |
15.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki plussanneet liittykää Marraskuun vauvat 2017 ryhmään!!! :)

330/331 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain haalean plussan eilen, tänään se oli vähän vahvempi. En siltikään vielä usko! Meille tehtiin ensimmäinen inseminaatio 6.3. ja hetikö muka tärppäsi?!

Luomusti yritimme 10 kk, mutta pääsimme pian julkiselle hoitoihin, koska minulla on endometrioosi (lievä) ja oikeassa munasarjassa kysta, ikä 32. Mikäli kaikki menee hyvin, tulee marraskuussa vauva. Ihan outo olo.

331/331 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipparallaa pitkästä pitkästä aikaa.. ollaanko täällä vielä aktiivisia?

Itse olen tietoisesti nyt välttänyt kirjoittamasta ja lukemasta mitään. Hoidot syö niin paljon energiasta ja joka kk jatkuva pettymys iskee kuin nyrkillä vasten kasvoja. Taas kun seuraava kierto alkaa olis meno klinikalle suunnitelmaa laatimaan, että mitähän sitten. Varmaan seuraavaksi joko inssi tai ivf. Onneksi on mies, koira, työt ja sali niin pysyy edes jotenki järjissään tämän rumban keskellä.

Onnea kaikille täällä plussanneille <3