Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moraalittomin seksikokemuksenne?

Vanha pukki
28.03.2022 |

Olen lähes kaksimetrinen, isokaluinen, seksuaalisesti aktiivinen mies.

Olen päätynyt panemaan veljeni vaimoa, vaimoni ystävätärtä ja lasteni alakoulun opettajatarta.

Onneksi mistään noista panoista ei tullut mitään jälkiseuraamuksia. Panoja koskaan uusittu, eikä niistä tiedä ketkään ulkopuoliset. Niistä jäi siis vai moraalittomat, mutta ihanan kiihottavat muistot...

Mikä on moraalittomin seksikokemuksenne?

Kommentit (177)

Vierailija
21/177 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vähän "kesy" mutta olen ollut miehen kanssa, joka on ollut parisuhteessa ja harrastanut erilaista ja hurjaa seksiä hänen kanssaan ja heidän sängyssään, kun nainen on ollut poissa. Mies ollut niin puutteessa kun vaimo ei ikinä halua niin oli pakko auttaa, koko yön verran.

Oli kivaa ja kuumaa mutta tuli piikki sydämeen enkä toiste ole moista tehnyt.

Luultavasti mies valehteli puutteessa olostaan. Usein tekevät niin.

Vierailija
22/177 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulusaunan jälkeen rohkeasti jätimme eteiseen valon rakastellessamme vaimon kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/177 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten mielestä ei moraalitonta, mutta peppuseksiä kirkon sakastissa.

Joku voi tuomita kovinkin, sen ettei oltu tytön kanssa naimisissa.

Vierailija
24/177 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni veli, joka oli kihloissa toisen kanssa ja toisen Ystäväni poikaystävä. Yllättäen molemmista jäi kiinni ja molemmat ovat nyt ex-ystäviäni ja itse olen oppinut hillitsemään itseäni. Joku mussa on vikana, kun on pakko saada kaikki miehet haluamaan mut.

Vierailija
25/177 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävän kanssa etäsuhteessa. Samalla oli toinen mimmi rinnalla.

Oltiin tämän toisen mimmin kanssa kotosalla kun tytsy soitti ja kertoi, että oli ikävä jne. Valehtelin tytsylle, että olin yksin kotona ja tekisi mieli puhelinseksiä. jossa hän ottaisi minulta suihin. Tytsy totteli ja alkoi jutella mukavia. Samalla riuhtaisin housut pois ja kotonani ollut mimmi polvilleen eteeni ja meisseli suuhun.

Pieni morkkis tuli.

M41

Vierailija
26/177 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli reissutöissä kun minulle ehdotettiin että , lähtisin orgioihin , ajattelin ensin etten tietenkään lähde mutta kun olin ottamassa paukkuja soitin ehdottajalle , sanoin lähden sittenkin . No ei siellä ollut kuin miehiä 8 kappaletta no vietin heidän kanssa viikonlopun ja kun tulin kotiin niin kyllä pillu oli kipeä kun nämä miehet panivat minua jokainen ja monta kertaa .

Vierailija
27/177 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin silloista avovaimoa takaa päin ja samalla kirjoitin tekstiviestiä salarakkaalle. Myöhemmin kun salasuhde paljastui ja tuli ero, niin asuttiin hetki vielä exän kanssa yhdessä ennen kuin löydettiin uudet asunnot. Tällöin annoin muutaman kerran exän tarkoituksella yllättää itseni runkkaamasta. Oli kiihottavaa ja nöyryyttävää yhtä aikaa.

Vierailija
28/177 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin nais pappia takaapäin ja kun tuntui, että nyt tulee, siirryin eteen ja laukesin naamaalle ja sanoin kiimoissani: Ota h.... siitä. Suuttui niin, ettei ole sen jälkeen tarvinut panna.

Vierailija
29/177 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin työpaikalta miehelleni ja pyysin häneltä apua yhden yrityksessäni käyttämäni koneen kanssa. Mies tuli kesken työpäivän ja sai korjattua koneen. Hän yritti (puolileikillään) vongata seksiä palkkioksi. En ollut halukas, enkä antanut. Sitten minulle tuli seuraava asiakas ja mieheni lähti. Tämän asiakkaan kanssa päädyimme naimaan. Hän oli nähnyt mieheni ja puhui hänestä samalla kun nai minua. Hän nautti kun sai puheillaan alistaa miestäni ja arvostella minun moraalin puutetta. Nautin tästä tavattomasti ja saimme molemmat.

Vierailija
30/177 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitin työpaikalta miehelleni ja pyysin häneltä apua yhden yrityksessäni käyttämäni koneen kanssa. Mies tuli kesken työpäivän ja sai korjattua koneen. Hän yritti (puolileikillään) vongata seksiä palkkioksi. En ollut halukas, enkä antanut. Sitten minulle tuli seuraava asiakas ja mieheni lähti. Tämän asiakkaan kanssa päädyimme naimaan. Hän oli nähnyt mieheni ja puhui hänestä samalla kun nai minua. Hän nautti kun sai puheillaan alistaa miestäni ja arvostella minun moraalin puutetta. Nautin tästä tavattomasti ja saimme molemmat.

Missä oot töissä jos puolison pitää tulla auttaa ja voit naida asiakkaiden kanssa?

Vierailija
31/177 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin aamulla tapailumiehen kanssa. Oli jotenkin pettymys, ja ennen kuin hän lähti, laitoin vessasta viestiä eksälle että sopiiko tulla. Koitin kaivella spermat pillusta ja toivoin että eksä ei haista jos jotain tihkuu vielä. Hänelle annoin kyllä pelkkää persettä, mut oli hieman kuumottavaa antaa nuolla peppua kun jännitti että kohta huutaa miten helvetissä sä haiset spermalle jo valmiiksi. 

Tää on itseasiassa toistunut kolmen eri miehen kanssa lähes samalla kaavalla, joka kerta siis paennut samana päivänä lohduttautumaan eksän käsittelyyn. 

En ole tuntenut ylpeyttä teoistani, mut toisaalta, en ole kai tehnyt väärin ketään kohtaan. 

Nuorempana parisuhde veteli viimeisiään. Lähdin kavereiden kanssa rantalomalle, ja mies antoi aika reilusti rahaa mukaan jotta voisin oikeesti rentoutua kerrankin. Oli silloin mennyt sattumoisin tili aika kuivaksi. Rietastelin etelän lämmössä viikon ihan huolella, palasin yhä kiimoissani kotiin ja harrastettiin sen voimalla ehkä parasta seksiä ikinä. Viikko siitä jätin miehen, ja syytä hänessä siihen oli kyllä. En ole katunut ja kivan loman sain. Ihan oikein sille sialle. 

Nykyään olen uskollinen ja järkevä. Välillä kyllä pelottaa tää oma impulsiivisuus. 

N41

Vierailija
32/177 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä tytsynä panin esimiehen kanssa pikkujouluissa hänen toimistonsa lattialla. Ratsastin niin, että molempiin polviin tuli pienet palovammat matosta :D Ite olin sinkku, mies naimisissa. Seuraavana päivänä hävetti mutta mies ei ollut moksiskaan vaan tuli juttelemaan muina miehinä ja kyselemään vointia mun huoneeseen.

Vierailija
33/177 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppisenä tytsynä panin esimiehen kanssa pikkujouluissa hänen toimistonsa lattialla. Ratsastin niin, että molempiin polviin tuli pienet palovammat matosta :D Ite olin sinkku, mies naimisissa. Seuraavana päivänä hävetti mutta mies ei ollut moksiskaan vaan tuli juttelemaan muina miehinä ja kyselemään vointia mun huoneeseen.

Noinha se menee aina pikkujouluissa

Vierailija
34/177 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni oli reissutöissä kun minulle ehdotettiin että , lähtisin orgioihin , ajattelin ensin etten tietenkään lähde mutta kun olin ottamassa paukkuja soitin ehdottajalle , sanoin lähden sittenkin . No ei siellä ollut kuin miehiä 8 kappaletta no vietin heidän kanssa viikonlopun ja kun tulin kotiin niin kyllä pillu oli kipeä kun nämä miehet panivat minua jokainen ja monta kertaa .

Kenellekään, mutta erityisesti naisille ei paukut sovi.

Vierailija
35/177 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panin aamulla tapailumiehen kanssa. Oli jotenkin pettymys, ja ennen kuin hän lähti, laitoin vessasta viestiä eksälle että sopiiko tulla. Koitin kaivella spermat pillusta ja toivoin että eksä ei haista jos jotain tihkuu vielä. Hänelle annoin kyllä pelkkää persettä, mut oli hieman kuumottavaa antaa nuolla peppua kun jännitti että kohta huutaa miten helvetissä sä haiset spermalle jo valmiiksi. 

Tää on itseasiassa toistunut kolmen eri miehen kanssa lähes samalla kaavalla, joka kerta siis paennut samana päivänä lohduttautumaan eksän käsittelyyn. 

En ole tuntenut ylpeyttä teoistani, mut toisaalta, en ole kai tehnyt väärin ketään kohtaan. 

Nuorempana parisuhde veteli viimeisiään. Lähdin kavereiden kanssa rantalomalle, ja mies antoi aika reilusti rahaa mukaan jotta voisin oikeesti rentoutua kerrankin. Oli silloin mennyt sattumoisin tili aika kuivaksi. Rietastelin etelän lämmössä viikon ihan huolella, palasin y

Tuskin olet.

Vierailija
36/177 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska, kun miehet esiintyy täällä naisia kertoen moraalittomia fantasioitaan. Näitä lisää :)

Vierailija
37/177 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä ei ollut minulta moraalitonta vaan siltä toiselta osapuolelta: olin vieraana häissä, jossa SULHANEN kävi tisseille ja ehdotteli panemista. En lämmennyt!

Vierailija
38/177 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoruuden tyttöystävän ja myöhemmän perhetuttavan tyttären polkeminen viime kesänä. Yhteissaunominen ja pari lasia viiniä sai tilanteen karkaamaan käsistä. Upea kroppa ja aivan mielettömän hyvää seksiä.

Hyvää seksiä sulle siis..

Ja polkeminen taas niin miehen mielestä upea sana, naisesta alentava, kuten varmaan tarkoituskin.

Itse nimenomaan tahdon että mua poljetaan.

Vierailija
39/177 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussin kahta avopuolisoni kaveria samanaikaisesti jatkoilla, kun avopuoliso oli muualla. En ole ylpeä. Sen toisen pillukin haisi.

Vierailija
40/177 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nussin kahta avopuolisoni kaveria samanaikaisesti jatkoilla, kun avopuoliso oli muualla. En ole ylpeä. Sen toisen pillukin haisi.

Haisiko sen toisen muna?