Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva vuodelle 2017

14.09.2015 |

Moi!

Taas ollaan ajoissa mutta saataisiinko me aikaiseksi vauva vuodelle 2016 -ketjua vastaava keskustelu myös meille vähän myöhäisemmille haaveilijoille?

Ei haittaa vaikka vauva olisi ajankohtainen jo 2016 vuoden loppupuolella, mutta tuo aikaisempi keskustelu on alotettu jo niin kauan sitten, että olisi kiva saada oma ajankohtainen keskustely myös meille!:)

Kommentit (331)

261/331 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö mitään 😁😂 mun näkö ja luuri ei riitä hailuja erottamaan, jos sellasia olis.

Tänään sain reseptin teroon..

262/331 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuivuneestaki..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
263/331 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen..

Vierailija
264/331 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ky näe mitään ainakaan noista...

265/331 |
06.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johna: Näinhän se on. Täällä jätettiin pillerit pois vasta joulukuussa ja edellisen pidin niistä taukoa vuosi sitten puolen vuoden ajan jolloin kierto kyllä pysyi säännöllisenä, voi kumpa pysyisi nytkin! Tässä kyllä tuntee itsensä kovin malttamattomaksi

Vierailija
266/331 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkanen: Mäkään en valitettavasti nyt näis mitään nää, taisiis jotain ihan superhyperhaaleeta, mut taitaa olla viivanpaikka :( 

Mua stressaa nyt jo vähän, et pitäiskö siirtyy keskustelemaan vauva 2018-puolelle, mut tavallaan kun siellä on kaikki ihan uusia ja tulee tosi epätoivoinen olo siirtyä vuodella eteenpäin... Äh ihan naurettavaa mut silti! 

Eexi: Joo täällä samaa malttamattomuutta, nytkin ootan jo kuun loppua et sais tietää lykästikö vai ei!

267/331 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkaisin sitä 2018 ryhmää että siellä pääasiassa vasta haaveillaan. Täällä niinku tehdään jo tosissaan! :D

Vierailija
268/331 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No samaa oon kattonut, tuntuu jotenki tosi ankeuttajalta mennä sinne ryhmään kitisemään et kaksi keskenmenoa takana ja 9 kuukautta yritystä takana, ja toivo on mennyt mut silti tahtoisin kovasti vauvaa, kun muilla vielä sellaisia vaaleanpunaisia unelmia käynnissä. Enkä vähättele ketään, tietenkään! Itekin aloitin täällä liikkuessa ihan vaan sillä ihanalla unelmoinnilla, josta oonkin aika katkera et sellasta en enää koskaan taida saada kokea :( Ehkä oon täällä ja vauvahaaveilijoissa ja sit jos näyttää että tosiaan ei vaan tärppää niin siirryn tohon ryhmään latistamaan tunnelmaa :')

269/331 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, tuntuu jotenkin isolta asialta siirtyä ens vuoden puolelle. Niin hassua kuin se onkin :D

Vierailija
270/331 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieninyuu: Tuu ihmeessä mukaan 2018-ketjuun! Itse menin suoraan Vauva vuodelle 2018-ryhmään koska ikää on  jo reippaasti ja oletan että tulee olemaan ongelmia raskauden alulle saamisen suhteen. Availin omiani  siellä jo hieman (sekava kierto ja tiputtelua), kyllä sinne joukkoon mahtuu vaikkei jokaisella suoraan ole se onnellisin tai helpoin yrittämisen alku. Olen tosi kiitollinen että ryhmässä on ollut mukavaa ja kannustavaa porukkaa. Tervetuloa! <3

271/331 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johna,

Me päästiin jonoon julkiselle niin, että lähete lääkäriltäni meni marraskuun alkupuolella ja joulukuussa tuli postissa kutsu tammikuun alun alkutapaamiseen. Meidän vuoro jonossa on niin että kesällä olisi hoito, suunnilleen heinäkuun alussa olisi arvioitu siirto...joka voi siirtyä myös elokuulle jos kierto sattuu niille heinäkuun viikoille kun klinikka on kiinni. en tiedä nopeuttiko meillä se, että kaikki tutkimukset on tehty jo yksityisellä, vai olisiko ne tehty tässä keväällä ja hoidon ajankohta olisi kuitenkin ollut tuo sama.

272/331 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mila_: saanko mä kysyä kuinka vanha oot? Ite täytän syksyllä 34. Mulla tää on kestäny, mietin johtuukohan iästä. Mutta esim. isosiskollani ei oo ollu mitään vaikeuksia raskautua tämän ikäisenä joten yritän pysyä positiivisena. En edes tunne itseäni vanhaksi, koska oon kaveripiiristäni ensimmäinen joka edes yrittää! Sen takia tämä ryhmä on tosi kiva, kun ei ole kavereita samassa tilanteessa. Kaikki muut luo uraa. Mä päätin sit luopua siitä heheheheeee... 

arpakuutio: iso kiitos tiedoista! Ajattelin että täytyy hakeutua ensi kuussa lääkäriin jos nyt ei tärppää. Onneksi ei sentään vuosikausia tarvitse oottaa kuten pelkäsin, mutta aika pitkältä tuo puoli vuottakin tuntuu!

273/331 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen ilmeisesti turhia viivan paikkoja kytätty? 😨

Vierailija
274/331 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arpakuutio: Ohoh, no pääsittepä nopeasti! :o Mä oon kans luullut et se on tositosi pitkä jono ja sellasta odottelua et kannattaa mieluummin hankkia laina ja mennä yksityiselle. Helpottavaa tietää et se ei oo ton pahempi. Tietty kun ite oon nuori ni voi olla et mut pistettäs johonkin pahnan pohjimmaiseks jos tässä jossain vaiheessa jotain apua täytyy hankkia :'D 

Pikkanen: No vähän siltä näyttää, en mä tos mitää huomaa :( Niis ekoissa kuvissa oli aavistettavissa jotain, mut ois se viiva kyl vahvistunut jos jotain ois :( 

275/331 |
08.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniimpä 😏 välillä miettii järjellä, välillä tunteella että mitä jos silti..

Jos niissä aikasemmissa on vaan viivan paikat, tän kun näkee ilman salamoita ja kunnon vääntelyitäkääntelyitä 😁 tosin edelleen vähän harmahtavampi..

Edullisiä en oo myöskään tehny aamulla (kuten tätäkään), ja lyhyellä pidätysajalla (MALTTAMATON)

Samoten mahdollinen ovulaatio on tapahtunut joskus 2 viikkoa sitten (ma-pe).. jokainen ovistesti oli erinlainen aamulla ja illalla.. mut yhtenä pvnä tais olla kunnon tummaa.

Tää tuntuu niin hölmöltä ajatella et ois ees raskaana, mut monenlaisia oireita..

Lämpöö 37.5 kokoajan, nivuset jomottaa, alamaha nippasee välillä tai jomottaa..

Ei auta kun odottaa..

276/331 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johna ja Pieninyuu.. joo ei kai se lopulta paha ole. Tosin, ei tiedä miten jono on eri-ikäisillä tai jos pitää kovasti testata. Mutta sitä olen kuullut muualtakin, että ois noin puoli vuotta. Harmittaa ettei heti viime keväänä hakeuduttu jonoon!

Pikkanen, voi harmi :( mulla on kans tuntunut joskus niitä oireita, joskus ei. Siinä ei ole logiikkaa yhtään miten ne menee. Ja yleensä sit kun testaa, suunnilleen samaan aikaan alkaa vuoto sit :O

Mulle tehtiin eilen alkionsiirto yksityisellä ja nyt pitää jännitellä 1,5vk et miten käy.

277/331 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa hei!

Meilläkään ei ole vielä tärpännyt. :( Ärsyttää niin kun viime kierrossa kaikki tuntu menevän nappiin, mutta ei vaan silti onnistunut... Mulla alko jopa rinnat kasvaa n. viikko tikutetun oviksen jälkeen (mieskin huomasi asian joten en kuvitellu!) ja olin jo ihan innoissani että nyt tää on tätä. Mulla ei oo ikinä rinnat mitenkään muuttunu kierron aikana. Mutta eipä se sitten mitään ollut, menkat alkoi jopa vähän liian aikaisin kipujen saattelemana. Ehkä kroppa on vieläkin sekasin kierukan poistosta...

Ai että toi tikuttelu on niin tuttua! Nyt yritän bongaa ovista ja sen pitäis olla viikonloppuna.... Hmm, kehtaiskohan ostaa testejä taas uuden "value pack":in niin ei pääse vahingossa loppumaan. 😂

Tsemppiä kaikille kanssatikuttajille ja muille kuumeilijoille! 😉

Vierailija
278/331 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää ovulaatiotesti näyttänyt selkeää positiivista  ja tänään tuli selvä haamu.. Nyt sitten jännätään lähteekö vahvistumaan vai mitä tapahtuu. Menkkojen pitäisi siis alkaa huomenna kierron mukaan. Ovulaatiosta on nyt 11 päivää. En uskalla vielä pomppia ilosta vaan odotan että viiva vahvistuu. Jaiks.

279/331 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau Pipsuliini!! Onnea! Pompi ilosta vaan, eiköhän se siitä! :)

Vierailija
280/331 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipsuliini: Oiii onnea!! Piän peukkuja, tosi ihana ois jos ois tärpännyt!

JPenni: VOi ei! Harmillista :( toi on niin tota, itelläkin oli ihan selkeet oireet nyt viime kierrossa et olin varma et tärppää, ja voi kuinkas sitten kävikään. Ei täs auta ku toivoo että nyt tärppäis!

Mä päätin et ostan (tai ostatan miehellä :'D) niitä hemmetin kalliita clearbluen ovistikkuja ens kierrolle, jos nyt ei tärppää. Useaan otteeseen oon täälläkin meuhkannut etten niihin halvimpiin tikkuihin luota :'D