Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä paras lääke ahdistukseen?

Vierailija
28.03.2022 |

Olen kysellyt tätä ennenkin täällä mutta kyselen taas. Kokeiltu on ketipinoria, ei auttanut, fluanxolia, ei auttanut, diapameja (tosin vain 10kpl) auttoi jonkin verran mutta niitähän ei lääkäri suostu mulle määräämään enempää.
Mites esim olantsapiini, auttaako ahdistukseen?

Kommentit (306)

Vierailija
301/306 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi monia vuosia ja tosi monia lääkkeitä kokeilleena mielestäni äkkiä alkaneeseen ahdistukseen paras on Diapam (imeytyy ja turruttaa tunteet hyvin nopeasti muutamiksi tunneiksi) ja pitkäkestoiseen esim diag. yleiseen ahd.häiriöön ehdottomasti Rivatril 2mg (ei turruta, mutta ei tunnu ahdistus yhtään, vaikka elämäntilanne olisi ahdistusta täynnä, itkeminen ja kauhea olo helpottavat piankin)

Täytyy tietysti muistuttaa lääkkeen aiheuttamasta riippuvuudesta, mutta mielestäni se on niin minimaalinen asia sen rinnalla, kun se kauhea ahdistus poistuu elämästä ja pystyy normaalisti toimimaan omana itsenään taas.

Ja kyllä, minäkin olen joutunut katkaisemaan välit jo 12v sitten narsistiäitiini ja koko perheeseeni, jota en ole koskaan katunut, siellä lapsuudessani minut henkisesti niin vammautettiin heidän toimesta.

Vierailija
302/306 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venlafaxin on toimiva ahdistukseen. Kesti tosin kauan ennen kuin rupesi tehoamaan. Sekään ei ole ihmelääke, mutta jonkun verran apua on siitä saanut. Tarvittaessa Xanor pahaan ahdistukseen. Esim. Opamox ei auttanut minulla lainkaan ahdistuskohtauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/306 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs sertraliini ?

Vierailija
304/306 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psilosybiinisieniä 2-4x vuodessa. Auttanut mulla masennukseen ja ahdistukseen paremmin kuin mikään lääke.

Mistä näitä saa tavallinen pulliainen jolla ei ole mitään yhteyksiä "huumemaailmaan"?

Vierailija
305/306 |
22.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakohtainen kokemus: Psykoterapia, tupakoinnin ja kofeiinin vähentäminen satunnaiseksi ja viimeisenä oljenkortena äärimmäisiin oireisiin diapamit. Jatkuva käyttö voi helposti aiheuttaa toki riippuvuutta herkemmillä, ja vaikuttaa muistin toimintaan.

Vierailija
306/306 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnon masennuslääke - https://tonzes.com/deprfi.htm Olen ollut uniongelmainen ja ajoittain masentunut jo esiteinistä asti. Ystäväni suosituksesta päätin kokeilla Restilen-valmistetta ja olen ollut todella tyytyväinen. Unenlaatu on parantunut enkä ahdistu enää yhtä herkästi. Käytän tuotetta ensisijaisesti masennuksen ennaltaehkäisyyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi