Vauva vuodelle 2017
Moi!
Taas ollaan ajoissa mutta saataisiinko me aikaiseksi vauva vuodelle 2016 -ketjua vastaava keskustelu myös meille vähän myöhäisemmille haaveilijoille?
Ei haittaa vaikka vauva olisi ajankohtainen jo 2016 vuoden loppupuolella, mutta tuo aikaisempi keskustelu on alotettu jo niin kauan sitten, että olisi kiva saada oma ajankohtainen keskustely myös meille!:)
Kommentit (331)
Mietiskelin tässä, että mulla ois 9 päivää tädin tuloon. Viime kierto oli kivasti 34 päivää. Mulla siis pcos ja yrittetty lasta 4 vuotta. Nyt heräsin tämän viikon keskiviikkona kamalaan oloon ja etova olo jatkunut siitä asti aamuin illoin, päivät on vähän helpompia. Eilen oli tissit kipeytyneen niin että kun rintsikat otti pois.. noh tiedätte kyllä. Tänään entistä kipeimmät ja alkoi oikean puolen munasarjasss paineen tuntu ja vihlonta. Ihan kuin täti olisi tulossa ajoissa. Tänään alkoi tekemään niin kovasti mieli kaurapuuroa et oikein otti pattiin kun kaupat kiinni. Ja olen syönyt puuroa viimeksi 2v sitten. Lähinnä mun kysymys on onko mahdollista tulla raskaaksi heti kuukautisten jälkeen vai onkohan sitten menkat tulossa tosiaan vaan todella aikaisin tässä kuussa. En vaan ymmärrä että miten voi olla näin huono olo päivästä toiseen.
Tulin nyt päivitteleen tännekkin että positiiviset kaks viivaa tuli tänään :) Toisesta kierrosta.. en olis kyllä uskonut. :) Nyt vaan toivon että kaikki menee hyvin loppuun asti. (Viimevuonna tosiaan rypäleraskauden kokeneena) Plussatuulia muillekkin! :) :*
Ihanaa, paljon onnea Sannakatriina!
Lume, mulla on tuollaiset oireet yleensä ovulaation aikana. Jos sulla on epäsäännöllinen kierto niin voisko olla että ovuloit nyt? Paitsi kaurapuuroa ei ole kyllä koskaan tehnyt mieli :`D Joten voi tietty olla raskausoireitakin.
Lume: kuulostaa kyl ovisoireilta! Raskaustestillähän toi raskaus selviäis :)
Täällä menossa jännät hetket. Viimepäivinä ollut ajoittain ihan kuin menkkakipuja, mutta kestävät aina vain hetken. Ylempi testi tehty kp28 ja alempi kp30. Ihan kuin olis jotain näkyvinään, vai onko vaan viivan paikka?
Ihan niinku mäki kyllä olisin näkevinäni viivan! Toivotaan parasta!
Löysin muuten tällaisen: http://kuinkatulinraskaaksi.blogspot.fi/2014/12/paivakirja.html. Itselleni oli yllätys tämä: "Miten usein pitää harrastaa seksiä, että siittiöissä olisi mahdollisimman vähän dna-vaurioita? 1-2 päivän välein." Koska miehen työmatkat hankaloittavat tätä asiaa niin piti sanoa miehelle, että kun tulet työmatkalta, niin ole valmiina :D Yksityisyys on kyllä tämän vauvaprojektin myötä kadonnut kokonaan :D
Eexi: Kyllä mäkin jotain oon näkevinäni :o Noista vaan oon kuullu paljon huonoa, et hanki parempi testi ja testaile huomenna! Noissa clearbluen testeissä ei jää viivanpaikkaa niin se on tsi mukava juttu :)
Johna: Haha, apua! Siis nyt tulee paljastuksia: Meillä on harrastettu seksiä joka päivä. Jossain kuitenkin luki ettei joka päivä saisi peittoja pöllytellä, koska se laskee raskaaksi tulemisen riskiä (?!?). Ehkä nää on näitä et alkaa vaan yliajattelemaan liikaa. :D Ihme rakettitiedettä koko lasten teko: Ei saa harrastaa seksiä usein, mutta ei liian harvoinkaan, ja sitten kun petipuuhia harrastaa niin sen pitää tapahtua just sillä tietyllä kellonlyömällä tai muuten ei tapahdu mitään. Huh, ihme että jotkut onnistuukin vahinkolapsia saamaan!
Oli pakko vielä tehdä apteekin testi, oon vaan niin malttamaton. Haamua taitaa tämäkin näyttää?
Mihinkäs kaikki muut ovat hävinneet? Viimeyönä taas heräsin jäätävään mahakipuun, ja aamulla tein vielä testin. Kovasti toivon ettei mun silmissä ole vikaa, jokos tässä uskaltaa innostua?
Mun mielestä aika selvä plussa :)
Plussia on..Mua nii pelottaa, tällä viikolla taas uktraa ja hcg:n mittausta - saa nähä onko elämää vatsassa kumminkaa
Jotenkin tosi epätodellinen olo. Toivotaan et ens yönä sais nukkua ilman mahakipuja, pakko varmaan huomenna soittaa jonnekkin että sais mielenrauhan. Tällä hetkellä täällä menossa 4+3.
Uskotoivorakkaus: Toivotaan parasta! Täällä peukut pystyssä siulle.
Eexi, kiitti..mulla kanssa kovia vatsakipuja ollut, siksi seuraillaa..
Sulla vuotoja tms?
UskoToivoRakkaus: ei oo vuotoja, nyt kolmena yönä peräkkäin olen ehkä n. Tunnin verran kärvistellyt ja ottanut panadolia. Neuvolasta sanoivat että on varmaan ihan normaalia kun päivisin ei kuitenkaan kipuile ja antoivat neuvola ajan 23.3...
Noni..mä kävin kans uä ja hcg otettii ja se oli jo 2000!!! Aiva huikeesti noussu, menkkoje mukaa vk olisi ollit 5+4 mut uä mukaa 4+4
UskoToivoRakkaus: Kiva kuulla! Kävitkö julkisella vai yksityisellä kun noin ajoissa pääsit ultraan? Me täällä mietitään että mentäisiinkö yksityiselle varhaisultraan, täytyis tutkia että kuinka hintavaa touhua se on.
Kunnalliselle ongelmien takia
UskoToivoRakkaus kirjoitti:
Noni..mä kävin kans uä ja hcg otettii ja se oli jo 2000!!! Aiva huikeesti noussu, menkkoje mukaa vk olisi ollit 5+4 mut uä mukaa 4+4
Vau, kylläpäs täällä moni saakin nyt vauvan vielä vuodelle 2017! Onnea!! :)
Hei kaikille, jos mukaan mahtuu niin liittyisin mielelläni tänne juttelemaan :) Olen 27 vuotias yhden pienen prinsessan äiti ja toista lasta odotettaan nyt marraskuulle :) Tänään rv 4+6 eli alussa ollaan :) Mitään isompia raskausoireita ei vielä ole ollut. Alavatsaa vähän nippailee ja repimiskipuja sekä naamaan tullut jonkin verran finnejä. Mutta pahoinvointia ei ainakaan vielä ole ollut :)
Oon saanu raskausteatiin ihan kunnon plussiaki mut hcg verikokeessa oli 4+5 221 & 5+0 440, nii mä en oo varma kuuluuko näkyä