Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moraalittomin seksikokemuksenne?

Vanha pukki
28.03.2022 |

Olen lähes kaksimetrinen, isokaluinen, seksuaalisesti aktiivinen mies.

Olen päätynyt panemaan veljeni vaimoa, vaimoni ystävätärtä ja lasteni alakoulun opettajatarta.

Onneksi mistään noista panoista ei tullut mitään jälkiseuraamuksia. Panoja koskaan uusittu, eikä niistä tiedä ketkään ulkopuoliset. Niistä jäi siis vai moraalittomat, mutta ihanan kiihottavat muistot...

Mikä on moraalittomin seksikokemuksenne?

Kommentit (177)

Vierailija
61/177 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska, kun miehet esiintyy täällä naisia kertoen moraalittomia fantasioitaan. Näitä lisää :)

Meinaat etteivät naiset voi olla moraalittomia :D

Miehenä olen törmännyt paljon moraalittomampiin naisiin, kuin esimerkiksi mitä tiedän omista kavereistani. Yllättävän vahvana elää uskomus siitä että naisilla olisi korkeampi moraali tai naiset eivät pettäisi saman verran kuin miehet. 

Vierailija
62/177 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panin nais pappia takaapäin ja kun tuntui, että nyt tulee, siirryin eteen ja laukesin naamaalle ja sanoin kiimoissani: Ota h.... siitä. Suuttui niin, ettei ole sen jälkeen tarvinut panna.

Millaista seksi oli muuten papin kanssa?

Todella hyvää, mahtavan leveä perse ja märkä ja tiukka pillu. Monta kertaa kun nain takaapäin, kuului hiljaista muminaa. Kysyin sitten mitä sä mumiset? Sanoi että rukoili anteeksiantoa, kun ei taaskaan pystynyt vastustamaan kiusausta ja vaikka tykkäsikin olla kontillaan, ajatteli että se asento on synnillinen. Jotenkin toi kaikki vaan lisäsi mun kiihkoa paukuttaa rajummin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/177 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panin nais pappia takaapäin ja kun tuntui, että nyt tulee, siirryin eteen ja laukesin naamaalle ja sanoin kiimoissani: Ota h.... siitä. Suuttui niin, ettei ole sen jälkeen tarvinut panna.

Millaista seksi oli muuten papin kanssa?

Alapää ei ole viiva, vaan risti. Samoin rukoili ääneen koko ajan kuinka saastainen on ja pyysi jumalalta anteeksi kunnes laukesi ja kiitteli jumalaansa. Vähän tulin mustasukkaiseksi jumalalleen.

Tämän kirjoittaja ei ole se joka nai pappia, vaikka vähän noin se meni.

Vierailija
64/177 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska, kun miehet esiintyy täällä naisia kertoen moraalittomia fantasioitaan. Näitä lisää :)

Miehenä olen törmännyt paljon moraalittomampiin naisiin, kuin esimerkiksi mitä tiedän omista kavereistani. Yllättävän vahvana elää uskomus siitä että naisilla olisi korkeampi moraali tai naiset eivät pettäisi saman verran kuin miehet. 

Tilastoillisesti miehet pettävät enemmän kuin naiset, oisko 10% enempi ollut monien tutkimusten mukaan. Googlaa.

Vierailija
65/177 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilastoillisesti miehet pettävät enemmän kuin naiset, oisko 10% enempi ollut monien tutkimusten mukaan. Googlaa.

Viimeinen juttu minkä olen aiheesta nähnyt, niin ero oli prosenttiyksikköjä ja tutkija kommentoi että ero voi johtua myös kulttuurista. Miehet liioittelevat samalla tavalla kun heiltä sitä odotetaan ja naiset taas vähättelevät.

Vierailija
66/177 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskin siemenet nykyisen valtiovarainministerin kahviin puoluekokouksessa. Ei huomannut mitään.

Eikö huomannut kun laskit siemenet siis itse tapahtumaa vai ei maistanut spermaa kahvissa? 

Vierailija
67/177 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin kihlakumppania lomamatkalla junatuttavuuden kanssa ja kävin vielä erikseen hänen luonaan seksilomalla. Syötiin ja juotiin, pääasiassa nussittiin ja joskus vähän nukuttiinkin. Koskaan sitä ennen ei ole jälkeenpäin ollut niin jynssätty olo. N35

Vierailija
68/177 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petin kihlakumppania lomamatkalla junatuttavuuden kanssa ja kävin vielä erikseen hänen luonaan seksilomalla. Syötiin ja juotiin, pääasiassa nussittiin ja joskus vähän nukuttiinkin. Koskaan sitä ennen ei ole jälkeenpäin ollut niin jynssätty olo. N35

Toivottavasti olet ylpeä itsestäsi ja taidat ollakkin, kun tulet tänne kaikille kertomaan.

Vierailija
69/177 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä neljä tapausta tuli ensimmäisenä mieleen.

Panin vaimoa ja kahta työkaverinaista kahden vuorokauden sisään. Neljä eri kertaa. Torstai aamulla vaimoa, iltapäivällä työkaveriani, perjantai-iltana toista työkaveriani ja lopulta lauantaiaamuna vaimoa. Sen jälkeen oli samaan aikaan sekä kamala morkkis, että päällikkö olo.

Eräs toinen moraaliton juttu oli kun panin puolituttua 4kk raskaana olevaa naista baarista tulleen kaverini yrittäessä huonolla menestyksellä nukkua viereisessä sängyssä.

Kolmas ja kerta oli kun pani laivalta iskemääni varattua naista vessassa lavuaaria vasten. Molemmilla oli hyttikaverit ja muutakaan paikkaa ei ollut. Siivooja tuli keskeyttämään joten jouduttiin viimeistemään homma autokannelle menevien portaiden alatasanteella valvontakameran alla. Nainen oli reissussa miehensä siskon kanssa. Seuraavana päivänä vielä pikainen suihin otto naisen hytissä, hänen miehensä siskon ollessa tax freessä. Kiinni jäämisen pelko oli kiihottavan moraalitonta.

Neljäs tapaus oli kun sormetin muina miehinä täydessä taksissa sylissäni istuvaa tuntematonta kimppakyytiläistä häneen hameensa alta. Nainen pysyi myös pokkana ja puristeli vaivihkaa munaani. 

Vierailija
70/177 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti olet ylpeä itsestäsi ja taidat ollakkin, kun tulet tänne kaikille kertomaan.

Sinäkin haluaisit kokea samanlaista kun luet tätä palstaa. Et kuitenkaan uskalla tai kelpaa. Se ei ole minun syyni. N35

Vierailija
71/177 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkin haluaisit kokea samanlaista kun luet tätä palstaa. Et kuitenkaan uskalla tai kelpaa. Se ei ole minun syyni. N35

Ai pettää omaa puolisoa ja kertoa siitä kaikille!? Sinun laisten ihmisten takia meillä naisilla on maine mikä on.

Vierailija
72/177 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöritin kahta miestä samaan aikaan. Kerran kävi niin, että siitä päivästä seuraavana päivänä, kun olin pannut ensimmäisen kanssa, niin panin toisena päivänä toisen kanssa. Toinen pääsi ikään kuin "liukkaille". Hävetti kyllä silloin, mutta osasin myös nauttia.

Nainen 44

Vierailija
73/177 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep! Olisi ollut vain kiitollinen kuvasta ja laittanut sen suurien muistojen joukkoon. :D

Vierailija
74/177 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai pettää omaa puolisoa ja kertoa siitä kaikille!? Sinun laisten ihmisten takia meillä naisilla on maine mikä on.

On aika erikoista, että tänne tullaan pätemään omasta paremmuudesta aikuisille ihmisille. Tämä on ketju, jossa voi tilittää moraalittomuutensa rauhassa, nimettömästi. Jos maailmassa on vähän viriilimpiä ihmisiä kuin sinä ja on tullut tehtyä myös moraalittomia, niin ei kai sinun tehtäväsi ole tuomita heitä? Jotkut ovat voineet kärsiä kovastikin moraalittomuuksien jälkeen, et voi tietää...

Vierailija
75/177 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et ole kelvannut ja olet siksi kateellinen. Älä lue toisten kokemuksia, joihin sinulla on mielenkiintoa mutta ei kuitenkaan mitään saumaa. Ole siveä ja kuvittele olevasi muita parempi ja pelastavasi sillä kaikkien muidenkin maineen. Sillä saa edes hyvän mielen. N35

Vierailija
76/177 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et ole kelvannut ja olet siksi kateellinen. Älä lue toisten kokemuksia, joihin sinulla

Aha, nämä on näitä.Jäännyt lääkkeet ottamatta, kertoo pettävänsä ja joku sanoo siitä, niin hirveät kilarit, no näitä väittelyjä on kiva lukea.

Vierailija
77/177 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varattu mutta myyn välillä seksiä kun haluan huvittelurahaa.

Vierailija
78/177 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa oleva 56-vuotias mies. Heikkouteni ovat nuoret pitkätukkaiset naiset. Kerran panin 20-vuotiasta. viatonta, kaunista, pitätukkaista tyttöä. Valehtelin,että olin eronnut.

Vierailija
79/177 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melkein kaksimetrinen lihaksikas hyvin varusteltu mies. Aina Helsingin reissuilla menin sauna Vogueen kiikkumaan ja saunomaan. 

Vierailija
80/177 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen naimisissa oleva 56-vuotias mies. Heikkouteni ovat nuoret pitkätukkaiset naiset. Kerran panin 20-vuotiasta. viatonta, kaunista, pitätukkaista tyttöä. Valehtelin,että olin eronnut.

Mä olen sulle kade!

M.50v